UrkUrk Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen i Kongsvinger med ledig boplass? PM ? Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva ligger snittet på i år? Bodø foreksempel? Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva ligger snittet på i år? Bodø foreksempel? Les litt tidligere i tråden. Bodø 47.5 1 Lenke til kommentar
P00x3 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Blir fronter brukt? I følge velkomstbrosjyren virker det som om det er Its learning som brukes. Lenke til kommentar
Masivertsen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hei! Hvis noen trenger noen å bo sammen med i Oslo er jeg veldig interessert! Er ikke kjent i Oslo i det hele tatt, så hadde vært herlig å ikke følt seg helt alene når jeg flytter bort. Jeg er en 23 år gammel jente, og er veldig enkel å bo sammen med (tror jeg selv, hehe). Hvis ikke, er det noen som har erfaring med studentboligene til SiO? Står selv på venteliste der, men vet ikke om det er sannsynlig å forvente å få.. Lenke til kommentar
work90 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Bor også i studentboligen på Kongsvinger! Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva ligger snittet på i år? Bodø foreksempel? Vet ikke helt om noen andre har laget en liste, men lager nå en uansett: Snitt 2017 Oslo: 50.1 Stavern: 49 Kongsvinger: 47.9 Bodø: 47.5 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Hva ligger snittet på i år? Bodø foreksempel? Vet ikke helt om noen andre har laget en liste, men lager nå en uansett: Snitt 2017 Oslo: 50.1 Stavern: 49 Kongsvinger: 47.9 Bodø: 47.5 ... og snart er vi bare en gjeng akademikere. Voldsomt snitt det er begynt å bli. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Blir fronter brukt? Gode gamle itslearning brukes Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hva ligger snittet på i år? Bodø foreksempel? Vet ikke helt om noen andre har laget en liste, men lager nå en uansett:Snitt 2017 Oslo: 50.1 Stavern: 49 Kongsvinger: 47.9 Bodø: 47.5 ... og snart er vi bare en gjeng akademikere. Voldsomt snitt det er begynt å bli. Blir latterlig til neste år...! Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Hva ligger snittet på i år? Bodø foreksempel? Vet ikke helt om noen andre har laget en liste, men lager nå en uansett:Snitt 2017 Oslo: 50.1 Stavern: 49 Kongsvinger: 47.9 Bodø: 47.5 ... og snart er vi bare en gjeng akademikere. Voldsomt snitt det er begynt å bli. Blir latterlig til neste år...! Huff.. blir spennende å se om det finnes operativ kunnskap blant noen til slutt. Har ikke tro for at neste års ordning gagner etaten nei. Blir bare tullball! Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 ... og snart er vi bare en gjeng akademikere. Voldsomt snitt det er begynt å bli.Blir latterlig til neste år...! Huff.. blir spennende å se om det finnes operativ kunnskap blant noen til slutt. Har ikke tro for at neste års ordning gagner etaten nei. Blir bare tullball! Slik skjer når penger skal spares desverre... Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 ... og snart er vi bare en gjeng akademikere. Voldsomt snitt det er begynt å bli.Blir latterlig til neste år...! Huff.. blir spennende å se om det finnes operativ kunnskap blant noen til slutt. Har ikke tro for at neste års ordning gagner etaten nei. Blir bare tullball! Slik skjer når penger skal spares desverre... Jepp.. værre blir det sikkert. Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 ... og snart er vi bare en gjeng akademikere. Voldsomt snitt det er begynt å bli.Blir latterlig til neste år...! Huff.. blir spennende å se om det finnes operativ kunnskap blant noen til slutt. Har ikke tro for at neste års ordning gagner etaten nei. Blir bare tullball! Slik skjer når penger skal spares desverre... Jepp.. værre blir det sikkert. Veldig fornøyd at jeg kom inn i år sånn sett..! Lenke til kommentar
iwillican Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hei jente på 26 fra Tromsø - kom inn i Bodø! Trenger noen å leie sammen med, bare å melde mæ! så finn vi det råeste fellesskapet : D Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Hei jente på 26 fra Tromsø - kom inn i Bodø! Trenger noen å leie sammen med, bare å melde mæ! så finn vi det råeste fellesskapet : D Det kan jeg skrive under på!:-) makan til treveleg jente! Lenke til kommentar
iwillican Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hei jente på 26 fra Tromsø - kom inn i Bodø! Trenger noen å leie sammen med, bare å melde mæ! så finn vi det råeste fellesskapet : D Det kan jeg skrive under på!:-) makan til treveleg jente! Aaah Lenke til kommentar
hooks Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Noen her som har erfaring med studenthuset i kongsvinger? Er standaren bra, og er reiseveien til skolen lang? Fått meg hybel i et kolektiv der SiO er det beste stedet du kan bo i Kongsvinger spør du meg, fint og nytt :-) Ligger i sentrum, så 10min reisevei til skolen må påregnes. Lenke til kommentar
Cefor Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg ligger på 4 plass i bodø... Jeg lurer litt på hvordan de plasserer folk med samme snitt, noen som vet? Mange må jo ligge relativt likt. Hvem ligger da foran den andre hvis begge har samme poengsum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg