jmanno Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Etter å ha godt igjennom fjorårets tråd kom de første mailene ut mandag 4. Juli 18:00. Dette fortsatte og de aller fleste fikk mail den kvelden. Noen hadde så sendt en mail til phs og de svarte at i løpet av tirsdag den 5. skal alle ha fått.Jeg fikk avslag mandag 4. juli 15:36 i fjor, så kan nok komme når som helst på dagen Gikk intervjuene helt til fredagen før helgen i fjor også? Husker ikke, jeg hadde intervjuet sånn 19. mai og fulgte ikke videre med etter det. 1 Lenke til kommentar
Ændy Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Etter å ha godt igjennom fjorårets tråd kom de første mailene ut mandag 4. Juli 18:00. Dette fortsatte og de aller fleste fikk mail den kvelden. Noen hadde så sendt en mail til phs og de svarte at i løpet av tirsdag den 5. skal alle ha fått.Jeg fikk avslag mandag 4. juli 15:36 i fjor, så kan nok komme når som helst på dagen Gikk intervjuene helt til fredagen før helgen i fjor også? Slik jeg har forstått det, ja Lenke til kommentar
Kris133 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Hei! Er det noen som har fått mail enda? 1 Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Tipper det ikke kommer før 17-18 tiden, hvis det er som i fjor Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Er det noen som vet at det faktisk kommer i dag som har forespurt opptakskontoret? Jeg sendte mail og spurte forrige uke, men fikk til svar at de kom første uka juli, og sannsynligvis blir alle sendt ut samme dagen, så fikk ikke noen spesifisert dato. Endret 3. juli 2017 av TT1988 Lenke til kommentar
jmanno Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Tipper jeg kommer til å ha behov for en ny f5tast etter i dag. Endret 3. juli 2017 av jmanno 1 Lenke til kommentar
Kris133 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Tipper jeg kommer til å ha behov for en ny f5tast etter i dag. hahahhah samme her!! får ikke gjort noe på jobb, sitter bare å oppdaterer mailen 1 Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Tipper jeg kommer til å ha behov for en ny f5tast etter i dag.hahahhah samme her!! får ikke gjort noe på jobb, sitter bare å oppdaterer mailen Sitter bare å oppdaterer den siden her, jeg tørr ikke sjekke mailen før i kveld ?? 1 Lenke til kommentar
MCNugget Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Gud, ventetiden er helt forferdelig. Lykke til alle sammen, jeg håper ingen her får mail! 1 Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Dette kommer til å bli en lang dag merker jeg... Lykke til alle sammen! 3 Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Bare å finne noe å holde dere opptatt med. Jeg er gang med å vaske kjøleskapet ? masse lykke til alle sammen! 1 Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Bah... De vil jo ikke svare på når det kommer. Spurte nå og fikk: Svar: De blir sendt ut i løpet av uken. Med vennlig hilsenPolitihøgskolenSeksjon for opptak og rekruttering Lenke til kommentar
marud Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Jobb fra 15-21 så da skal jeg klare å holde meg opptatt. Men har mail varsel på telefonen så hver vibrering sender jo pulsen i høygir. Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Bah... De vil jo ikke svare på når det kommer. Spurte nå og fikk: Svar: De blir sendt ut i løpet av uken. Med vennlig hilsen Politihøgskolen Seksjon for opptak og rekruttering Det betyr vel ikke i dag. Hater sånne tortur svar:) Lenke til kommentar
Ændy Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Bah... De vil jo ikke svare på når det kommer. Spurte nå og fikk: Svar: De blir sendt ut i løpet av uken. Med vennlig hilsen Politihøgskolen Seksjon for opptak og rekruttering Det betyr vel ikke i dag. Hater sånne tortur svar:) Det er nok mulig at de selv ikke vet enda. De sender vel mailene ut fortløpende når sorteringen av søkerne er unnagjort Lenke til kommentar
Grillkull Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Blir det sendt ut en fellesmail til alle "uegnede", eller sendes de en og en slik at noen kan få tidlig og noen få kveld osv? Lenke til kommentar
Kris133 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Det kommer vel i puljer, slik det gjorde med forrige e-post Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Det kommer vel i puljer, slik det gjorde med forrige e-post Forrige epost? Altså i fjord? 1 Lenke til kommentar
Ændy Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Blir det sendt ut en fellesmail til alle "uegnede", eller sendes de en og en slik at noen kan få tidlig og noen få kveld osv? Hvert enkelt avslagsbrev er personlig med begrunnelse for hvorfor søker får avslag. Endret 3. juli 2017 av Ændy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg