AvdelingQ Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Enig! Tror nok det blir en økning ala lik den vi opplevde i fjor! Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Noen som er student hos Politihøgskolen og kan svare på hvordan uniformsbruken fungerer? Er det slik at uniformen henger på skolen til alle tider? Tar man den hjem for å vaske den? Du har uniformsplikt på skolen når alle har mottatt uniform. Uniformen henger i ditt eget skap på skolen som regel. Ja du kan vaske den hjemme. Lenke til kommentar
Dalfart Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Hvordan ligger "dere" som deltar på forumet an med poenggrenser pr nå? Og hvodan ser rangeringen deres ut ifht studiesteder? 54,8 poeng. Søkt Bodø. Lenke til kommentar
PHSsøkerrr Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) Hvordan ligger "dere" som deltar på forumet an med poenggrenser pr nå? Og hvodan ser rangeringen deres ut ifht studiesteder? Endret 16. mai 2017 av PHSsøkerrr Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) Dere som allerede har vært på opptak: Var det noen som ikke stod på testene? Endret 16. mai 2017 av Krisley Lenke til kommentar
marud Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Dere som allerede har vært på opptak: Var det noen som ikke stod på testene?Ja Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Dere som allerede har vært på opptak: Var det noen som ikke stod på testene?Ja Hva røk de på? Lenke til kommentar
marud Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Dere som allerede har vært på opptak: Var det noen som ikke stod på testene?JaHva røk de på?Som jeg fikk med meg var det 3 jenter som røk på styrke. Lenke til kommentar
bææbuu Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Dere som allerede har vært på opptak: Var det noen som ikke stod på testene?JaHva røk de på?Som jeg fikk med meg var det 3 jenter som røk på styrke. Fikk med meg 1 jente på 100m og 1 gutt på løping. Vet ikke hvordan jentene gjorde det på styrke og løping. Er også sikker på at det er høyere strykprosent i de senere puljene. Kandidater som vil ha mer tid, er uforberedt og kanskje mer usikker. Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Dere som allerede har vært på opptak: Var det noen som ikke stod på testene?JaHva røk de på?Som jeg fikk med meg var det 3 jenter som røk på styrke. Fikk med meg 1 jente på 100m og 1 gutt på løping. Vet ikke hvordan jentene gjorde det på styrke og løping. Er også sikker på at det er høyere strykprosent i de senere puljene. Kandidater som vil ha mer tid, er uforberedt og kanskje mer usikker. Det stemmer nok. Men noen av dem skyver tiden pga av eksamener og jobb. 1 Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Dere som allerede har vært på opptak: Var det noen som ikke stod på testene?JaHva røk de på?Som jeg fikk med meg var det 3 jenter som røk på styrke. Fikk med meg 1 jente på 100m og 1 gutt på løping. Vet ikke hvordan jentene gjorde det på styrke og løping. Er også sikker på at det er høyere strykprosent i de senere puljene. Kandidater som vil ha mer tid, er uforberedt og kanskje mer usikker. Det stemmer nok. Men noen av dem skyver tiden pga av eksamener og jobb. Eller at ventetiden fra fysiske tester til opptak blir kortere Lenke til kommentar
wisswass Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Kan det hende at det blir tatt stikkprøver av for eksempel syn, slik at jeg bør ha med meg linser? Tenkte å ta med meg for sikkerhets skyld, men ser nå at jeg har prestert å ta med meg to som begge er for høyreøyet... Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Kan det hende at det blir tatt stikkprøver av for eksempel syn, slik at jeg bør ha med meg linser? Tenkte å ta med meg for sikkerhets skyld, men ser nå at jeg har prestert å ta med meg to som begge er for høyreøyet... Vil det si at du har oppgitt falsk informasjon i dokumentasjonen din? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Kan det hende at det blir tatt stikkprøver av for eksempel syn, slik at jeg bør ha med meg linser? Tenkte å ta med meg for sikkerhets skyld, men ser nå at jeg har prestert å ta med meg to som begge er for høyreøyet... Nei. Kun stikkprøver på PC-test Lenke til kommentar
Ruskesara Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Dere som allerede har vært på opptak: Var det noen som ikke stod på testene?JaHva røk de på?Som jeg fikk med meg var det 3 jenter som røk på styrke. Fikk med meg 1 jente på 100m og 1 gutt på løping. Vet ikke hvordan jentene gjorde det på styrke og løping. Er også sikker på at det er høyere strykprosent i de senere puljene. Kandidater som vil ha mer tid, er uforberedt og kanskje mer usikker. Det stemmer nok. Men noen av dem skyver tiden pga av eksamener og jobb. Eller at ventetiden fra fysiske tester til opptak blir kortere Eller pga. Skade/skader Lenke til kommentar
wisswass Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Kan det hende at det blir tatt stikkprøver av for eksempel syn, slik at jeg bør ha med meg linser? Tenkte å ta med meg for sikkerhets skyld, men ser nå at jeg har prestert å ta med meg to som begge er for høyreøyet... Vil det si at du har oppgitt falsk informasjon i dokumentasjonen din? Nei. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Er Husebybadet og -hallen det samme? Lenke til kommentar
work90 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hvordan var rekkefølgen på det fysiske ? Lenke til kommentar
marud Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hvordan var rekkefølgen på det fysiske ?Undervannssvømming - dykk - 100m - benk - bom - løp. Slik det blir kjørt i Oslo hvertfall. Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Når man går på phs kan man da få pensum digitalt? Bruker et program på nett som gjør at man leser tekster og slik raskere og husker like mye, men må liksom ha teksten skrevet ned først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg