kenrawk Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Før selve ringetonen begynner er det et innledende ring. Kan man fjerne denne? Kan man også folenge tiden det tar før anrop blir videreformidlet til svarer? Har sjekket meg halveis gal i menyene, men finner ingen løsninger.... Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! Jeg har ikke noe godt svar, men ville bare si at vi er i samme båt! har studert det der mye, men er sinnsykt lei av brukerhåndboken nå ja... Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Med nåværdende firmware fins det ingen muligheter for dette, nei. DESVERRE! Lenke til kommentar
Samot Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Vet ikke om det går an å fjerne innledende ringing, men tiden før viderekoblingen til svarer går på, justerte jeg ved å sette simkortet i en Nokia 7110 som har denne muligheten. Fungerer fra flere gamle Nokia-modeller, vet ikke hvordan det er med de nye. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Leste et sted for en stund siden at alle SE vi ha økende volum i starten. Kanskje de har blitt saksøkt av noen som skadet hørselen eller noe. men er det noe problem egentlig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå