TTurbulens Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Mange som sliter med å få bolig i Oslo? Det koster $$$ men så lenge man betaler går det jo bra. Er jo ikke akkurat få leiligheter ute Lenke til kommentar
Phs91 Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Ja dæven heller. Hørt om noen som velger å luke bort Oslo pga det Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det kommer i hvert fall, eller "sannsynligvis" før helgen. Er ikke lett å smøre seg med tålmodighet her Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det kommer i hvert fall, eller "sannsynligvis" før helgen. Er ikke lett å smøre seg med tålmodighet her Sa PHS det? Lenke til kommentar
TT1988 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Det kommer i hvert fall, eller "sannsynligvis" før helgen. Er ikke lett å smøre seg med tålmodighet her Sa PHS det? Jepp! Lenke til kommentar
Ændy Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Håper det beste for alle sammen Endret 5. juli 2017 av Ændy 1 Lenke til kommentar
Kris133 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Lykke til folkens! Nå drar jeg på sommerferie og skal prøve å ikke tenke på PHS og opptak. Ha en god sommer. 1 Lenke til kommentar
MCNugget Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Lykke til folkens! Nå drar jeg på sommerferie og skal prøve å ikke tenke på PHS og opptak. Ha en god sommer. Kos deg! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Lykke til folkens! Nå drar jeg på sommerferie og skal prøve å ikke tenke på PHS og opptak. Ha en god sommer. Haha herlig! Lykke til og god sommer! Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Om det hender jeg ikke konkurrerer opp mot konkurransepoeng i år, men blir funnet egnet. Må jeg da gjennom fysiske og egnethetstestene på nytt neste år? Lenke til kommentar
Kåre M/ Bæsj i håret Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Om det hender jeg ikke konkurrerer opp mot konkurransepoeng i år, men blir funnet egnet. Må jeg da gjennom fysiske og egnethetstestene på nytt neste år? Nei, men du må fylle ut det skjemaet hos legen igjen, så vet du det Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Om det hender jeg ikke konkurrerer opp mot konkurransepoeng i år, men blir funnet egnet. Må jeg da gjennom fysiske og egnethetstestene på nytt neste år? Nei, men du må fylle ut det skjemaet hos legen igjen, så vet du det Ja. Takk for svar! Lenke til kommentar
work90 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Om det hender jeg ikke konkurrerer opp mot konkurransepoeng i år, men blir funnet egnet. Må jeg da gjennom fysiske og egnethetstestene på nytt neste år? Hvor mange poeng har du:)? Lenke til kommentar
E Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Om det hender jeg ikke konkurrerer opp mot konkurransepoeng i år, men blir funnet egnet. Må jeg da gjennom fysiske og egnethetstestene på nytt neste år? Jeg er i denne situasjonen i år. Digg å slippe å stresse med de forskjellige testene hehe. Hvis det blir likt som i år slipper du fysiske og egnethetstestene. Men du må fortsatt fylle ut skjema hos lege, ta hørselstest, søke om politiattest osv. osv. Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Er ikke sikkert dere slipper opptak neste år altså. Skal jo gjøre mye endringer på opptaket. Så tror ikke det er avklart enda. Lenke til kommentar
E Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Er ikke sikkert dere slipper opptak neste år altså. Skal jo gjøre mye endringer på opptaket. Så tror ikke det er avklart enda. I fjor vet jeg at de gjorde en vurdering rundt årsskifte om de skulle fortsette denne ordningen. Så ser for meg de tar en ny vurdering i år også. Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Om det hender jeg ikke konkurrerer opp mot konkurransepoeng i år, men blir funnet egnet. Må jeg da gjennom fysiske og egnethetstestene på nytt neste år? Hvor mange poeng har du:)? 47.7 1 Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Er ikke sikkert dere slipper opptak neste år altså. Skal jo gjøre mye endringer på opptaket. Så tror ikke det er avklart enda. Jeg mener at det er en fin ordning. De sparer enorm med resurser og tid. Lenke til kommentar
supermar123 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei! Er det noen som har mottatt negativt svar på egnethetsvurdering? Lenke til kommentar
Langemann Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei! Er det noen som har mottatt negativt svar på egnethetsvurdering? De siste 2 dagene her har gått med til spørsmål rundt denne ettertraktede mailen. Hvis du blar bittelitt ser du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg