Jørgen90 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Da ble det Stavern for min del. Om noen er giret på å bli med i ett bofelleskap, send PM:) Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Her er årets velkomsbrosjyre om noen vil lese den https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf Takk! Ser at studiestart i Kongsvinger er tirsdag 15 august. I motsetning til Oslo, som er 14 august. Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Her er årets velkomsbrosjyre om noen vil lese den https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf Takk! Ser at studiestart i Kongsvinger er tirsdag 15 august. I motsetning til Oslo, som er 14 august. Ja, så det jeg og. Lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
marud Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Her er årets velkomsbrosjyre om noen vil lese den https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf Takk! Ser at studiestart i Kongsvinger er tirsdag 15 august. I motsetning til Oslo, som er 14 august. Ja, så det jeg og. Lurer på hvorfor. Jeg lurer på om det står riktig der. I årsplanen for Kongsvinger på phs.no står det at skolen begynner 14 august, men det står 15 i velkomstbrosjyren. 1 Lenke til kommentar
TTurbulens Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Her er årets velkomsbrosjyre om noen vil lese den https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf Hvor fant du den? Kommer det informasjon på mail eller SO om studiestart eller regner de med alle finner fram til velkomstbrosjyren? Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Her er årets velkomsbrosjyre om noen vil lese den https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf Hvor fant du den? Kommer det informasjon på mail eller SO om studiestart eller regner de med alle finner fram til velkomstbrosjyren? Jeg bare lusket litt rundt på phs sine "for studenter" sider, og fant frem der. Det sto forøvrig noe på samordna også, men husker ikke helt hvor jeg fant dette Lenke til kommentar
monkeeey Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen som vet om man kan trene på skolen i Kongsvinger, eller om man må ha medlemskap på treningssenter utenom? Lenke til kommentar
Orfus Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen som vet om man kan trene på skolen i Kongsvinger, eller om man må ha medlemskap på treningssenter utenom? Det finnes flere sentre i sentrum, men treningsrommet på skolen er åpen til 23 på kvelden og det er fritt frem for studenter å bruke. De fleste i mitt kull trente på skolen. Er et helt ok treningsrom Lenke til kommentar
monkeeey Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen som vet om man kan trene på skolen i Kongsvinger, eller om man må ha medlemskap på treningssenter utenom? Det finnes flere sentre i sentrum, men treningsrommet på skolen er åpen til 23 på kvelden og det er fritt frem for studenter å bruke. De fleste i mitt kull trente på skolen. Er et helt ok treningsrom Da er jo det egentlig perfekt! Da kan man trene før eller etter skolen. Så at sentrene i sentrum var ganske dyre, så det er jo kjempekjekt om man kan trene gratis på skolen. Lenke til kommentar
Hbljo Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 PM dersom noen er ute etter en fin boplass i Stavern. Tomannsleilighet holdt av for meg og en kompis, men han ikke kom inn så da er det en plass ledig:) Lenke til kommentar
E Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Tror dere jeg kommer inn i Stavern? Jeg står som nr 6 på ventelista. Har fått studieplass i Kongsvinger. Endret 18. juli 2017 av E Lenke til kommentar
marud Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Her er årets velkomsbrosjyre om noen vil lese den https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf Takk! Ser at studiestart i Kongsvinger er tirsdag 15 august. I motsetning til Oslo, som er 14 august. Ja, så det jeg og. Lurer på hvorfor. Jeg lurer på om det står riktig der. I årsplanen for Kongsvinger på phs.no står det at skolen begynner 14 august, men det står 15 i velkomstbrosjyren.For å bli ferdig med denne: Fant svarbrev på SO nå hvor det står oppmøte tirsdag 15 august for Kongsvinger så da går jeg utifra at det er informasjonen som stemmer Endret 18. juli 2017 av marud 1 Lenke til kommentar
PHS2017Stavern Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen som vet om man kan trene på skolen i Kongsvinger, eller om man må ha medlemskap på treningssenter utenom?Det finnes flere sentre i sentrum, men treningsrommet på skolen er åpen til 23 på kvelden og det er fritt frem for studenter å bruke. De fleste i mitt kull trente på skolen. Er et helt ok treningsrom Da er jo det egentlig perfekt! Da kan man trene før eller etter skolen. Så at sentrene i sentrum var ganske dyre, så det er jo kjempekjekt om man kan trene gratis på skolen. Lurer på det samme, bare angående Stavern. Lenke til kommentar
andgr Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Gratulerer til alle dere som har fått plass og stå på alle dere som dessverre ikke fikk det i år. Jeg er nettopp ferdig med mitt første år i Oslo og skal snart ut i praksis. Dere har valgt et spennende yrke som de fleste (hvis ikke alle) kommer til å stortrives i. Gled dere! Dette blir 3 fantastiske år med mye jobb og læring sammen med flotte mennesker. Har du noe kontaktinformasjon? Lenke til kommentar
PHS2017Stavern Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen andre fra Drammen som flytter til Stavern? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IFb0qEISeP Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Kom inn i Oslo, så nå må jeg bare prøve igjen og håpe på det beste neste år Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
PHS2017Stavern Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Du kom inn eller ikke? Litt forvirret bare, haha. Lenke til kommentar
hooks Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Her er årets velkomsbrosjyre om noen vil lese den https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf Takk! Ser at studiestart i Kongsvinger er tirsdag 15 august. I motsetning til Oslo, som er 14 august. Ja, så det jeg og. Lurer på hvorfor. Jeg lurer på om det står riktig der. I årsplanen for Kongsvinger på phs.no står det at skolen begynner 14 august, men det står 15 i velkomstbrosjyren.For å bli ferdig med denne: Fant svarbrev på SO nå hvor det står oppmøte tirsdag 15 august for Kongsvinger så da går jeg utifra at det er informasjonen som stemmer Forhold dere til velkomstbrosjyren, og velkommen som student i Kongsvinger! Dere kommer ikke til å angre på at dere søkte dere inn på "bygda" da Kongsvinger er en fantastisk plass å studere på, samt. skolen og lærerne er fantastiske! Bare å ta kontakt om dere lurer på noe :-) Og masse masse lykke til! Lenke til kommentar
E7Sol Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Noen her som har erfaring med studenthuset i kongsvinger? Er standaren bra, og er reiseveien til skolen lang? Fått meg hybel i et kolektiv der Lenke til kommentar
marud Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Noen her som har erfaring med studenthuset i kongsvinger? Er standaren bra, og er reiseveien til skolen lang? Fått meg hybel i et kolektiv der En venn meg som gikk B1 i Kongsvinger nå og bodde i kollektiv der var ganske fornøyd. Når det kommer til reisevei er det visst ikke lengre enn at det går an å sykle, Men hørte at de var akkurat nok til at alle kunne sitte på med noen som hadde bil. Jeg har selv fått hybel på studenthuset i kongsvinger, men jeg har fått tildelt 1-roms med eget kjøkken og bad Har også planlagt at jeg skal beholde bilen enn så lenge. Endret 18. juli 2017 av marud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg