TT1988 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det er ikke ofte man venter så spent på en mail man ikke vil ha Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det er ikke ofte man venter så spent på en mail man ikke vil ha Haha så enig! Går rundt og merker adrenalinet øker bare telefonen vibrerer.. Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det er ikke ofte man venter så spent på en mail man ikke vil ha :rofl: Haha så enig! Går rundt og merker adrenalinet øker bare telefonen vibrerer.. Syns bare at alle burde ha fått tilbakemelding, både de som består og ikke, så slipper man å leve med usikkerhet. Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Ressurssparing burde jo være en fastsatt dato man fikk tilbakemelding- da hadde de sluppet å bruke masse tid på henvendelser gjennom hele uken. 1 Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Noen som har hørt noe enda? Når tror dere vi får svar? I morgen eller fredag? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Noen som har hørt noe enda? Når tror dere vi får svar? I morgen eller fredag? Nå gjetter jeg bare, men tipper det sendes ut avslag i morgen, og eventuelt noen på fredag også. Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Noen som har hørt noe enda? Når tror dere vi får svar? I morgen eller fredag?Nå gjetter jeg bare, men tipper det sendes ut avslag i morgen, og eventuelt noen på fredag også. Ja, tror det samme egentlig. Lurer på om man kan føle seg trygg på lørdag? Eller om det kan komme flere avslag på mandag Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det får vi vel ikke svar på før mandag tipper jeg, om alle avslag har blitt sendt ut. Så da har vi en heeeel helg foran oss også ? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Noen som har hørt noe enda? Når tror dere vi får svar? I morgen eller fredag?Nå gjetter jeg bare, men tipper det sendes ut avslag i morgen, og eventuelt noen på fredag også.Ja, tror det samme egentlig. Lurer på om man kan føle seg trygg på lørdag? Eller om det kan komme flere avslag på mandag Der tør jeg ikke være så bastant, men dersom jeg ikke har hørt noe fredag ettermiddag , så ringer jeg for å sjekke at jeg er safe Lenke til kommentar
supermar123 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Har lest alt, hehe! Lurte berre på om nokken hadde fått nokke i dag:) Lenke til kommentar
vigilum discipulus Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Kan man det når de de fleste skal ha fått avslag? Ringe for å høre om man er funnet egnet? Eller får man uansett ikke svar før samordnaopptak publiserer? Endret 5. juli 2017 av vigilum discipulus Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Dumt man ikke får mail om at man er egnet ? De kommer nok til å få en del mail og telefoner 1 Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Kan man det når de de fleste skal ha fått avslag? Ringe for å høre om man er funnet egnet? Eller får man uansett ikke svar før samordnaopptak publiserer? Du kan høre om alle avslag er sendt ut. Bekrefter de at avslagene er sendt ut, og du ikke har mottatt så er du nok egnet. Endret 5. juli 2017 av Oaaphs 1 Lenke til kommentar
Ukke123 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 I fjord kom mailen på søppelposten, så viktig å sjekke denne også! Lenke til kommentar
Ukke123 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Er det virkelig ingen som har fått avslag? Trodde mailen skulle komme I dag... Lenke til kommentar
Anonym2200440 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Er det virkelig ingen som har fått avslag? Trodde mailen skulle komme I dag...Ble nevnt tidligere her at opptalskontoret skulle sende ut mailene "mot slutten av uka", så mulig enten i dag eller fredag, kanskje begge. Lenke til kommentar
pikachu94 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Noen som har hørt noe enda? Når tror dere vi får svar? I morgen eller fredag?Nå gjetter jeg bare, men tipper det sendes ut avslag i morgen, og eventuelt noen på fredag også.Ja, tror det samme egentlig. Lurer på om man kan føle seg trygg på lørdag? Eller om det kan komme flere avslag på mandag Der tør jeg ikke være så bastant, men dersom jeg ikke har hørt noe fredag ettermiddag , så ringer jeg for å sjekke at jeg er safe Vil du oppdatere oss her hva de sier på telefonen? Om man er safe eller ikke? :-) Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Noen som har hørt noe enda? Når tror dere vi får svar? I morgen eller fredag?Nå gjetter jeg bare, men tipper det sendes ut avslag i morgen, og eventuelt noen på fredag også.Ja, tror det samme egentlig. Lurer på om man kan føle seg trygg på lørdag? Eller om det kan komme flere avslag på mandagDer tør jeg ikke være så bastant, men dersom jeg ikke har hørt noe fredag ettermiddag , så ringer jeg for å sjekke at jeg er safe Vil du oppdatere oss her hva de sier på telefonen? Om man er safe eller ikke? :-) Ja selvsagt Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 PHS er kjent for å sende ut mail etter arbeidstid, så ikke forvent noe før kl. 16.00:) Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) PHS er kjent for å sende ut mail etter arbeidstid, så ikke forvent noe før kl. 16.00:) Ja, det skjønte jeg når innkallingen kom kl 22 på kvelden Det blir nok en laaaang dag! Er bare 2 uker til 20 juli, da! Endret 6. juli 2017 av TT1988 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg