work90 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Da har siste dag med mulig avslag kommet (?). Da er det bare å vente til 20. Juli for de som kommer gjennom egneheten! Enda et par dager med venting og smånerver 2 Lenke til kommentar
AvdelingQ Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Da har siste dag med mulig avslag kommet (?). Da er det bare å vente til 20. Juli for de som kommer gjennom egneheten! Enda et par dager med venting og smånerver Får vel håper på det kommer den 17 i år også , så blir det enda litt kortere ventetid! Lenke til kommentar
work90 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Da har siste dag med mulig avslag kommet (?). Da er det bare å vente til 20. Juli for de som kommer gjennom egneheten! Enda et par dager med venting og smånerverFår vel håper på det kommer den 17 i år også , så blir det enda litt kortere ventetid! Får håpe det!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Da har siste dag med mulig avslag kommet (?). Da er det bare å vente til 20. Juli for de som kommer gjennom egneheten! Enda et par dager med venting og smånerverFår vel håper på det kommer den 17 i år også , så blir det enda litt kortere ventetid! Opptaket er den 20. Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Da har siste dag med mulig avslag kommet (?). Da er det bare å vente til 20. Juli for de som kommer gjennom egneheten! Enda et par dager med venting og smånerverFår vel håper på det kommer den 17 i år også , så blir det enda litt kortere ventetid! Opptaket er den 20.Vet av flere som fikk skoletilbudet før den 20. i fjor. Lenke til kommentar
weeyweey Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Tror dere man kan få mail på mandag?? Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Tror dere man kan få mail på mandag??Nei. Som sagt tidligere har de allerede svart at de skal være ferdig innen søndag ettermiddag. 1 Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Tror dere man kan få mail på mandag?? Phs har selv sagt at de fleste mailene skulle være ute på fredag ettermiddag, men for sikkerhetsskyld sa de at man kunne få mail helt til søndag ettermiddag. 1 Lenke til kommentar
AvdelingQ Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Da har siste dag med mulig avslag kommet (?). Da er det bare å vente til 20. Juli for de som kommer gjennom egneheten! Enda et par dager med venting og smånerverFår vel håper på det kommer den 17 i år også , så blir det enda litt kortere ventetid! Opptaket er den 20. Pleier å komme i god tid før den 20. Tidligere vært så tidlig som 16 juli. Lenke til kommentar
wisswass Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Herlighet, nå begynner jeg å se lyset i enden av tunnelen folkens. Slipper ikke skuldrene ned helt enda, men kjenner at kriblende spenning begynner å ta over for konstant engstelse. Er ganske sikker på å komme inn med mine 55 poeng dersom jeg er funnet egnet. Lenke til kommentar
work90 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Herlighet, nå begynner jeg å se lyset i enden av tunnelen folkens. Slipper ikke skuldrene ned helt enda, men kjenner at kriblende spenning begynner å ta over for konstant engstelse. Er ganske sikker på å komme inn med mine 55 poeng dersom jeg er funnet egnet. Mange med veldig høyt snitt her altså! Søkte du oslo eller? Lenke til kommentar
weeyweey Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Håper jeg kommer inn i oslo med mine 50,7 poeng ? Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Det blir stor økning i Stavern, sier noen kilder.. Endret 9. juli 2017 av Barcaboy91 Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Det blir stor økning i Stavern, har jeg fått vite via sikre kilder. Men resterende steder vil ligge på noe av det samme.Hvilke sikre kilder? Lenke til kommentar
Barcaboy91 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) En kollega i fengslet kjenner en eller annen Endret 9. juli 2017 av Barcaboy91 Lenke til kommentar
supermar123 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Tror dere 53,5 vil holde til Oslo? Har akuratt samme poengsum sjølv. Vi får berre krysse fingrane! Lenke til kommentar
supermar123 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Det blir stor økning i Stavern, har jeg fått vite via sikre kilder. Men resterende steder vil ligge på noe av det samme. Ligge på noe av det samme i stigning? Eller noe av det samme som 2016? Lenke til kommentar
wisswass Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Herlighet, nå begynner jeg å se lyset i enden av tunnelen folkens. Slipper ikke skuldrene ned helt enda, men kjenner at kriblende spenning begynner å ta over for konstant engstelse. Er ganske sikker på å komme inn med mine 55 poeng dersom jeg er funnet egnet. Mange med veldig høyt snitt her altså! Søkte du oslo eller? Har Bodø som førstevalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg