TT1988 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Her er det bare å få ha en god dose tålmodighet skjønner jeg ? Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Eksakt klokkeslett hadde hjulpet mer.. Lenke til kommentar
Octagon Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Da er e-post verdrørende innkalling til opptaksprøver mottatt!?? Lenke til kommentar
marud Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Endelig mottatt på disse kanter også Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) da er det bare å sitte klar 09:45 imorgen tidlig. Endret 26. april 2017 av PHS-2017 Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Sjekk søppelposten, min havnet der! Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvordan bruker man mailen som vedlegg i politiattesten? Får ikke laget en fil av den. Lenke til kommentar
marud Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Hvordan bruker man mailen som vedlegg i politiattesten? Får ikke laget en fil av den.Jeg tok bilde av den. Tolket også ordlyden i mailen slik at hvis de ikke godkjenner måten du dokumenterer det på så vil du bli bedt om å videresende mailen til de. da er det bare å sitte klar 09:45 imorgen tidlig.Jeg får bare håpe på det beste.. sånn blir det når man jobber til kl.10 nemlig haha Endret 26. april 2017 av marud Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvordan bruker man mailen som vedlegg i politiattesten? Får ikke laget en fil av den.Jeg tok bilde av den. Tolket også ordlyden i mailen slik at hvis de ikke godkjenner måten du dokumenterer det på så vil du bli bedt om å videresende mailen til de. da er det bare å sitte klar 09:45 imorgen tidlig.Jeg får bare håpe på det beste.. sånn blir det når man jobber til kl.10 nemlig haha hehe. Ja. Håper siden ikke kræsjer som ifjor. Så slipper vi å bruke så utrolig mye tid.. Lenke til kommentar
wisswass Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Hvordan bruker man mailen som vedlegg i politiattesten? Får ikke laget en fil av den.Jeg tok bilde av den. Tolket også ordlyden i mailen slik at hvis de ikke godkjenner måten du dokumenterer det på så vil du bli bedt om å videresende mailen til de. Hvor stor del av mailen tok du bilde av? Har tatt print screen av den øverste delen. Er det nok tror du/dere? Endret 26. april 2017 av wisswass Lenke til kommentar
marud Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvordan bruker man mailen som vedlegg i politiattesten? Får ikke laget en fil av den.Jeg tok bilde av den. Tolket også ordlyden i mailen slik at hvis de ikke godkjenner måten du dokumenterer det på så vil du bli bedt om å videresende mailen til de. da er det bare å sitte klar 09:45 imorgen tidlig.Jeg får bare håpe på det beste.. sånn blir det når man jobber til kl.10 nemlig haha Hvor stor del av mailen tok du bilde av? Har tatt print screen av den øverste delen. Er det nok tror du/dere?Tok bilde av det jeg fikk plass til med programmet i fullskjerm. Tok fra toppen og ned. Viktigste er nok at den delen med ditt navn er med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IFb0qEISeP Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Endelig mail! Lykke til folkens Lenke til kommentar
Simba27 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvordan bruker man mailen som vedlegg i politiattesten? Får ikke laget en fil av den.Jeg tok bilde av den. Tolket også ordlyden i mailen slik at hvis de ikke godkjenner måten du dokumenterer det på så vil du bli bedt om å videresende mailen til de. da er det bare å sitte klar 09:45 imorgen tidlig.Jeg får bare håpe på det beste.. sånn blir det når man jobber til kl.10 nemlig haha Hvor stor del av mailen tok du bilde av? Har tatt print screen av den øverste delen. Er det nok tror du/dere?Tok bilde av det jeg fikk plass til med programmet i fullskjerm. Tok fra toppen og ned. Viktigste er nok at den delen med ditt navn er med Jeg trykket på "print" på e-posten fra PHS. Da får du opp et alternativ som heter "Open PDF", da får du en opp en PDF-fil av hele e-posten og kan lagre den som en helhetlig fil. 2 Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvordan bruker man mailen som vedlegg i politiattesten? Får ikke laget en fil av den.Jeg tok bilde av den. Tolket også ordlyden i mailen slik at hvis de ikke godkjenner måten du dokumenterer det på så vil du bli bedt om å videresende mailen til de. da er det bare å sitte klar 09:45 imorgen tidlig.Jeg får bare håpe på det beste.. sånn blir det når man jobber til kl.10 nemlig haha Hvor stor del av mailen tok du bilde av? Har tatt print screen av den øverste delen. Er det nok tror du/dere?Tok bilde av det jeg fikk plass til med programmet i fullskjerm. Tok fra toppen og ned. Viktigste er nok at den delen med ditt navn er med Tok et skjermbilde Win+Prtsc i Windows. Lenke til kommentar
gulasj Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hei. Har også mottatt innkalling, og lurer på om dette sto i deres deres også ; MERK: VI GJØR OPPMERKSOM PÅ AT DU PÅ NÅVÆRENDE TIDSPUNKT IKKE ER VURDERT MED HENSYN TIL KRAVET OM PLETTFRI VANDEL. DETTE MEDFØRER AT ENKELTE SØKERE KAN FÅ AVSLAG PÅ SØKNAD OM OPPTAK TIL POLITIHØGSKOLEN SELV OM FYSISKE TESTER OG EGNETHETSVURDERING ER BESTÅTT. DET VISES TIL POLITIHØGSKOLENS HJEMMESIDE FOR MER INFORMASJON KNYTTET TIL KRAVET OM PLETTFRI VANDEL. Jeg har nemlig et forelegg som er 10++ år gammelt, som jeg var åpen om i søknaden og lurer på om dette er en standardbeskjed, eller om det er jeg som er spesiellt utvalgt grunnet at jeg har et forelegg. Man skulle jo tro at de hadde sjekket opp vandelen før de sendte innkalling, men ikke hos meg tydligvis. Lenke til kommentar
wisswass Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hei. Har også mottatt innkalling, og lurer på om dette sto i deres deres også ; MERK: VI GJØR OPPMERKSOM PÅ AT DU PÅ NÅVÆRENDE TIDSPUNKT IKKE ER VURDERT MED HENSYN TIL KRAVET OM PLETTFRI VANDEL. DETTE MEDFØRER AT ENKELTE SØKERE KAN FÅ AVSLAG PÅ SØKNAD OM OPPTAK TIL POLITIHØGSKOLEN SELV OM FYSISKE TESTER OG EGNETHETSVURDERING ER BESTÅTT. DET VISES TIL POLITIHØGSKOLENS HJEMMESIDE FOR MER INFORMASJON KNYTTET TIL KRAVET OM PLETTFRI VANDEL. Jeg har nemlig et forelegg som er 10++ år gammelt, som jeg var åpen om i søknaden og lurer på om dette er en standardbeskjed, eller om det er jeg som er spesiellt utvalgt grunnet at jeg har et forelegg. Man skulle jo tro at de hadde sjekket opp vandelen før de sendte innkalling, men ikke hos meg tydligvis. Sto det samme i min mail, og jeg har ikke vært i kontakt med politi i det hele tatt Lenke til kommentar
gulasj Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Hei. Har også mottatt innkalling, og lurer på om dette sto i deres deres også ; MERK: VI GJØR OPPMERKSOM PÅ AT DU PÅ NÅVÆRENDE TIDSPUNKT IKKE ER VURDERT MED HENSYN TIL KRAVET OM PLETTFRI VANDEL. DETTE MEDFØRER AT ENKELTE SØKERE KAN FÅ AVSLAG PÅ SØKNAD OM OPPTAK TIL POLITIHØGSKOLEN SELV OM FYSISKE TESTER OG EGNETHETSVURDERING ER BESTÅTT. DET VISES TIL POLITIHØGSKOLENS HJEMMESIDE FOR MER INFORMASJON KNYTTET TIL KRAVET OM PLETTFRI VANDEL. Jeg har nemlig et forelegg som er 10++ år gammelt, som jeg var åpen om i søknaden og lurer på om dette er en standardbeskjed, eller om det er jeg som er spesiellt utvalgt grunnet at jeg har et forelegg. Man skulle jo tro at de hadde sjekket opp vandelen før de sendte innkalling, men ikke hos meg tydligvis. Sto det samme i min mail, og jeg har ikke vært i kontakt med politi i det hele tatt Takk det var jo noe beroligende, at det er en standardfrase,noe som gjør meg litt mer optimistisk. Får bare gi det jeg har så får vi se om fortiden innhenter meg... Lykke til alle sammen! Dette klarer dere! Endret 26. april 2017 av gulasj Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Lykke til alle sammen. Del gjerne resultat med oss andre som er spente på deres vegne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg