weeyweey Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Praksis hele 2 året. okei, men leser på studieplanen 2017/2018, der står det at i vårsemesteret har B2 studentene undervisning? Hvordan fungerer dette, i praksis året? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 13. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2017 Praksis hele 2 året.okei, men leser på studieplanen 2017/2018, der står det at i vårsemesteret har B2 studentene undervisning? Hvordan fungerer dette, i praksis året? Du har undervisning i utrykningskjøring, leiropphold med videre i B2. Lenke til kommentar
weeyweey Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Praksis hele 2 året.okei, men leser på studieplanen 2017/2018, der står det at i vårsemesteret har B2 studentene undervisning? Hvordan fungerer dette, i praksis året? Du har undervisning i utrykningskjøring, leiropphold med videre i B2. reiser man da tilbake til skolen? eller foregår dette på praksisplass? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 13. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2017 Praksis hele 2 året.okei, men leser på studieplanen 2017/2018, der står det at i vårsemesteret har B2 studentene undervisning? Hvordan fungerer dette, i praksis året?Du har undervisning i utrykningskjøring, leiropphold med videre i B2. reiser man da tilbake til skolen? eller foregår dette på praksisplass? Det avhenger av hvor man kommer i praksis. Stavern og kongsvinger blir brukt til utrykningskjøring og leiropphold. Andre steder kjører undervisning i dette lokalt. Lenke til kommentar
weeyweey Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Praksis hele 2 året.okei, men leser på studieplanen 2017/2018, der står det at i vårsemesteret har B2 studentene undervisning? Hvordan fungerer dette, i praksis året?Du har undervisning i utrykningskjøring, leiropphold med videre i B2.reiser man da tilbake til skolen? eller foregår dette på praksisplass? Det avhenger av hvor man kommer i praksis. Stavern og kongsvinger blir brukt til utrykningskjøring og leiropphold. Andre steder kjører undervisning i dette lokalt. Takk for svar! :-D Lenke til kommentar
hooks Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Hele B2 (som andre året på phs heter). Altså et helt studieår, både tredje og fjerde semester. Håper dette var oppklarende. 1 Lenke til kommentar
monkeeey Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Slenger meg med her!Håper selv på Oslo eller Kongsvinger, har hørt mye bra om Kongsvinger i alle fall! Kjenner flere som har gått der Lenke til kommentar
El Tempo Gigante Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Nå har jeg lest i denne tråden i et år. Tenker det er på tide å bidra! Oppdaterer hvert femte minutt i håp om nye poster. Løsningen når det ikke er noe nytt, lese gamle poster fra 16/15. Tråden våkner sikkert til liv rindt 17. Juli tenker jeg Selv har jeg et håp om å komme inn i Oslo, da jeg er etablert her. Satser på 53,5 holder Jeg har dog et spørsmål til evt. Studenter ved skolen eller folk som er kjent på Majorstuen som leser dette. Det er 20 ladestasjoner for el-bil utenfor skolen. Vet noen ca hvor tidlig man må komme får å ha mulighet til å få plass på en av disse? Kanskje en fin unskyldning for å komme tidlig å ta ei treningsøkt før skolen starter! Endret 14. juli 2017 av El Tempo Gigante Lenke til kommentar
marud Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Nå har jeg lest i denne tråden i et år. Tenker det er på tide å bidra! Oppdaterer hvert femte minutt i håp om nye poster. Løsningen når det ikke er noe nytt, lese gamle poster fra 16/15. Tråden våkner sikkert til liv rindt 17. Juli tenker jeg Selv har jeg et håp om å komme inn i Oslo, da jeg er etablert her. Satser på 53,5 holder Jeg har dog et spørsmål til evt. Studenter ved skolen eller folk som er kjent på Majorstuen som leser dette. Det er 20 ladestasjoner for el-bil utenfor skolen. Vet noen ca hvor tidlig man må komme får å ha mulighet til å få plass på en av disse? Kanskje en fin unskyldning for å komme tidlig å ta ei treningsøkt før skolen starter! Når jeg var på intervjuet i Oslo begynte det å fylle seg veldig opp på de plassene 0730. Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Nå har jeg lest i denne tråden i et år. Tenker det er på tide å bidra! Oppdaterer hvert femte minutt i håp om nye poster. Løsningen når det ikke er noe nytt, lese gamle poster fra 16/15. Tråden våkner sikkert til liv rindt 17. Juli tenker jeg Selv har jeg et håp om å komme inn i Oslo, da jeg er etablert her. Satser på 53,5 holder Jeg har dog et spørsmål til evt. Studenter ved skolen eller folk som er kjent på Majorstuen som leser dette. Det er 20 ladestasjoner for el-bil utenfor skolen. Vet noen ca hvor tidlig man må komme får å ha mulighet til å få plass på en av disse? Kanskje en fin unskyldning for å komme tidlig å ta ei treningsøkt før skolen starter! Når jeg var på intervjuet i Oslo begynte det å fylle seg veldig opp på de plassene 0730. Det er noen ladestasjoner ved Frogner badet:), om det skulle være krise. Lenke til kommentar
El Tempo Gigante Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Nå har jeg lest i denne tråden i et år. Tenker det er på tide å bidra! Oppdaterer hvert femte minutt i håp om nye poster. Løsningen når det ikke er noe nytt, lese gamle poster fra 16/15. Tråden våkner sikkert til liv rindt 17. Juli tenker jeg Selv har jeg et håp om å komme inn i Oslo, da jeg er etablert her. Satser på 53,5 holder Jeg har dog et spørsmål til evt. Studenter ved skolen eller folk som er kjent på Majorstuen som leser dette. Det er 20 ladestasjoner for el-bil utenfor skolen. Vet noen ca hvor tidlig man må komme får å ha mulighet til å få plass på en av disse? Kanskje en fin unskyldning for å komme tidlig å ta ei treningsøkt før skolen starter! Når jeg var på intervjuet i Oslo begynte det å fylle seg veldig opp på de plassene 0730. Det er noen ladestasjoner ved Frogner badet:), om det skulle være krise. Er ingen must, er bare kjekkt å kunne gå 10 meter + snylte litt av komunens strøm når man blir fattig student, hehe. 1 Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Håper at vi får svar i løpet av helga:), Lenke til kommentar
marud Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Håper at vi får svar i løpet av helga:),Hvis det følger tidligere år så vil det komme ila lørdag eller søndag tror jeg 2 Lenke til kommentar
Phs2017 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hva ligger dere på poengmessig, dere som har søkt kongsvinger på 1 plass? Lenke til kommentar
marud Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hva ligger dere på poengmessig, dere som har søkt kongsvinger på 1 plass?49.7 Lenke til kommentar
løvegutt Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 de tidligere årene har SO gitt svar 17 juli da.. så da er det vel mer sannsynlig vi får svar på mandag og ikke i helgen.. Lenke til kommentar
marud Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 de tidligere årene har SO gitt svar 17 juli da.. så da er det vel mer sannsynlig vi får svar på mandag og ikke i helgen..Ut av nysgjerrighet så ville jeg se på de forrige årene og fant følgende: 2016: Søndag 17 2015: Fredag 17 2014: Onsdag 16 2013: Onsdag 17 2012: Tirsdag 17 2011: Søndag 17 2010: Lørdag 17 Så da vet vi nok når det kommer Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Greit nok det. Som sagt så fikk flere venner og tidligere kollegaer av meg i fengselet svar 15 både i fjor og året før. Lenke til kommentar
løvegutt Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 de tidligere årene har SO gitt svar 17 juli da.. så da er det vel mer sannsynlig vi får svar på mandag og ikke i helgen..Ut av nysgjerrighet så ville jeg se på de forrige årene og fant følgende: 2016: Søndag 17 2015: Fredag 17 2014: Onsdag 16 2013: Onsdag 17 2012: Tirsdag 17 2011: Søndag 17 2010: Lørdag 17 Så da vet vi nok når det kommer Flott at du fant dette! Det virker som det blir mandag kveld da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg