Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2017

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IFb0qEISeP

Shit! Så spesielt.. er det feil hos alle da kanskje?

Håper i så fall ikke alle må ringe inn og sverge til statsborgerskapet sitt :p

Mente jo om smsen var en feil da bare for å gjøre det klart ?

Lenke til kommentar

Litt rart at det er noen som har fått selve mailen, mens andre ikke fått det idet hele tatt. De burde snart skrive en innlegg om dette, sånn at de slipper å bli ringt opp av flere hundre. 

Endret av PHS-2017
Lenke til kommentar

F

Fikk sms og E-post. Tenk på meg som har en annen bakgrunn! Har heldigvis norsk statsborgerskap, eller så hadde jeg nok ikke brukt krefter på å søke uten det, når det er krav om det :)

Hvilken bakgrunn har du? :) Samme her.

Afghaner her, hva med deg?

Lenke til kommentar

F

Fikk sms og E-post. Tenk på meg som har en annen bakgrunn! Har heldigvis norsk statsborgerskap, eller så hadde jeg nok ikke brukt krefter på å søke uten det, når det er krav om det :)

Hvilken bakgrunn har du? :) Samme her.

Afghaner her, hva med deg?

Kult:-) Albaner

Lenke til kommentar

Jeg fikk også PURRING PÅ UTØMMENDE OG UTVIDET POLITIATTEST 2017. Jeg sendte det for lenge siden.

Ny frist er satt til 1.7, opprrinnelige fristen var jo 9.6.

Jeg skjønner ingenting, er dette også en feil?

Tror det er en fellesmail, som er sendt ut som påminnelse for de som ikke har sendt ennå. Jeg sendte også min for lenge siden, og jeg fikk samme mail:)

Endret av Veroonicaa
Lenke til kommentar

Jeg fikk også PURRING PÅ UTØMMENDE OG UTVIDET POLITIATTEST 2017. Jeg sendte det for lenge siden.

Ny frist er satt til 1.7, opprrinnelige fristen var jo 9.6.

Jeg skjønner ingenting, er dette også en feil?

Fikk også purringsmailen. Sendte attesten i slutten av Mai og har allerede fått bekreftet at de har mottatt den. Så det er nok mye som skjer teknisk hos opptakskontoret idag vil jeg tro.
Lenke til kommentar

Det er ingen purring. Det er en påminnelse til alle, hvis dere leser nøye så gjelder denne alle ikke enkelte.

Jo da, men det kom to mail, ene har ordet "Purring" i tittelen mens den siste har ikke det. Anyway, ringer og sjekker imr. hvis jeg kommer gjennom:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...