vigilum discipulus Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Vi lærer sikkert mer Lenke til kommentar
Grillkull Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ja, angående den tidlige skolestarten, hva i all verden er greia med det? Jeg hadde medregnet å starte uka etter, så jeg mister en hel uke med arbeid. Hvis B2 skal ha så tidlig start neste år er det litt krise for meg... Men hele desember er studiefri Lenke til kommentar
Dalfart Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ja, angående den tidlige skolestarten, hva i all verden er greia med det? Jeg hadde medregnet å starte uka etter, så jeg mister en hel uke med arbeid. Hvis B2 skal ha så tidlig start neste år er det litt krise for meg... Men hele desember er studiefri Ja, det såg jeg også. Undervisningsfri uke 49 og 50? Kan det f.eks. være hjemmeeksamen? Eller rett og slett fri fra 4. desember? 1 Lenke til kommentar
Lima 30 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ja, angående den tidlige skolestarten, hva i all verden er greia med det? Jeg hadde medregnet å starte uka etter, så jeg mister en hel uke med arbeid. Hvis B2 skal ha så tidlig start neste år er det litt krise for meg...Men hele desember er studiefri Ja, det såg jeg også. Undervisningsfri uke 49 og 50? Kan det f.eks. være hjemmeeksamen? Eller rett og slett fri fra 4. desember? På høgskolen finnes det ikke noe som heter fri, bortsett fra sommerferien (kanskje). Enten studieuke eller hjemmeeksamen Lenke til kommentar
hooks Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ja, angående den tidlige skolestarten, hva i all verden er greia med det? Jeg hadde medregnet å starte uka etter, så jeg mister en hel uke med arbeid. Hvis B2 skal ha så tidlig start neste år er det litt krise for meg...Men hele desember er studiefri Ja, det såg jeg også. Undervisningsfri uke 49 og 50? Kan det f.eks. være hjemmeeksamen? Eller rett og slett fri fra 4. desember? Det stemmer at det er undervisnings fri, meeen det er også 2 eksamener i desember, så det blir nok ikke noe fri :-) En av de to eksamene er trekk, hvor du kan være så "heldig" å trekke et fag som er hjemmeeksamen - forøvrig er det kun et av fagene som er hjemmeeksamen og det er faget politilære (hvor det var dårligst gjennomsnittskarakter hos 2016 kullet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Vi lærer sikkert mer Er noe som heter å følge kutyme for å gi forutsigbarhet også :-) Lenke til kommentar
vigilum discipulus Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Vi lærer sikkert merEr noe som heter å følge kutyme for å gi forutsigbarhet også :-) Ja, det var mest ment som humor, litt ironisk. For min del hadde det også vært best om jeg visste på et tidligere tidspunkt at studieåret begynner tidligere i år enn andre år. De to ukene med ferie jeg tenkte å ha blir til 3 dager Lenke til kommentar
AvdelingQ Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) I kommentarfeltet på SO sin side på Facebook, har flere nå begynt å skrive at de har fått svar ! (Mest sannsynlig ikke phs søkere da vel og merke) Endret 17. juli 2017 av AvdelingQ Lenke til kommentar
IkkeTenk Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Nå skjer det noe Endret 17. juli 2017 av IkkeTenk Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Er noen som har fått svar på andre skoler nå siste timen ser jeg på SO sin Facebook side Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg kom inn i Oslo Bilde? Lenke til kommentar
PHS2k17 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Fått og godtatt førstevalget mitt i Stavern. 2 Lenke til kommentar
Kris133 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvordan legger man inn bilde? Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Woohoo!! Kommet inn i Kongsvinger ?? står på venteliste til Oslo ? Lenke til kommentar
E7Sol Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Kongsvinger! Alle gode ting er 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg