pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Ja, vet noen på B også har fått nå. Herregud så nervøs jeg er nå....... Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Jeg er dobbel A, ikke hørt noe, dog ble jeg ropt opp sist på opptaket, så tør ikke være rolig enda! 1 Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Jeg er på E!Når var du inne til intervju? 1 Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Flere som har fått, eller har det stoppa litt opp nå? Jeg sitter kun og oppdaterer mailen nå ?? Lenke til kommentar
E Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 80 bruker(e) leser denne tråden. holy shit. krysser fingra for dere ! 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg DeQu Skrevet 6. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 6. juli 2017 Til dere som har/kommer til å få avslag: Det er et par ting dere bør vite/gjøre. 1. Få en begrunnelse; nå kjenner jeg ikke til hvordan disse e-postene ser ut, men dersom du føler at begrunnelsen du får er for vag/mangelfull, ta kontakt med PHS og be om en skikkelig begrunnelse. 2. Vit at du har muligheten til å klage på vedtaket; Dersom du er sterkt uenig i begrunnelsen for at du har blitt funnet uegnet, så har du faktisk muligheten til å klage på dette. Vet om tilfeller hvor personer har blitt funnet uegnet, men blitt funnet egnet etter klage. Et eksempel kan være at man blir funnet uegnet fordi man blir vurdert til å være alt for svak faglig (datatester). Kan man da for eksempel vise til et vitnemål fra videregående som viser det stikk motsatte, eller en annen form for dokumentasjon som viser dette, så kan dette være med på å få gjennom klagen. Et annet eksempel er dersom man har fått vist seg dårlig frem under gruppeoppgaven, og scorer dårlig i samhandling med andre osv. Hvis man da viser til ulike verv man har hatt som ledere enten innad i frivillige organisasjoner eller lederstillinger i arbeidslivet (gjerne med attester), så kan dette være med på å få gjennom klagen. Dette er selvfølgelig ikke en uttømmende liste, og jeg anbefaler deg kun å klage dersom du faktisk er uenig i vedtaket, og på en eller annen måte kan dokumentere at nemnda har fått feil inntrykk av deg. 3. Dersom du enten ikke får igjennom klagen, eller føler at opptaksnemnda har kommet frem til riktig avgjørelse, så anbefaler jeg at man tar innover seg den tilbakemeldingen man har fått slik at man kan forbedre disse punktene til et eventuelt opptak til neste år. Det er utrolig leit for dere som får dette avslaget, og jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske dere lykke til enten ved klage, neste opptak eller det dere finner ut dere ønsker å gjøre dersom dere ikke søker på nytt. 13 Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Avslag fordi jeg røyket hasj én gang når jeg var 14 år. Så utrolig kjipt å bli straffet for det fremdeles Endret 6. juli 2017 av superhannah Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Er det fornavnet eller etternavnet? Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Avslag Huff, så forferdelig kjedelig! Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Er det fornavnet eller etternavnet? Etternavn tipper jeg. Jeg er M Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Avslag Huff, så forferdelig kjedelig! Utrolig kjipt Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Avslag fordi jeg røyket hasj én gang når jeg var 14 år. Så utrolig kjipt å bli straffet for det fremdeles Kjedelig at det henger igjen ja, men narkotika og vold er vel det de har som avslag uansett mener jeg? Uansett lykke til videre om du bestemmer deg for å søke på nytt Lenke til kommentar
MCNugget Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Avslag Nei.. Så utrolig kjip... Det var utrolig leit. Lenke til kommentar
kjorda Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Går det etter etternavn? Helt sikkert? Lenke til kommentar
IkkeTenk Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Går det etter etternavn? Helt sikkert? Ingenting er sikkert baby 1 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Avslag fordi jeg røyket hasj én gang når jeg var 14 år. Så utrolig kjipt å bli straffet for det fremdeles Valgene for videre karriere tar man tidlig i livet. Lykke til videre med andre studier. 1 Lenke til kommentar
AgroST Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Avslag fordi jeg røyket hasj én gang når jeg var 14 år. Så utrolig kjipt å bli straffet for det fremdeles Dersom det er grunnen til avslaget synes jeg det er merkelig de ikke bare kan gi dette med en gang. Hvorfor møte opp på fysisk og intervju dersom det uansett blir avslag på vandel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg