Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2017

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke ofte man venter så spent på en mail man ikke vil ha :rofl: :rofl:

Haha så enig! Går rundt og merker adrenalinet øker bare telefonen vibrerer..

Syns bare at alle burde ha fått tilbakemelding, både de som består og ikke, så slipper man å leve med usikkerhet.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe enda? Når tror dere vi får svar? I morgen eller fredag?

Nå gjetter jeg bare, men tipper det sendes ut avslag i morgen, og eventuelt noen på fredag også.

Ja, tror det samme egentlig. Lurer på om man kan føle seg trygg på lørdag? Eller om det kan komme flere avslag på mandag

Lenke til kommentar

Nå gjetter jeg bare, men tipper det sendes ut avslag i morgen, og eventuelt noen på fredag også.
Ja, tror det samme egentlig. Lurer på om man kan føle seg trygg på lørdag? Eller om det kan komme flere avslag på mandag

Der tør jeg ikke være så bastant, men dersom jeg ikke har hørt noe fredag ettermiddag , så ringer jeg for å sjekke at jeg er safe :)

Lenke til kommentar

Kan man det når de de fleste skal ha fått avslag? Ringe for å høre om man er funnet egnet? Eller får man uansett ikke svar før samordnaopptak publiserer?

Du kan høre om alle avslag er sendt ut. Bekrefter de at avslagene er sendt ut, og du ikke har mottatt så er du nok egnet.

Endret av Oaaphs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der tør jeg ikke være så bastant, men dersom jeg ikke har hørt noe fredag ettermiddag , så ringer jeg for å sjekke at jeg er safe :)

Vil du oppdatere oss her hva de sier på telefonen? Om man er safe eller ikke? :-)

Lenke til kommentar

Vil du oppdatere oss her hva de sier på telefonen? Om man er safe eller ikke? :-)

Ja selvsagt :)

Lenke til kommentar

PHS er kjent for å sende ut mail etter arbeidstid, så ikke forvent noe før kl. 16.00:)

Ja, det skjønte jeg når innkallingen kom kl 22 på kvelden :p

Det blir nok en laaaang dag!

Er bare 2 uker til 20 juli, da!

Endret av TT1988
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...