TT1988 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg har også fått SMS, men ingen mail... Vil ikke ha sånt haha! Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Les lengre opp i tråden da folkens... De har hatt en teknisk feil. Så ingenting å bekymre seg om, med mindre du vet du ikke har norsk statsborgerskap? 1 Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Fått samme jeg også Ta det med ro, er bare en feil. Kommer sikkert en beskjed om det etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IFb0qEISeP Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Shit! Så spesielt.. er det feil hos alle da kanskje?Håper i så fall ikke alle må ringe inn og sverge til statsborgerskapet sitt Mente jo om smsen var en feil da bare for å gjøre det klart ? Lenke til kommentar
snillgutt ersnill Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Pulsen min roet seg betraktelig etter at jeg kom inn hit nå, men små skjelven enda... haha, kanskje dette er en stresstest i regi av opptaktskontoret? 1 Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Litt rart at det er noen som har fått selve mailen, mens andre ikke fått det idet hele tatt. De burde snart skrive en innlegg om dette, sånn at de slipper å bli ringt opp av flere hundre. Endret 13. juni 2017 av PHS-2017 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Fikk også SMS, men ingen e-post. Hjertet i halsen fikk jeg dog ikke :-) Lenke til kommentar
Auri Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Tydeligvis ikke bare jeg som satte lunsjen i vrangstrupen i dag. Fantastisk stemning det her . Det blir nok å ordne seg, hvis dette er snakk om en teknisk feil. Lenke til kommentar
...-, Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Fikk sms og E-post. Tenk på meg som har en annen bakgrunn! Har heldigvis norsk statsborgerskap, eller så hadde jeg nok ikke brukt krefter på å søke uten det, når det er krav om det Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Fikk sms og E-post. Tenk på meg som har en annen bakgrunn! Har heldigvis norsk statsborgerskap, eller så hadde jeg nok ikke brukt krefter på å søke uten det, når det er krav om det Hvilken bakgrunn har du? Samme her. Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 F Fikk sms og E-post. Tenk på meg som har en annen bakgrunn! Har heldigvis norsk statsborgerskap, eller så hadde jeg nok ikke brukt krefter på å søke uten det, når det er krav om det Hvilken bakgrunn har du? Samme her. Afghaner her, hva med deg? Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Flere enn meg som har fått mail om politiattest? Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg fikk også PURRING PÅ UTØMMENDE OG UTVIDET POLITIATTEST 2017. Jeg sendte det for lenge siden. Ny frist er satt til 1.7, opprrinnelige fristen var jo 9.6. Jeg skjønner ingenting, er dette også en feil? Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 F Fikk sms og E-post. Tenk på meg som har en annen bakgrunn! Har heldigvis norsk statsborgerskap, eller så hadde jeg nok ikke brukt krefter på å søke uten det, når det er krav om det Hvilken bakgrunn har du? Samme her. Afghaner her, hva med deg? Kult:-) Albaner Lenke til kommentar
Veroonicaa Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 (endret) Jeg fikk også PURRING PÅ UTØMMENDE OG UTVIDET POLITIATTEST 2017. Jeg sendte det for lenge siden. Ny frist er satt til 1.7, opprrinnelige fristen var jo 9.6. Jeg skjønner ingenting, er dette også en feil? Tror det er en fellesmail, som er sendt ut som påminnelse for de som ikke har sendt ennå. Jeg sendte også min for lenge siden, og jeg fikk samme mail:) Endret 13. juni 2017 av Veroonicaa Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Har ikke bare fått en - men to mailer om attest. Det er nok en feil ja. Har tidligere mail fra opptakskontroet om at den er registrert og mottatt. Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg fikk også PURRING PÅ UTØMMENDE OG UTVIDET POLITIATTEST 2017. Jeg sendte det for lenge siden. Ny frist er satt til 1.7, opprrinnelige fristen var jo 9.6. Jeg skjønner ingenting, er dette også en feil? Fikk også purringsmailen. Sendte attesten i slutten av Mai og har allerede fått bekreftet at de har mottatt den. Så det er nok mye som skjer teknisk hos opptakskontoret idag vil jeg tro. Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Det er ingen purring. Det er en påminnelse til alle, hvis dere leser nøye så gjelder denne alle ikke enkelte. Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Det er ingen purring. Det er en påminnelse til alle, hvis dere leser nøye så gjelder denne alle ikke enkelte. Jo da, men det kom to mail, ene har ordet "Purring" i tittelen mens den siste har ikke det. Anyway, ringer og sjekker imr. hvis jeg kommer gjennom:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Mye rart fra PHS i dag gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg