Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2017

Anbefalte innlegg

F

Fikk sms og E-post. Tenk på meg som har en annen bakgrunn! Har heldigvis norsk statsborgerskap, eller så hadde jeg nok ikke brukt krefter på å søke uten det, når det er krav om det :)

Hvilken bakgrunn har du? :) Samme her.

Afghaner her, hva med deg?

Kult:-) Albaner

Kurder fra tyrkia :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også  PURRING PÅ UTØMMENDE OG UTVIDET POLITIATTEST 2017. Jeg sendte det for lenge siden. 

Ny frist er satt til 1.7, opprrinnelige fristen var jo 9.6.

Jeg skjønner ingenting, er dette også en feil?

Hadde også fått e-post om at fristen for å sende inn politiattesten var 09.06.17! Sikkert mangen som ikke har sendt inn politiattesten, så de prøver å få flere med? Med tanken på at fristen er 01.07.17 nå?

Endret av Hakiii
Lenke til kommentar

Jeg fikk to e-poster ang. politiattest, til tross for at PHS har bekreftet at dette har de fått for lenge siden. Merkelig opplegg. 

Jeg har 60 poeng og går å venter på tilbakemelding på egnethetsvurdering. Er så sykt spent....

Lenke til kommentar

Jeg fikk to e-poster ang. politiattest, til tross for at PHS har bekreftet at dette har de fått for lenge siden. Merkelig opplegg. 

Jeg har 60 poeng og går å venter på tilbakemelding på egnethetsvurdering. Er så sykt spent....

Får man svar på egnethetsvurdering før 20.7?

Lenke til kommentar

Får man svar på egnethetsvurdering før 20.7?
Hvis man ble funnet ikke egnet så vil man få en epost om det i første uka av juli.
Lenke til kommentar

Har ikke bare fått en - men to mailer om attest. Det er nok en feil ja. Har tidligere mail fra opptakskontroet om at den er registrert og mottatt.

Måtte du gjøre noe for at opptakskontoret sendte deg bekreftelse på at attesten er mottatt? Sendte min en god stund før juni, men har ikke fått noen mail...

Lenke til kommentar

Fikk nettop svar: 

Når det gjelder mottatt påminnelse om politiattest kan du se bort fra denne også, da vi ser at du har sendt oss uttømmende og utvidet politiattest. 

Beklager ulempene/forvirringen dette medførte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange her som har fått bekreftelse på mail av PHS at de har mottatt politiattesten? sendte inn min i begynnelsen av Mai, men fikk fortsatt purring i dag :hrm:  :hrm:  :hrm:

Samme her, men ingen bekreftelse. Stygt redd for at min (og kanskje din) har forsvunnet i posten :hm:

Lenke til kommentar

Mange her som har fått bekreftelse på mail av PHS at de har mottatt politiattesten? sendte inn min i begynnelsen av Mai, men fikk fortsatt purring i dag :hrm::hrm::hrm:

Samme her, men ingen bekreftelse. Stygt redd for at min (og kanskje din) har forsvunnet i posten :hm:

Man må etterspørre bekreftelse fra PHS, det er ikke noe de bare sender ut da det ville blitt for mye å gjøre med så mange søkere.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

PHS hadde skrevet 1.7 som frist på hjemmesidene sine og 9.6 i en uoversiktlig e-post, så de måtte holde fristen til 1.7.

Lenke til kommentar

F

Fikk sms og E-post. Tenk på meg som har en annen bakgrunn! Har heldigvis norsk statsborgerskap, eller så hadde jeg nok ikke brukt krefter på å søke uten det, når det er krav om det :)

Hvilken bakgrunn har du? :) Samme her.

Afghaner her, hva med deg?

Kult:-) Albaner

Kurder fra tyrkia :)

Hva er snittet ditt da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Hvordan er det egentlig med disse fordypningspoengene som ble gitt på gammel læreplan, er de helt forsvunnet fra poengsnittet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Hvordan er det egentlig med disse fordypningspoengene som ble gitt på gammel læreplan, er de helt forsvunnet fra poengsnittet?

Tenker du på realfagspoeng/språkpoeng?

Ja, fikk noe realfagspoeng for matte og fordypningspoeng for engelsk om jeg ikke husker heeelt feil. Er tross alt 9 år siden jeg gikk ut av VGS så :p

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

Tenker du på realfagspoeng/språkpoeng?

Ja, fikk noe realfagspoeng for matte og fordypningspoeng for engelsk om jeg ikke husker heeelt feil. Er tross alt 9 år siden jeg gikk ut av VGS så :p

Jeg antar de fortsatt gjelder, i hvert fall matten (kan hende antall poeng har blitt endret). Antar SamordnaOpptak har oversikt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Ok :) Mener jeg har 4.7 i snitt fra VGS + 8 alderspoeng + 2 universitetspoeng og så kanskje de fordypningspoengene da. Så jeg kommer nok inn i Oslo så lenge intervjuet ikke går i dass! :)

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...