Ivrig01 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Off .. nå begynner jeg å bli lei av å gå rundt å tenke på om jeg får Mail eller ikke .. ? Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Jeg og! Kanskje de tester tålmodigheten vår eller noe ? Lenke til kommentar
Maritmeretee Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Fått avslag... Når fikk du mailen? Lenke til kommentar
TTurbulens Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Fått avslag... Det var leit å høre, lykke til videre! har du søkt noen andre skoler, eller skal du søke igjen neste år? Da har nok første pulje mail gått ut, da kommer resten fortløpende gjennom dagen og sikkert helgen? Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Søndag kan man føle seg "trygg" fikk jeg mail om! Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) 13:56 Huff så dumt. Ikke gi opp håpet, søk neste år også! Endret 6. juli 2017 av superhannah Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Søndag kan man føle seg "trygg" fikk jeg mail om! Spurte du når man kunne føle seg trygg så sa dem søndag? Så man kan få mail lørdag og? ?? Lenke til kommentar
work90 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Søndag kan man føle seg "trygg" fikk jeg mail om! Så vi må gå å vente i 4 dager?! Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Søndag kan man føle seg "trygg" fikk jeg mail om! Så vi må gå å vente i 4 dager?! Det er vanskelig å gi et godt svar på, men du kan sannsynligvis føle deg "trygg" søndag kveld. Med vennlig hilsen Politihøgskolen Lenke til kommentar
TTurbulens Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Nå vet ikke jeg hva som står i mailen, om man får avslag, men husk og spør om begrunnelse om man ikke får det automatisk. Da kan man jobbe med det man var dårlig på, om man skal søke opptak neste år. Hvis man ikke skal søke opptak neste år, er det allikevel en vurderingssituasjon som man kan dra utnytte av til senere anledninger i livet. 1 Lenke til kommentar
Auri Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 13:56 Hei Bumpy, synd å høre at det ikke gikk veien. Opp med hodet og prøv igjen neste år. Har du en liten mulighet til å fortelle hva du følte gikk galt i år? Hvis du ikke ønsker å utdype det, så er det selvfølgelig helt greit. 1 Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Søndag kan man føle seg "trygg" fikk jeg mail om!Så vi må gå å vente i 4 dager?! Det er vanskelig å gi et godt svar på, men du kan sannsynligvis føle deg "trygg" søndag kveld. Med vennlig hilsen Politihøgskolen Takk! Da ser jeg fram mot en lang nervøs helg, etter en lang nervøs uke ? Lenke til kommentar
marud Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Fått avslag...Kjedelig å høre, Men ikke la det stanse deg! Bruk erfaringen til din egen fordel og søk igjen neste år Se på det som en mulighet til forbedring Lenke til kommentar
Kåre M/ Bæsj i håret Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Fått avslag... Takk for at du delte det kamerat, virker som 2018 er året som er ment for deg! personlig er jeg så stressa nå at jeg nesten er kvalm! 1 Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Fått avslag...Takk for at du delte det kamerat, virker som 2018 er året som er ment for deg! personlig er jeg så stressa nå at jeg nesten er kvalm! Jeg og. Klarer ikke få gjort noe på jobb merker jeg. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Syns det er utrolig flott hvordan dere støtter hverandre opp i denne tråden. Det står det respekt av 1 Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Gikk ikke for meg i år heller gitt Også prøver vi på nytt!! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg