work90 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Vært kult å sett tall på hvor mange som har kommet gjennom og kanskje fått vite snitt. Dør litt inni meg!!Hva lå du på?48,2!Nice:-) Hvilken plass håper du på? Kongsvinger! Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Vært kult å sett tall på hvor mange som har kommet gjennom og kanskje fått vite snitt. Dør litt inni meg!!Hva lå du på?48,2!Nice:-) Hvilken plass håper du på?Kongsvinger! Kult:-) Går fint det! Lenke til kommentar
work90 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Vært kult å sett tall på hvor mange som har kommet gjennom og kanskje fått vite snitt. Dør litt inni meg!!Hva lå du på?48,2!Nice:-) Hvilken plass håper du på?Kongsvinger!Kult:-) Går fint det! Får håpe det! Skulle ønske jeg var like sikker som deg, haha Lenke til kommentar
Simba27 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Nå har studieplanen for 2017-2018 kommer ut på phs.no! Det har det vel vært siden 3. Mai? Åja, har ikke sett det før nå Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Vært kult å sett tall på hvor mange som har kommet gjennom og kanskje fått vite snitt. Dør litt inni meg!!Hva lå du på?48,2!Nice:-) Hvilken plass håper du på?Kongsvinger!Kult:-) Går fint det!Får håpe det! Skulle ønske jeg var like sikker som deg, haha Ganske sikker på 48,5 og 48,2 skal holde for en av skolene. Hva gjør du om det blir Bodø? Lenke til kommentar
work90 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Vært kult å sett tall på hvor mange som har kommet gjennom og kanskje fått vite snitt. Dør litt inni meg!!Hva lå du på?48,2!Nice:-) Hvilken plass håper du på?Kongsvinger!Kult:-) Går fint det!Får håpe det! Skulle ønske jeg var like sikker som deg, hahaGanske sikker på 48,5 og 48,2 skal holde for en av skolene. Hva gjør du om det blir Bodø? Da blir det å flytte til Bodø da Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Vært kult å sett tall på hvor mange som har kommet gjennom og kanskje fått vite snitt. Dør litt inni meg!!Hva lå du på?48,2!Nice:-) Hvilken plass håper du på?Kongsvinger!Kult:-) Går fint det!Får håpe det! Skulle ønske jeg var like sikker som deg, hahaGanske sikker på 48,5 og 48,2 skal holde for en av skolene. Hva gjør du om det blir Bodø?Da blir det å flytte til Bodø da Herlig:-) Får håpe det ordner seg med Kongsvinger. Har en kompis der, ganske fornøyd. Lenke til kommentar
work90 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Vært kult å sett tall på hvor mange som har kommet gjennom og kanskje fått vite snitt. Dør litt inni meg!!Hva lå du på?48,2!Nice:-) Hvilken plass håper du på?Kongsvinger!Kult:-) Går fint det!Får håpe det! Skulle ønske jeg var like sikker som deg, hahaGanske sikker på 48,5 og 48,2 skal holde for en av skolene. Hva gjør du om det blir Bodø?Da blir det å flytte til Bodø da Herlig:-) Får håpe det ordner seg med Kongsvinger. Har en kompis der, ganske fornøyd. Satser på det, lykke til Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Vært kult å sett tall på hvor mange som har kommet gjennom og kanskje fått vite snitt. Dør litt inni meg!!Hva lå du på?48,2!Nice:-) Hvilken plass håper du på?Kongsvinger!Kult:-) Går fint det!Får håpe det! Skulle ønske jeg var like sikker som deg, hahaGanske sikker på 48,5 og 48,2 skal holde for en av skolene. Hva gjør du om det blir Bodø?Da blir det å flytte til Bodø da Herlig:-) Får håpe det ordner seg med Kongsvinger. Har en kompis der, ganske fornøyd.Satser på det, lykke til Takk:-) du å! Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Alt indikerer at snittet skal ligge rolig, om ikke en liten endring, tror alle som ligger .5 poeng over forige års snitt kan føle seg trygge lykke til, håper vi ses i bodø! 1 Lenke til kommentar
Za250 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Slenger meg inn her til dere! Har søkt Stavern på første og Bodø på andre. Stiller med 48,6 poeng, og håper også det skal holde Blir litt nervøs når jeg ser hvor mye poeng de fleste her inne har. Mener å huske at det var flere i fjor som hadde 46,7 poeng, men som ikke kom inn i Bodø, pga for mange med samme poengsum. Har dere begynt å se på boliger allerede, eller venter dere til dere vet helt sikkert? Venter. Bor i Porsgrunn og kan pendle Stavern i starten. Verre om det blir Bodø, men har en del kompiser som spiller for Bodø Glimt, så får til en løsning der. Hvor Bor du? Holder til i Bergen, så blir flyttings uansett dersom jeg kommer inn. Tror jeg må avvente litt med å finne bolig til jeg vet sikkert om det blir Stavern eller Bodø. Er ikke veldig optimistisk på at 48,6 skal holde til Stavern, men vet jo aldri Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Slenger meg inn her til dere! Har søkt Stavern på første og Bodø på andre. Stiller med 48,6 poeng, og håper også det skal holde Blir litt nervøs når jeg ser hvor mye poeng de fleste her inne har. Mener å huske at det var flere i fjor som hadde 46,7 poeng, men som ikke kom inn i Bodø, pga for mange med samme poengsum. Har dere begynt å se på boliger allerede, eller venter dere til dere vet helt sikkert? Venter. Bor i Porsgrunn og kan pendle Stavern i starten. Verre om det blir Bodø, men har en del kompiser som spiller for Bodø Glimt, så får til en løsning der. Hvor Bor du? Holder til i Bergen, så blir flyttings uansett dersom jeg kommer inn. Tror jeg må avvente litt med å finne bolig til jeg vet sikkert om det blir Stavern eller Bodø. Er ikke veldig optimistisk på at 48,6 skal holde til Stavern, men vet jo aldri Vil tro snittet øker bittelitt, med tanke på at man vet snittet fra 2016, og gjerne prøver å holde seg litt over det. Men tror ikke det vil øke noe mer enn 0,5 poeng, som det ble sagt lengre opp. 1 Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Slenger meg inn her til dere! Har søkt Stavern på første og Bodø på andre. Stiller med 48,6 poeng, og håper også det skal holde Blir litt nervøs når jeg ser hvor mye poeng de fleste her inne har. Mener å huske at det var flere i fjor som hadde 46,7 poeng, men som ikke kom inn i Bodø, pga for mange med samme poengsum. Har dere begynt å se på boliger allerede, eller venter dere til dere vet helt sikkert? Venter. Bor i Porsgrunn og kan pendle Stavern i starten. Verre om det blir Bodø, men har en del kompiser som spiller for Bodø Glimt, så får til en løsning der. Hvor Bor du? Holder til i Bergen, så blir flyttings uansett dersom jeg kommer inn. Tror jeg må avvente litt med å finne bolig til jeg vet sikkert om det blir Stavern eller Bodø. Er ikke veldig optimistisk på at 48,6 skal holde til Stavern, men vet jo aldri Samme her:-) Blir Stavern eller Bodø. Håper på Bodø siden jeg har familie både i Larvik og Porsgrunn. Lenke til kommentar
Za250 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Slenger meg inn her til dere! Har søkt Stavern på første og Bodø på andre. Stiller med 48,6 poeng, og håper også det skal holde Blir litt nervøs når jeg ser hvor mye poeng de fleste her inne har. Mener å huske at det var flere i fjor som hadde 46,7 poeng, men som ikke kom inn i Bodø, pga for mange med samme poengsum. Har dere begynt å se på boliger allerede, eller venter dere til dere vet helt sikkert? Venter. Bor i Porsgrunn og kan pendle Stavern i starten. Verre om det blir Bodø, men har en del kompiser som spiller for Bodø Glimt, så får til en løsning der. Hvor Bor du? Holder til i Bergen, så blir flyttings uansett dersom jeg kommer inn. Tror jeg må avvente litt med å finne bolig til jeg vet sikkert om det blir Stavern eller Bodø. Er ikke veldig optimistisk på at 48,6 skal holde til Stavern, men vet jo aldri Samme her:-) Blir Stavern eller Bodø. Håper på Bodø siden jeg har familie både i Larvik og Porsgrunn. Blir spennende dette! Har du Bodø eller Stavern på førstevalg? Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Slenger meg inn her til dere! Har søkt Stavern på første og Bodø på andre. Stiller med 48,6 poeng, og håper også det skal holde Blir litt nervøs når jeg ser hvor mye poeng de fleste her inne har. Mener å huske at det var flere i fjor som hadde 46,7 poeng, men som ikke kom inn i Bodø, pga for mange med samme poengsum. Har dere begynt å se på boliger allerede, eller venter dere til dere vet helt sikkert? Venter. Bor i Porsgrunn og kan pendle Stavern i starten. Verre om det blir Bodø, men har en del kompiser som spiller for Bodø Glimt, så får til en løsning der. Hvor Bor du? Holder til i Bergen, så blir flyttings uansett dersom jeg kommer inn. Tror jeg må avvente litt med å finne bolig til jeg vet sikkert om det blir Stavern eller Bodø. Er ikke veldig optimistisk på at 48,6 skal holde til Stavern, men vet jo aldri Samme her:-) Blir Stavern eller Bodø. Håper på Bodø siden jeg har familie både i Larvik og Porsgrunn. Blir spennende dette! Har du Bodø eller Stavern på førstevalg? Stavern på 1 og Bodø på 2. Poeng på 48,5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Diskusjon.no trenger å gjøre noe med siteringen sin... Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Diskusjon.no trenger å gjøre noe med siteringen sin...? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Noen innlegg blir så uhorvelig lange pga mange siteringer. Det skulle vært slik at den bare siterte teksten i innlegget, ikke det siterte også, hvis du forstår! Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Noen innlegg blir så uhorvelig lange pga mange siteringer. Det skulle vært slik at den bare siterte teksten i innlegget, ikke det siterte også, hvis du forstår! Dette får man rettet opp i før man poster Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Dette får man rettet opp i før man poster Man får vell gjort det manuelt ja, men det er jo også et tiltak om det er mange siteringer. Og det er vell ikke alle som kan det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg