Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2017

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir tre spennende år. Gratulerer til alle som har fått studieplass! Jeg har kommet inn i Kongsvinger, men står høyt oppe på venteliste i Stavern. Er det noen som har erfaring med- eller vet noe om hva sjansene er for å komme inn fra venteliste?

Imorgen kl 14 er fristen for å svare, regner med det ryker en del da. Ventelisten min sank med 4 stk igår. 

Hvilket nr er du på ventelista?

Dette blir tre spennende år. Gratulerer til alle som har fått studieplass! Jeg har kommet inn i Kongsvinger, men står høyt oppe på venteliste i Stavern. Er det noen som har erfaring med- eller vet noe om hva sjansene er for å komme inn fra venteliste?

Imorgen kl 14 er fristen for å svare, regner med det ryker en del da. Ventelisten min sank med 4 stk igår. 

Jeg er nr 4. Du?

Jeg er nr 4. Du?

Årh deilig! Jeg er nr 8 .. 

Da har suppleringsopptaket kommet. Jeg ha gått fra å være på ventelisteplass 1 til å bli nummer 2. Noe jeg føler er merkelig. Flere som har opplevd det samme?

Jeg vil anta at noen har klaget på egenhetsvurderingen/karakterene, fått medhold og muligens stiller med høyere karaktersnitt. Muligens derfor du har gått fra plass 1 til 2.

STAVERN!

Hei alle sammen! Nå er det ikke lenge igjen til skolestart! :D

Jeg skal begynne i Stavern, men har et lite problem; siden skolen starter tidligere enn vanlig har jeg ingen sted å bo fra 14. - 18., da huset jeg skal bo i er utleid for sommergjester frem til 18.08.

Er det noen som har husrom til ei jente på 25 de 4 første nettene??? Sofa, madrass, reiseseng, hva som helst. Vet at skolen har noen rom, men tenkte å spørre her først?

Rop ut om det er noen gjestfrie sjeler her inne!

Prøver på denne igjen jeg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...