vigilum discipulus Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Behøver man å ha med seg noe utover legitimasjon på egnethetsvurderingen? Finner ikke informasjon noe sted? Lenke til kommentar
marud Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Behøver man å ha med seg noe utover legitimasjon på egnethetsvurderingen? Finner ikke informasjon noe sted?Nei. Og til han over som lurte på tid. Beregn 4 timer, jeg brukte ca. 3, men kan ta lengre tid. Endret 12. juni 2017 av marud 1 Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva er sjansene for å komme inn på Kongsvinger med 48.9 konkurransepoeng? Dersom man blir funnet egnet. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
marud Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva er sjansene for å komme inn på Kongsvinger med 48.9 konkurransepoeng? Dersom man blir funnet egnet. Takk på forhånd! Burde holde så lenge ingen drastiske endringer skjer Ellers så er du nok rimelig greit sikret for Bodø i verste fall. Men dette blir bare spekulasjon. Klin umulig å si noe korrekt om snittet før det foreligger. Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva er sjansene for å komme inn på Kongsvinger med 48.9 konkurransepoeng? Dersom man blir funnet egnet. Takk på forhånd! Burde holde så lenge ingen drastiske endringer skjer Ellers så er du nok rimelig greit sikret for Bodø i verste fall. Men dette blir bare spekulasjon. Klin umulig å si noe korrekt om snittet før det foreligger. Takk! Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Vell gjennomført opptak, og lykke til på egnethetsvurderingen til dere som enda ikke har vært. Gled dere til tre fantastiske og raske år på phs. Var selv ferdig på phs i dag og ser frem til å begynne i jobb! 6 Lenke til kommentar
...-, Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva har folk i snitt? Har selv 47.6 så håper det vil holde.? Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva har folk i snitt? Har selv 47.6 så håper det vil holde. Har 49 blank og satser på at det er nok for å komme inn i Stavern Lenke til kommentar
...-, Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva har folk i snitt? Har selv 47.6 så håper det vil holde.Har 49 blank og satser på at det er nok for å komme inn i Stavern Lenke til kommentar
...-, Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Du trenger ikke beskymre deg, med mindre du har gjennomført opptaksprøven i år, og venter på egenhetsvurderingen Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Du trenger ikke beskymre deg, med mindre du har gjennomført opptaksprøven i år, og venter på egenhetsvurderingen Har egnethetsvurderingen i morgen tidlig, så tida fram til 20. Juli blir slitsom Lenke til kommentar
...-, Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Du trenger ikke beskymre deg, med mindre du har gjennomført opptaksprøven i år, og venter på egenhetsvurderingen Har egnethetsvurderingen i morgen tidlig, så tida fram til 20. Juli blir slitsom Lykke til med det Så er jo det at hvis ikke du får mail fra PHS 01.07.17 Så er du med videre, men hvis du får mail fra PHS så får svar om at du ikke er egnet, og ikke er med videre i opptaksprossese. Hadde en kollega som fikk mail fra PHS 03.07, i fjor. Jeg kom ikke inn i fjor pga snittet økte noe ekstremt. Håper ikke det gjentae seg i år også ? Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva har folk i snitt? Har selv 47.6 så håper det vil holde. 47.7 - blir nok i grenseland. Burde tatt opp noen eksamener! Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hva har folk i snitt? Har selv 47.6 så håper det vil holde. 50.1 her. Med litt flaks burde det holde til Oslo, hvis ikke så satser jeg på Kongsvinger. Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Endret 13. juni 2017 av Barcaboy91 Lenke til kommentar
E Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Var inne til opptak i fjor og bestod alt, men kom ikke inn pga lavt snitt. Hadde på det tidspunktet 4,3 totalt. Har brukt siste året til å ta opp fag og la til blant annet mitt andre morsmål albansk til i vitnemålet og fikk 6/6 på muntlig/skriftlig. Endte til slutt på 4,8, regner med at dette vil holde til Bodø? 48 poeng vil jeg tro skal holde for Bodø. Men som tidligere sagt. Ingen vet helt sikkert. Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) ja 48 poeng vil jeg tro skal holde for Bodø. Men som tidligere sagt. Ingen vet helt sikkert. Sant nok det, men tviler på at snittet går fra 4,6 til 4,8 i Bodø med 1000 færre søkere totalt. Får håpe at min albanske bakgrunn vipper til min favør om jeg skulle være på vippen. Endret 13. juni 2017 av Barcaboy91 Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Var inne til opptak i fjor og bestod alt, men kom ikke inn pga lavt snitt. Hadde på det tidspunktet 4,3 totalt. Har brukt siste året til å ta opp fag og la til blant annet mitt andre morsmål albansk til i vitnemålet og fikk 6/6 på muntlig/skriftlig. Endte til slutt på 4,8, regner med at dette vil holde til Bodø? Dette vet du sikkert, men måten du skrev på gjorde meg usikker. Karaktersnitt på 4,8 gir deg 48 karakterpoeng. Du får også 2 tilleggspoeng for militærtjeneste, folkehøgskole eller høyere utdanning. I tillegg får du opp til 8 alderspoeng, avhengig av når du er født. :-) Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Var inne til opptak i fjor og bestod alt, men kom ikke inn pga lavt snitt. Hadde på det tidspunktet 4,3 totalt. Har brukt siste året til å ta opp fag og la til blant annet mitt andre morsmål albansk til i vitnemålet og fikk 6/6 på muntlig/skriftlig. Endte til slutt på 4,8, regner med at dette vil holde til Bodø? Dette vet du sikkert, men måten du skrev på gjorde meg usikker. Karaktersnitt på 4,8 gir deg 48 karakterpoeng. Du får også 2 tilleggspoeng for militærtjeneste, folkehøgskole eller høyere utdanning. I tillegg får du opp til 8 alderspoeng, avhengig av når du er født. :-) Var inne til opptak i fjor og bestod alt, men kom ikke inn pga lavt snitt. Hadde på det tidspunktet 4,3 totalt. Har brukt siste året til å ta opp fag og la til blant annet mitt andre morsmål albansk til i vitnemålet og fikk 6/6 på muntlig/skriftlig. Endte til slutt på 4,8, regner med at dette vil holde til Bodø? Dette vet du sikkert, men måten du skrev på gjorde meg usikker. Karaktersnitt på 4,8 gir deg 48 karakterpoeng. Du får også 2 tilleggspoeng for militærtjeneste, folkehøgskole eller høyere utdanning. I tillegg får du opp til 8 alderspoeng, avhengig av når du er født. :-) Endret 12. juni 2017 av Barcaboy91 Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Var inne til opptak i fjor og bestod alt, men kom ikke inn pga lavt snitt. Hadde på det tidspunktet 4,3 totalt. Har brukt siste året til å ta opp fag og la til blant annet mitt andre morsmål albansk til i vitnemålet og fikk 6/6 på muntlig/skriftlig. Endte til slutt på 4,8, regner med at dette vil holde til Bodø? Dette vet du sikkert, men måten du skrev på gjorde meg usikker. Karaktersnitt på 4,8 gir deg 48 karakterpoeng. Du får også 2 tilleggspoeng for militærtjeneste, folkehøgskole eller høyere utdanning. I tillegg får du opp til 8 alderspoeng, avhengig av når du er født. :-) Var inne til opptak i fjor og bestod alt, men kom ikke inn pga lavt snitt. Hadde på det tidspunktet 4,3 totalt. Har brukt siste året til å ta opp fag og la til blant annet mitt andre morsmål albansk til i vitnemålet og fikk 6/6 på muntlig/skriftlig. Endte til slutt på 4,8, regner med at dette vil holde til Bodø? Dette vet du sikkert, men måten du skrev på gjorde meg usikker. Karaktersnitt på 4,8 gir deg 48 karakterpoeng. Du får også 2 tilleggspoeng for militærtjeneste, folkehøgskole eller høyere utdanning. I tillegg får du opp til 8 alderspoeng, avhengig av når du er født. :-) Ja, det er jeg selvsagt klar over:) Har 4,0 i karaktersnitt, samt 8 alderspoeng som er maks oppnåelse for meg som er født 1991, som da blir 48 konkpoeng totalt. Tror det skal holde for plass i Bodø, tviler på at snittet overstiger 4,8 der. Endret 12. juni 2017 av Barcaboy91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg