SK10 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Noen tips til å unngå å miste svømmebrillene under stup? Klarer kravet uten å stupe, men sparer vel litt krefter på stup.Jeg har aldri knekt den koden hvertfall så jeg sverger til frispark haha.. Trente hele veien med kun fraspark og visste på forhånd at jeg da ville klare det.. Hva med brillestroppene under badehetta? 1 Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Noen tips til å unngå å miste svømmebrillene under stup? Klarer kravet uten å stupe, men sparer vel litt krefter på stup.Jeg har aldri knekt den koden hvertfall så jeg sverger til frispark haha.. Trente hele veien med kun fraspark og visste på forhånd at jeg da ville klare det.. Hva med brillestroppene under badehetta? Har ikke prøvd med badehette i det hele tatt, så får gjøre det neste gang Lenke til kommentar
PHSsøkerrr Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Noen tips til å unngå å miste svømmebrillene under stup? Klarer kravet uten å stupe, men sparer vel litt krefter på stup. Mitt beste råd er å legge svømmebrillene under badehetten Vært aktiv svømmer en gang i tiden og dette er det eneste som funker for meg litt uvant i starten kanskje, men da faller ikke brillene av hvertfall + Hold hodet litt oppovert og ikke pekende nedover mot gulvet av bassenget. Da er det også større sjans for at de sitter på Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Noen tips til å unngå å miste svømmebrillene under stup? Klarer kravet uten å stupe, men sparer vel litt krefter på stup. Mitt beste råd er å legge svømmebrillene under badehetten Vært aktiv svømmer en gang i tiden og dette er det eneste som funker for meg litt uvant i starten kanskje, men da faller ikke brillene av hvertfall + Hold hodet litt oppovert og ikke pekende nedover mot gulvet av bassenget. Da er det også større sjans for at de sitter på Takk for tips Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Vel, jeg er i det minste en smule nervøs ettersom jeg allerede har røket på egnetshetstesten én gang (: Betyr ikke nødvendigvis at man er dårlig egnet til å være politi, kan likesågodt bety at man sliter med å oppføre seg naturlig og som seg selv i såpass "kunstige" omstendigheter, det var ihvertfall min erfaring. Som politi kan du havne i kritiske situasjoner. Det er jo ikke umulig ta dersom du fryser til under egnethetstestene så ville du kanskje fungere tilsvarende dårlig i en akutt situasjon på jobb? Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg synes at dere alle skal holde dere for gode til å vurdere hverandres fysiske og mentale egnethet. Bare slutt. Alle sammen. 6 Lenke til kommentar
jmanno Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Vel, jeg er i det minste en smule nervøs ettersom jeg allerede har røket på egnetshetstesten én gang (: Betyr ikke nødvendigvis at man er dårlig egnet til å være politi, kan likesågodt bety at man sliter med å oppføre seg naturlig og som seg selv i såpass "kunstige" omstendigheter, det var ihvertfall min erfaring. Som politi kan du havne i kritiske situasjoner. Det er jo ikke umulig ta dersom du fryser til under egnethetstestene så ville du kanskje fungere tilsvarende dårlig i en akutt situasjon på jobb? Frøs ikke til, snakket vel heller for mye enn for lite, burde nok ha tatt meg litt bedre tid før jeg åpnet munnen, rett og slett. La oss heller ikke late som at det ikke er mulig å ha en dårlig dag. Kjenner selv flere som ble regnet som uegnet for så å komme inn neste år, og da ikke nødvendigvis fordi de har utviklet seg utrolig mye på et år, men heller fordi de har tatt med seg erfaringen fra forrige opptak og rett og slett gjort seg noen tanker og reflektert litt rundt seg selv. 1 Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hvor lang tid må dere som har vært inne til fysisk test, vente på intervju? Lenke til kommentar
marud Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hvor lang tid må dere som har vært inne til fysisk test, vente på intervju?Jeg fikk to uker etter (Oslo). Lenke til kommentar
work90 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Må man ha badehette under svømmingen?? Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Må man ha badehette under svømmingen?? Varierer fra opptakssted til opptakssted. Ta med badehette på opptak uansett sånn at du ikke blir sendt hjem fordi du mangler noe. Lenke til kommentar
wisswass Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Må man ha badehette under svømmingen?? Varierer fra opptakssted til opptakssted. Ta med badehette på opptak uansett sånn at du ikke blir sendt hjem fordi du mangler noe. Jeg har så tykt og langt hår at jeg vet ikke om jeg i det hele tatt får på meg hetta Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Da bør du vel hvert fall prøve. Mye hår betyr mye motstand i vannet, så du kan vinne litt tid og krefter på å bruke hette. Alle brukte det jeg var på opptak i fjor. Lenke til kommentar
tost Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hvor lang tid må dere som har vært inne til fysisk test, vente på intervju?Jeg fikk to uker etter (Oslo). Kan man komme med ønsker om dato til intervju? Jeg må ta fri fra jobb og reise til opptakssted, så er ikke alle dager som passer like bra. Lenke til kommentar
marud Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hvor lang tid må dere som har vært inne til fysisk test, vente på intervju?Jeg fikk to uker etter (Oslo). Kan man komme med ønsker om dato til intervju? Jeg må ta fri fra jobb og reise til opptakssted, så er ikke alle dager som passer like bra.Ja, du kan velge mellom de datoene som enda er ledige. Jeg fikk beskjed om at de ønsket å fylle opp dagen før den jeg valgte, men ba om dagen etter siden jeg jobbet den dagen Lenke til kommentar
PHSsøkerrr Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hvor lang tid totalt brukte dere som har gjennomført fysiske tester ? Jeg må tilbake på jobb den dagen så håper det ikke tar for lang tid Lenke til kommentar
work90 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Noen tips til løpedelen? øke hastigheten etterhvert eller satse høyt med en gang? Lenke til kommentar
work90 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Må man ha badehette under svømmingen?? Varierer fra opptakssted til opptakssted. Ta med badehette på opptak uansett sånn at du ikke blir sendt hjem fordi du mangler noe. takk Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Noen tips til løpedelen? øke hastigheten etterhvert eller satse høyt med en gang? Jeg vil personlig anbefale at du øker hastigheten etterhvert. Bruker du alle krefter de første rundene så vil du ikke ha mye igjen til siste delen ( Petter Northug - metode) Lenke til kommentar
work90 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Noen tips til løpedelen? øke hastigheten etterhvert eller satse høyt med en gang? Jeg vil personlig anbefale at du øker hastigheten etterhvert. Bruker du alle krefter de første rundene så vil du ikke ha mye igjen til siste delen ( Petter Northug - metode) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg