Oaaphs Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Når var det de kom i gang i går? 13:00 var vel da førstemann skrev på forumet her. Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Når var det de kom i gang i går? 13:56 er vel første tegn til avslag i går. Så ble det vel også skrevet i en post at de fleste avslag skal være sendt ut innen fredag ettermiddag, men at det kunne fortsatt bli sendt helt til søndag. Lenke til kommentar
vigilum discipulus Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Men fyttikatta så mange reklame e-poster jeg har fått i dag. Holder på å tisse i buksa hver gang det vibrerer Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Nervene stiger her... Ingen som har hørt noe enda? Lenke til kommentar
DibaDiba Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vet om at noen har fått avslag i dag tidlig Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vet om at noen har fått avslag i dag tidlig Vet du når han/hun hadde intervjuet? Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vet om at noen har fått avslag i dag tidlig Vet du når han/hun hadde intervjuet? Det kommer ikke an på intervjuet. En som fikk avslag i går som hadde intervju den 26 juni. Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vet om at noen har fått avslag i dag tidlig Vet du når han/hun hadde intervjuet? Det kommer ikke an på intervjuet. En som fikk avslag i går som hadde intervju den 26 juni. Hmm, da lurer jeg på hvordan de går frem mtp. rekkefølgen? Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Er ikke sikkert det er noen logisk rekkefølge. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Er det ikke bare å vente til søndag...? Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Er det ikke bare å vente til søndag...?Sant. Men det er jo hele 2 dager til...? 1 Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vet om at noen har fått avslag i dag tidlig Vet du når han/hun hadde intervjuet? Det kommer ikke an på intervjuet. En som fikk avslag i går som hadde intervju den 26 juni. Hmm, da lurer jeg på hvordan de går frem mtp. rekkefølgen? Vil tro hver søker fikk tildelt et unikt søkernummer på et tidlig tidspunkt i opptaksprosessen, og at det er dette nummeret saksbehandlerne går utfra når de behandler søknadene nå. Om dette er tilfellet vil det være umulig å forutsi når din plass i rekken er passert og du er "trygg". Har forståelse for at det er spennende og frustrerende å ikke vite. Men eneste man kan gjøre er å sjekke eposten med jevne mellomrom og krysse fingrene for at man ikke får noen mail fra PHS. 1 Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Nå var det både behagelig og ubehagelig stille her. 5 Lenke til kommentar
jmanno Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Fikk også avslag i går, utrolig irriterende med tanke på at jeg syntes det gikk så bra i år at jeg nærmest trippet tilbake til hotellet etter egnetshetstesten, men jaja. Føles også litt vilkårlig da jeg fikk en annen begrunnelse på hvorfor jeg scoret lavt på et av kompetansemåleme enn i fjor. Kan vel ikke skade å klage ettersom jeg faktisk, i motsetning til fjoråret, er sterkt uenig i vurderingen i år, men det er vel på tide å begynne å se på andre karrieremuligheter. Trist å se så mange her i samme båt som meg, men gratulerer til alle dere andre som faktisk kom igjennom! Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Sender de ut mail i helga? De sa at de fleste avslagene skulle være sendt ut til fredag ettermiddag, men grunnet stor arbeidsmengde så kan det hende at de må sende noen mailer på lørdag og søndag. Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Fikk også avslag i går, utrolig irriterende med tanke på at jeg syntes det gikk så bra i år at jeg nærmest trippet tilbake til hotellet etter egnetshetstesten, men jaja. Føles også litt vilkårlig da jeg fikk en annen begrunnelse på hvorfor jeg scoret lavt på et av kompetansemåleme enn i fjor. Kan vel ikke skade å klage ettersom jeg faktisk, i motsetning til fjoråret, er sterkt uenig i vurderingen i år, men det er vel på tide å begynne å se på andre karrieremuligheter. Trist å se så mange her i samme båt som meg, men gratulerer til alle dere andre som faktisk kom igjennom! Så utrolig kjedelig 1 Lenke til kommentar
jmanno Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Fikk også avslag i går, utrolig irriterende med tanke på at jeg syntes det gikk så bra i år at jeg nærmest trippet tilbake til hotellet etter egnetshetstesten, men jaja. Føles også litt vilkårlig da jeg fikk en annen begrunnelse på hvorfor jeg scoret lavt på et av kompetansemåleme enn i fjor. Kan vel ikke skade å klage ettersom jeg faktisk, i motsetning til fjoråret, er sterkt uenig i vurderingen i år, men det er vel på tide å begynne å se på andre karrieremuligheter. Trist å se så mange her i samme båt som meg, men gratulerer til alle dere andre som faktisk kom igjennom! Så utrolig kjedelig Jepp, men sånn er vel livet, desverre :/ Lenke til kommentar
Ændy Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Fikk også avslag i går, utrolig irriterende med tanke på at jeg syntes det gikk så bra i år at jeg nærmest trippet tilbake til hotellet etter egnetshetstesten, men jaja. Føles også litt vilkårlig da jeg fikk en annen begrunnelse på hvorfor jeg scoret lavt på et av kompetansemåleme enn i fjor. Kan vel ikke skade å klage ettersom jeg faktisk, i motsetning til fjoråret, er sterkt uenig i vurderingen i år, men det er vel på tide å begynne å se på andre karrieremuligheter. Trist å se så mange her i samme båt som meg, men gratulerer til alle dere andre som faktisk kom igjennom! Nei, så kjipt! Husk at begrunnelsen ikke trenger å si noe om deg generelt som person. Håper klagen når gjennom, men om ikke, utrolig kult av deg å prøve igjen dette året. Trenger flere som deg som ikke gir seg. Kan jeg foresten spørre deg når og hvor du var inne til intervju? Lenke til kommentar
Kris133 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Var det ingen her som fikk mail i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg