YpsiNine Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har et IC7 nå, det fungerer bra men gir bare 2.8V på Vram. Vurderer et nytt hk, gjerne med innebygget LAN så jeg slipper det fæle PCI-nettverkskortet. Eller kanskje noen vet om en enkel og grei volt-mod som kan gjøres for IC7? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har et IC7 nå, det fungerer bra men gir bare 2.8V på Vram. Vurderer et nytt hk, gjerne med innebygget LAN så jeg slipper det fæle PCI-nettverkskortet. Eller kanskje noen vet om en enkel og grei volt-mod som kan gjøres for IC7? Nope! Det gir 2.75 i virkeligheten, har samme kortet selv. Prøv med ASUS P4P800e får bra på tester, stabilt og veldig ofte brukt som hk når hardware-sites tester pc4000-4200 minne. Finnes sikkert mange andre og, så velg det som tilfredsstiller dine ønsker om bundle osv. MAX3 til Abit i likhet med IC7 er ikke all verden om du skal kjøre med 4 minnebrikker samtidig. PAT blir disablet. Dessuten om du leser på forumet til abit, så er det mange missfornøyde eiere av IC7 og MAX3. ble faktisk litt overasket når jeg leste litt rundt på det forumet. Intel Chipset Socket 478 motherboards abit forum Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Takker for svar. Har søkt på nettet nå, og funnet en grei volt mod som jeg skal prøve. Er veldig fornøyd med IC7 kortet mitt bortsett fra at det mangler nettverkskort. Jeg var uansett ikke interessert i 865-kort, derfor skrev jeg 875 i topic. P4P800 etc. ble derfor utelukket. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 MSI har vell 3.2 men det kortet suger max er masse feil med det og klokker nesten ikke før det blir stopp. har hadd 3 sånne kort og alle var feil med så det skal du holde deg unna bare et tips hvis du skulle se at det kortet hadde 3.2v og kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå