...-, Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 47.6Nice, hvor har du søkt? Det bør vel holde? Har søkt alle skolene. 1.Stavern 2.Bodø 3.Kongsvinger 4.Oslo Hva med deg? Lenke til kommentar
E Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Hva er sjansene for å komme inn på Kongsvinger med 48.9 konkurransepoeng? Dersom man blir funnet egnet. Takk på forhånd! Jeg har 48.8 poeng, og det er mye spekulasjoner. Men jeg satser på å komme inn i stavern og tror det kan være mulig! Så det ser lovende ut for oss forhåpentligvis. Hvis ikke som sagt, er man nesten garantert bodø vil jeg tørre å påstå ;-) Jeg har også 48,8 i snitt og satser på stavern! Krysser fingrene Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 47.6Nice, hvor har du søkt? Det bør vel holde?Har søkt alle skolene. 1.Stavern 2.Bodø 3.Kongsvinger 4.Oslo Hva med deg? Samme rekkefølge som deg. 4,8 i snitt. Lenke til kommentar
Jusstudent1995 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Hva er sjansene for å komme inn på Kongsvinger med 48.9 konkurransepoeng? Dersom man blir funnet egnet. Takk på forhånd! Jeg har 48.8 poeng, og det er mye spekulasjoner. Men jeg satser på å komme inn i stavern og tror det kan være mulig! Så det ser lovende ut for oss forhåpentligvis. Hvis ikke som sagt, er man nesten garantert bodø vil jeg tørre å påstå ;-) Jeg har også 48,8 i snitt og satser på stavern! Krysser fingrene Det gjør vi !! :-) Lenke til kommentar
johnnnn Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hvordan føler dere det gikk på intervju? Har litt blandet følelser, måtte blant annet komme på mange eksempler i spørsmålene da nemda ikke ble fornøyd med svaret.. flere som føler det gikk dårlig? Lenke til kommentar
majortom Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hvordan føler dere det gikk på intervju? Har litt blandet følelser, måtte blant annet komme på mange eksempler i spørsmålene da nemda ikke ble fornøyd med svaret.. flere som føler det gikk dårlig? Hva ble de ikke fornøyd med? Lenke til kommentar
Herminathor Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hvordan føler dere det gikk på intervju? Har litt blandet følelser, måtte blant annet komme på mange eksempler i spørsmålene da nemda ikke ble fornøyd med svaret.. flere som føler det gikk dårlig? Slet selv der. Det var vanskelig å plukke noe selv om man vet man har opplevd det de spurte om. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Har prioritetsrekkefølge mye å si? Hvis man f.eks har større sjanse på tredje pri enn andre pri. Lenke til kommentar
AvdelingQ Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Har prioritetsrekkefølge mye å si? Hvis man f.eks har større sjanse på tredje pri enn andre pri. Nei. Prioriter utifra hvor du helst vil inn. Plass for du uansett et sted så lenge du har snitt til det. Har du Bodø på 4 plass og ikke får plass på noen av de andre, får du forsatt tilbud om plass i Bodø så lenge snittet ditt holder. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Har prioritetsrekkefølge mye å si? Hvis man f.eks har større sjanse på tredje pri enn andre pri. Nei. Prioriter utifra hvor du helst vil inn. Plass for du uansett et sted så lenge du har snitt til det. Har du Bodø på 4 plass og ikke får plass på noen av de andre, får du forsatt tilbud om plass i Bodø så lenge snittet ditt holder. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Har PHS noe reglement for skjegg? Lenke til kommentar
marud Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Har PHS noe reglement for skjegg? Regner med at det er i samme gata som Forsvaret legger lista. Kort og velpleid. Lenke til kommentar
E Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Har PHS noe reglement for skjegg? http://nettbutikk.politiet.no/epages/Nettbutikk.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/PDMT/Categories/PDMTOpenCategories/Uniformsreglement/1__Alminnelige_retningslinjer1 Se punkt 26. Ganske så likt som i Forsvaret ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Ja, jeg så det i sted. Var en av instruktørene som kommenterte skjegget mitt på prøvene, men det var uansett unormalt langt da, ikke noe jeg bruker å ha. Så lenge jeg slipper å være glattbarbert er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Da var jeg også endelig ferdig med egnethetsprøvene. Er jo helt umulig å si noe om hvordan det gikk.. men satser på det beste! 1 Lenke til kommentar
Dinos Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Er egentlig egnethetsprøvene så ille? folk her sier jo man blir grillet og slik. De jeg kjenner som går der eller har søkt i år sier det ikke er så ille. Lenke til kommentar
marud Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Er egentlig egnethetsprøvene så ille? folk her sier jo man blir grillet og slik. De jeg kjenner som går der eller har søkt i år sier det ikke er så ille.Det er ikke så ille. Men man må reflektere mye over ting man kanskje ikke har tenkt så mye over før, i tillegg til at de graver veldig for å få deg til å utdype mer. Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Er egentlig egnethetsprøvene så ille? folk her sier jo man blir grillet og slik. De jeg kjenner som går der eller har søkt i år sier det ikke er så ille.Det er ikke så ille. Men man må reflektere mye over ting man kanskje ikke har tenkt så mye over før, i tillegg til at de graver veldig for å få deg til å utdype mer. Det som er "ille" er ikke selve spørsmålene, men at du ikke får noen respons. Du går derfra like usikker som da du kom. Spørsmålene i seg selv kan ikke kalles grilling, de er veldig generelle egentlig. Lenke til kommentar
Grillkull Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Til dere som har vært på egenhetstester. Er det lurt å ta med seg jobbattester, vitnemål o.l? Eller er dette helt uinteressant? Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Til dere som har vært på egenhetstester. Er det lurt å ta med seg jobbattester, vitnemål o.l? Eller er dette helt uinteressant? Du trenger kun legitimasjon, helst sertifikat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg