DeQu Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Til dere som har betalt studieavgiften, står det at denne er betalt på deres studentweb? Betalte i går på grunn av studielån jeg og, men avgiften står fortsatt som ubetalt. Du må påregne 1-3 virkedager fra du betaler til det oppdateres i studweb at du har betalt. 1 Lenke til kommentar
lars.seb Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Skal kjøre fra Fredrikstad til Bodø og trenger en å dele på kjøringa med. Bare å sende melding til xxxx så kan vi avtale nærmere om det høres greit ut. Kjekt om vi kan møtes på veien for å slippe noe ekstrakjøring. Endret 9. august 2017 av Krimt3k Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Skal kjøre fra Fredrikstad til Bodø og trenger en å dele på kjøringa med. Bare å sende melding til xxx så kan vi avtale nærmere om det høres greit ut. Kjekt om vi kan møtes på veien for å slippe noe ekstrakjøring.Er du artig eller? Du lærer om nettvett på B1, noen av de første dagene faktisk. Endret innlegget for å skåne deg. Endret 10. august 2017 av Krimt3k 6 Lenke til kommentar
UrkUrk Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 "Alle nye studenter må ha originaler av sin søknadsdokumentasjon lett tilgjengelig". Hvilken dokumentasjon er dette? Hvordan skal jeg få tak i legeerklæringen jeg sendte for 6 måneder siden? Vitnemålet mitt er digitalt. Usikker på hva jeg skal ha klart Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 "Alle nye studenter må ha originaler av sin søknadsdokumentasjon lett tilgjengelig". Hvilken dokumentasjon er dette? Hvordan skal jeg få tak i legeerklæringen jeg sendte for 6 måneder siden? Vitnemålet mitt er digitalt. Usikker på hva jeg skal ha klart Er kun de dokumentene som dokumenterer dine konkurransepoeng. Altså vitnemål og eventuelle attester fra forsvar/folkehøgskole. Lenke til kommentar
Diskusjon2017 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Til dere som har bodd/bor i Bodø. Hvilket treningsstudio nær skolen er best? Polar Gym eller Stamina? Lenke til kommentar
IkkeTenk Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Noen fler som får opp i studentweb at: Utdanningsplanen er ikke komplett ennå. Også er feilen i 3. året der det mangler 7 studiepoeng, tillegg så står det 2014. ufff, skulle bare venta med alt detta her... Lenke til kommentar
E7Sol Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Står det samme hos meg Antar at det bare er ny plan som kom i 2014? Stod Oppmelding Høst 2017 over, så jeg meldte meg opp Skjer det noe feil så får vi nok rettet opp i det senere Nyt siste dagene av ferien! Lenke til kommentar
trdstvg Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ser vi også er blitt tildelt klasser nå. Det nærmer seg! Lenke til kommentar
Kris133 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ser vi også er blitt tildelt klasser nå. Det nærmer seg! Hvor ser du det? Lenke til kommentar
Jordbærgutt Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) Kanskje ikke helt rette tråd å spørre, men hvordan er egentlig arbeidsmarkedet for politibetjenter i dag? Er det slik at veldig mange går arbeidsledige etter fullført utdanning? Har man litt frihet i forhold til hvor i landet man vil jobbe, eller må man bare ta til takke med det man får? Og hvordan er eventuelt mulighetene for å komme seg over til en avdeling nærmere hjemplassen etter hvert? Gikk ut fra Oslo i år. Og det er vanskelig. Av en klasse på 23 svært oppegående folk med greie+ karakterer hadde omtrent halvparten sommerjobb. De aller fleste på et sted de hadde tilknytning til, enten hjemsted eller praksisplass. To i klassen fikk fast jobb, jeg var en av dem. Grattis med studieplass, mine tips for å ha en sjans på jobbmarkedet om tre år: 1. Karakterer, karakterer, karakterer. Det har svært mye å si, og de faste stillingene blir sortert ut på karakterer før intervjurunder. Tenk på det ved allerede første faget før jul. 2. Vurder praksisstedet ditt. Noen steder er det lettere å få jobb på etter utdanning enn andre. Feks: Vestfold, mindre lensmannskontor. 3. Ikke vær kresen, søk over hele landet. 4. Ha en fet studietid og ta deg tid til en fest og sosiale arrangementer. (Men husk lesesalen noen timer dagen derpå). Jobb er kinkig, men ikke umulig. Lykke til! Endret 11. august 2017 av Jordbærgutt Lenke til kommentar
Mannen123456 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Nå er det jo 3 år til vi er ferdig utdannet også. Jeg har troen på at kommende regjering kan tilby flere plasser. Skulle de ikke redusere antall studieplasser fra 770 til 540 f.o.m 2018? Mvh B1 Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Til dere studenter som har hatt utplassering i forskjellige land i B2. Ser det allerede er søknadsfrist til dette 1. oktober i år. Er det noen som vil dele noen erfaringer fra de forskjellige land? Skriv det gjerne her, eller på PM. Hilsen en som starter i Kongsvinger på tirsdag 1 Lenke til kommentar
trdstvg Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ser vi også er blitt tildelt klasser nå. Det nærmer seg!Hvor ser du det? Studentweb Og timeplanen Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ser vi også er blitt tildelt klasser nå. Det nærmer seg!Hvor ser du det? Studentweb Og timeplanen Får ikke opp timeplanen? Skulle gjerne likt å visst hva vi skal første uka. Har liksom bare oppmøte tid på tirsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) Er ikke det strengt tatt alt du trenger å vite? Endret 11. august 2017 av Slettet-3RYwwc Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ikke når du har en jobb du skulle sagt fra til, og barn Da blir man god på planlegging! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ikke når du har en jobb du skulle sagt fra til, og barn Da blir man god på planlegging! Man jobber ikke første uka på ny skole Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ikke når du har en jobb du skulle sagt fra til, og barn Da blir man god på planlegging!Man jobber ikke første uka på ny skole Man bestemmer vel strengt tatt selv hva man gjør første skoleuke? ? Lenke til kommentar
løvegutt Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 har hørt at en del har fått invite til faddergrupper på facebook, men har enda ikke fått noe.. Vet noen når fadderne i oslo tar kontakt? eller om de tar kontakt i det hele tatt før skolestart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg