AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hei! Spiste 3-4 jordbær før jeg skulle ha avføring, og når jeg tørket meg så merket jeg to røde flekker på tvers. Kan det være noe av avfallsproduktene av jordbæra? Var også nøtter på papiret. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Dette høres ut som han fyren som var så opptatt av avføring og rumpehull for en tid tilbake(troll, eller forstyrret person). Nei, du fordøyer ikke jordbær så raskt, og avføringen blir ikke rød. Endret 19. juli 2016 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Jordbær gjør ikke avføringen rød. Men mange bær kan farge avføringen svart. Blåbær, f.eks. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Tørk deg i rumpen om en stund og se om du fortsatt får noe rødt på toalettpapiret, eventuelt kan du bruke en hvit klut som du vasker rumpen med. Endret 19. juli 2016 av Malvado Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Dette høres ut som han fyren som var så opptatt av avføring og rumpehull for en tid tilbake(troll, eller forstyrret person). Nei, du fordøyer ikke jordbær så raskt, og avføringen blir ikke rød. Skrev feil over. Spiste jordbær 2 timer før*. Og når jeg så på papiret så ligna det veldig kraftig på jordbærbiter/skorper. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Jordbær gjør ikke avføringen rød. Men mange bær kan farge avføringen svart. Blåbær, f.eks. Haha avføringen var jo ikke rød. Var bare når jeg tørket meg bak der og så på papiret at jeg så noen flekker/jordbærskorper(?). Var også nøtter. Selve avføringen var brun som bare det. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Tørk deg i rumpen om en stund og se om du fortsatt får noe rødt på toalettpapiret, eventuelt kan du bruke en hvit klut som du vasker rumpen med. Såvidt jeg så no. Bare en liten skorpe. Kan det ikke være fra jordbæret? Var også nøtter på papiret. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Var også nøtter på papiret. Du har tørket alt for hardt, for langt fram. Endret 19. juli 2016 av KarpeSkrotum 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Dette høres ut som han fyren som var så opptatt av avføring og rumpehull for en tid tilbake(troll, eller forstyrret person). Nei, du fordøyer ikke jordbær så raskt, og avføringen blir ikke rød. Skrev feil over. Spiste jordbær 2 timer før*. Og når jeg så på papiret så ligna det veldig kraftig på jordbærbiter/skorper. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Det tar rundt 24 timer fra du spiser noe, til det restene kommer ut i andre enden. Kan variere litt på type mat og fra person til person. Men jordbær bruker ikke kun 2 timer på å gå igjennom hele fordøyelseprosessen. Og jordbær farger ikke avføring. Hvis du er den jeg tror du er, så må du gjøre noe med din fascinasjon over egen avføring. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Var også nøtter på papiret.Du har tørket alt for hardt, for langt fram. For langt frem? Tørket meg helt vanlig. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Dette høres ut som han fyren som var så opptatt av avføring og rumpehull for en tid tilbake(troll, eller forstyrret person). Nei, du fordøyer ikke jordbær så raskt, og avføringen blir ikke rød. Skrev feil over. Spiste jordbær 2 timer før*. Og når jeg så på papiret så ligna det veldig kraftig på jordbærbiter/skorper. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Det tar rundt 24 timer fra du spiser noe, til det restene kommer ut i andre enden. Kan variere litt på type mat og fra person til person. Men jordbær bruker ikke kun 2 timer på å gå igjennom hele fordøyelseprosessen.Og jordbær farger ikke avføring. Hvis du er den jeg tror du er, så må du gjøre noe med din fascinasjon over egen avføring. Det kan ikke stemme. Flere ganger jeg har spist mais samme dag og fått det i avføring et par timer senere. Og nei jeg sa ikke at avføringen var rød, var bare to små jordbærbiter på papiret. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Men da er du tydeligvis klar over hvor lang tid det tar før det dukker opp igjen. Hensikten med spørsmålet ditt var? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Flere ganger jeg har spist mais samme dag og fått det i avføring et par timer senere. Bruk smekke med oppsamling neste gang? Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Bare å lese her; https://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20070827053237AASO6yT Tilfeller av hvor folk har jordbærbiter i avføeing og om det er mulig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Dette høres ut som han fyren som var så opptatt av avføring og rumpehull for en tid tilbake(troll, eller forstyrret person). Nei, du fordøyer ikke jordbær så raskt, og avføringen blir ikke rød. Skrev feil over. Spiste jordbær 2 timer før*. Og når jeg så på papiret så ligna det veldig kraftig på jordbærbiter/skorper. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Om ikke jeg husker feil er tarmene ca 8 meter. Trenger lengre enn 2timer få de kommer ut, hehe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Dette høres ut som han fyren som var så opptatt av avføring og rumpehull for en tid tilbake(troll, eller forstyrret person). Nei, du fordøyer ikke jordbær så raskt, og avføringen blir ikke rød. Skrev feil over. Spiste jordbær 2 timer før*. Og når jeg så på papiret så ligna det veldig kraftig på jordbærbiter/skorper. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Om ikke jeg husker feil er tarmene ca 8 meter. Trenger lengre enn 2timer få de kommer ut, hehe. Hva om de sklei raskt gjennom systemet? Er jo bær, og tar ikke lange tiden da. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hæ, jaja. søk selv og lær. Diare går raskt, men ikke bærene dine Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Dette høres ut som han fyren som var så opptatt av avføring og rumpehull for en tid tilbake(troll, eller forstyrret person). Nei, du fordøyer ikke jordbær så raskt, og avføringen blir ikke rød. Skrev feil over. Spiste jordbær 2 timer før*. Og når jeg så på papiret så ligna det veldig kraftig på jordbærbiter/skorper. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Om ikke jeg husker feil er tarmene ca 8 meter. Trenger lengre enn 2timer få de kommer ut, hehe. Bær, mais etc bruker veldig kort tid. Les her, http://www.klara-klok.no/spoersmaal/442488 Som du ser nederst så skriver ho "mais er en type mat som går raskt gjennom førdøyelsen". Jordbær er vel noe av det samme. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hadde ett glass rød vin for ca 4 timer siden, ingen drue enda ut der bak Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Hadde ett glass rød vin for ca 4 timer siden, ingen drue enda ut der bak Drue? Har du hatt avføring da? Bør komme noe rødt da. Anonymous poster hash: e0092...8e1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå