Barcaboy91 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Vet jo like lite som dere om dette, men hørte snakk om det. Hørte også at de begynner å sende ut svar allerede 15.juli. Lenke til kommentar
Grillkull Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Men utifra søkertallene som ble publisert i slutten av mars har ikke stavern flere søkere med skolen som første prioritet? Altså tabellen viser jo at skolen har ca like mange søkere med stavern på førsteplass som de har hatt tidligere år, samme med de andre skolene. (Litt lavere søkertall med oslo på første i forhold til de andre) Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Men utifra søkertallene som ble publisert i slutten av mars har ikke stavern flere søkere med skolen som første prioritet? Altså tabellen viser jo at skolen har ca like mange søkere med stavern på førsteplass som de har hatt tidligere år, samme med de andre skolene. (Litt lavere søkertall med oslo på første i forhold til de andre)Hvor finner du denne tabellen? Lenke til kommentar
...-, Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Samme poeng som 16. Vil du si at bodø vil ha 46.7 som i 2016? Lenke til kommentar
Grillkull Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Men utifra søkertallene som ble publisert i slutten av mars har ikke stavern flere søkere med skolen som første prioritet? Altså tabellen viser jo at skolen har ca like mange søkere med stavern på førsteplass som de har hatt tidligere år, samme med de andre skolene. (Litt lavere søkertall med oslo på første i forhold til de andre)Hvor finner du denne tabellen? Politihøgskolen postet den på facebook 21 mars mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Samme poeng som 16.Vil du si at bodø vil ha 46.7 som i 2016? Nei, men rundt der. Lenke til kommentar
work90 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Ingen som har hørt eller vet om noen som har fått avslag i dag?... Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Ingen som har hørt eller vet om noen som har fått avslag i dag?... 99% sikker på at de er ferdige Lenke til kommentar
work90 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Ingen som har hørt eller vet om noen som har fått avslag i dag?...99% sikker på at de er ferdige Håper det! ? Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Men utifra søkertallene som ble publisert i slutten av mars har ikke stavern flere søkere med skolen som første prioritet? Altså tabellen viser jo at skolen har ca like mange søkere med stavern på førsteplass som de har hatt tidligere år, samme med de andre skolene. (Litt lavere søkertall med oslo på første i forhold til de andre)Hvor finner du denne tabellen?Politihøgskolen postet den på facebook 21 mars mener jeg å huske.Ut i fra tallene i tabellen phs lå ut på facebook, så vil heller ikke jeg tro at snittet vil øke noe særlig. http://presse.phs.no/pressreleases/slik-er-soekertallene-fra-politidistriktene-1867607 Lenke til kommentar
Grillkull Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Men utifra søkertallene som ble publisert i slutten av mars har ikke stavern flere søkere med skolen som første prioritet? Altså tabellen viser jo at skolen har ca like mange søkere med stavern på førsteplass som de har hatt tidligere år, samme med de andre skolene. (Litt lavere søkertall med oslo på første i forhold til de andre)Hvor finner du denne tabellen?Politihøgskolen postet den på facebook 21 mars mener jeg å huske.Ut i fra tallene i tabellen phs lå ut på facebook, så vil heller ikke jeg tro at snittet vil øke noe særlig. http://presse.phs.no/pressreleases/slik-er-soekertallene-fra-politidistriktene-1867607 Nei slik tenker jeg også... Lenke til kommentar
Ændy Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 De som ikke har fått mail er trygge nå 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 De som ikke har fått mail er trygge nå Er dette bare noe du sier eller noe du har fått bekrefta fra PHS? Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Tror vi kan konkludere med at vi er sikre, håper vi ses i bodø! Lykke til med utdanningen Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Holder 48,5 Stavern?Ingen som vet, men vil tro poengene vil holde seg relativt lik 2016! Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 De som ikke har fått mail er trygge nå Er det bekreftet fra PHS? Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Holder 48,5 Stavern?Ingen som vet, men vil tro poengene vil holde seg relativt lik 2016! Da sikter jeg Bodø Lenke til kommentar
Julebukken Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Spennende dette her altså! Helt fra samordna opptak åpnet 1. februar til nå... Søker selv med 48,1 til Kongsvinger, og håper det holder. Lykke til til alle! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg