Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2017

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når var det de kom i gang i går?

13:56 er vel første tegn til avslag i går. Så ble det vel også skrevet i en post at de fleste avslag skal være sendt ut innen fredag ettermiddag, men at det kunne fortsatt bli sendt helt til søndag. 

Lenke til kommentar

Vet om at noen har fått avslag i dag tidlig

Vet du når han/hun hadde intervjuet?

Det kommer ikke an på intervjuet. En som fikk avslag i går som hadde intervju den 26 juni. 

Hmm, da lurer jeg på hvordan de går frem mtp. rekkefølgen? 

Lenke til kommentar

Vet om at noen har fått avslag i dag tidlig

Vet du når han/hun hadde intervjuet?

Det kommer ikke an på intervjuet. En som fikk avslag i går som hadde intervju den 26 juni.

Hmm, da lurer jeg på hvordan de går frem mtp. rekkefølgen?

Vil tro hver søker fikk tildelt et unikt søkernummer på et tidlig tidspunkt i opptaksprosessen, og at det er dette nummeret saksbehandlerne går utfra når de behandler søknadene nå. Om dette er tilfellet vil det være umulig å forutsi når din plass i rekken er passert og du er "trygg".

Har forståelse for at det er spennende og frustrerende å ikke vite. Men eneste man kan gjøre er å sjekke eposten med jevne mellomrom og krysse fingrene for at man ikke får noen mail fra PHS. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk også avslag i går, utrolig irriterende med tanke på at jeg syntes det gikk så bra i år at jeg nærmest trippet tilbake til hotellet etter egnetshetstesten, men jaja. Føles også litt vilkårlig da jeg fikk en annen begrunnelse på hvorfor jeg scoret lavt på et av kompetansemåleme enn i fjor. Kan vel ikke skade å klage ettersom jeg faktisk, i motsetning til fjoråret, er sterkt uenig i vurderingen i år, men det er vel på tide å begynne å se på andre karrieremuligheter. Trist å se så mange her i samme båt som meg, men gratulerer til alle dere andre som faktisk kom igjennom!

Lenke til kommentar

Fikk også avslag i går, utrolig irriterende med tanke på at jeg syntes det gikk så bra i år at jeg nærmest trippet tilbake til hotellet etter egnetshetstesten, men jaja. Føles også litt vilkårlig da jeg fikk en annen begrunnelse på hvorfor jeg scoret lavt på et av kompetansemåleme enn i fjor. Kan vel ikke skade å klage ettersom jeg faktisk, i motsetning til fjoråret, er sterkt uenig i vurderingen i år, men det er vel på tide å begynne å se på andre karrieremuligheter. Trist å se så mange her i samme båt som meg, men gratulerer til alle dere andre som faktisk kom igjennom!

Så utrolig kjedelig :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så utrolig kjedelig :(

Jepp, men sånn er vel livet, desverre :/ 

Lenke til kommentar

Nei, så kjipt! Husk at begrunnelsen ikke trenger å si noe om deg generelt som person. Håper klagen når gjennom, men om ikke, utrolig kult av deg å prøve igjen dette året. Trenger flere som deg som ikke gir seg.

Kan jeg foresten spørre deg når og hvor du var inne til intervju?

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...