trdstvg Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Sikkert noen som har spurt om dette tidligere... Men hvordan er det å ta fysiske tester og evt egnethetsvurdering i to ulike byer? Endret 26. april 2017 av trdstvg Lenke til kommentar
Ruskesara Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Sikkert noen som har spurt om dette tidligere... Men hvordan er det å ta fysiske tester og evt egnethetsvurdering i to ulike byer? Har sendt mail om dette til opptakskontoret. Det er dessverre ikke mulig. Man er nødt til å ta egnethetsvurderingen i samme by som de fysiske testene. 1 Lenke til kommentar
PHS2k17 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Godt og høre at folk har motatt mail. Er vel bare gi jernet nå så går det vel bra! For min del er det kjedelig og vente da jeg besto testene i fjor, men ikke hadde godt nok snitt. Lenke til kommentar
Matbe Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Noen som vet om man får mer informasjon om møtested osv. til dagen man skal ta fysiske tester? Etter det jeg har sett er det bare adressen og det som må medbringes som er oppgitt i eposten om innkalling. Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Hei. Har også mottatt innkalling, og lurer på om dette sto i deres deres også ; MERK: VI GJØR OPPMERKSOM PÅ AT DU PÅ NÅVÆRENDE TIDSPUNKT IKKE ER VURDERT MED HENSYN TIL KRAVET OM PLETTFRI VANDEL. DETTE MEDFØRER AT ENKELTE SØKERE KAN FÅ AVSLAG PÅ SØKNAD OM OPPTAK TIL POLITIHØGSKOLEN SELV OM FYSISKE TESTER OG EGNETHETSVURDERING ER BESTÅTT. DET VISES TIL POLITIHØGSKOLENS HJEMMESIDE FOR MER INFORMASJON KNYTTET TIL KRAVET OM PLETTFRI VANDEL. Jeg har nemlig et forelegg som er 10++ år gammelt, som jeg var åpen om i søknaden og lurer på om dette er en standardbeskjed, eller om det er jeg som er spesiellt utvalgt grunnet at jeg har et forelegg. Man skulle jo tro at de hadde sjekket opp vandelen før de sendte innkalling, men ikke hos meg tydligvis. Syns det er rart at vandelen ikke blir vurdert/sjekket før innkallelse, så i ditt tilfelle må det jo være av bagatellmessige art, ettersom du også har nevnt det i søknaden, tenker jeg:) Endret 26. april 2017 av tpain_adm Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Det sto at saksbehandlingstiden på politiattest var 2 uker, så det var jo ikke så ille. Er enig at det rart de ikke sjekker vandelen da det går under de formelle kravene. Det må jo være kjipt å få igjennom fysiske tester og egnethetsvurdering som man består, og så får man avslag pga vandel som kanskje ligger tilbake i tid. Håper noen slipper den beskjeden! Lenke til kommentar
gulasj Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Det sto at saksbehandlingstiden på politiattest var 2 uker, så det var jo ikke så ille. Er enig at det rart de ikke sjekker vandelen da det går under de formelle kravene. Det må jo være kjipt å få igjennom fysiske tester og egnethetsvurdering som man består, og så får man avslag pga vandel som kanskje ligger tilbake i tid. Håper noen slipper den beskjeden! Synes det er litt merkelig fordi som du sier, det er et av de formelle kravene og i følge phs sine nettsider skal de formelle kravene være i boks før innkallelse til opptaksprøver. De må jo nesten ha sjekket vandel, for det er jo meldeplikt om man kommer i kontakt med politiet f.o.m i går og frem til studiestart. Nei, nå ble det mye spekulasjoner. Får ta en telefon til opptakskontoret og høre med de. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 I dag kjørte jeg over dobbel sperrelinje :^) 1 Lenke til kommentar
perrr Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Da blir det opptak i Trondheim 6. juni! Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Da var jeg meldt opp! Noen fler som skal på opptak i Oslo den 31. mai, pulje 30? Endret 27. april 2017 av EvenVJ Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Trondheim 18. mai Midt i eksamenstid, men fint å få det overstått og vite om man har klart det i god tid før sommerferien! Edit: Det var visst dagen etter selveste 17.mai det. Haha, da blir det ikke mange pils og is. Endret 27. april 2017 av Frodo124 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IFb0qEISeP Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg får bare beskjed om at brukernavnet mitt allerede er i bruk! Kommer ikke videre til velg fysisk test :S Lenke til kommentar
PHSsøkerrr Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Kommer meg ikke inn i det hele tatt jeg Fler med samme problem? Lenke til kommentar
perrr Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg får bare beskjed om at brukernavnet mitt allerede er i bruk! Kommer ikke videre til velg fysisk test :S Jeg fikk det samme. Prøv å åpne siden på nytt. Da kan du logge inn på kontoen du nettopp opprettet. Lenke til kommentar
IkkeTenk Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Dere som får " noen med samme brukernavn", gå til første side og trykk "allerede registrert" også skriver du inn fødselsnummer og passord! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg får bare beskjed om at brukernavnet mitt allerede er i bruk! Kommer ikke videre til velg fysisk test :S. Fikk samme, men gikk tilbake til hovedsiden, og trykket på at jeg allerede hadde en bruker. Så kom jeg inn. Lenke til kommentar
tmhj Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg får bare beskjed om at brukernavnet mitt allerede er i bruk! Kommer ikke videre til velg fysisk test :S Gå tilbake til startsiden, så logger du inn med fødselsnummer og passord:) Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hvis noen ikke kommer inn fordi de allerede har et brukernavn. Åpne siden på nytt og logg inn Jeg har pulje 26 i Oslo 29.05 kl 1230 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg