bjornemann Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Oppgradert akkurat til ny pc med Intel Core i3 6100 3,7GHz CPU. Kobla til begge skjermene mine til hovedkortet, en med DVI og en med HDMI. Bruker en HDMI til DVI overgang i skjermen, da den ikke har HDMI inn. Men jeg får bare bilde på den skjermen som er kobla til med DVI. Ikke livstegn fra den som er kobla i HDMI. Er det ikke mulig å kjøre Dual skjerm på i3 skylake? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Du kan koble opp til 3 skjermer, men 2 skjermer har vært støttet i årevis. DVI og HDMI skal fungere opp imot hverandre. Har du korrekt "kanal" på skjermen? Fungerer skjermene en og en? Lenke til kommentar
bjornemann Skrevet 21. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2016 Skjermene funger en og en gjennom DVI utgang på HK, men ikke gjennom HDMI-DVI-adapter. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Kan jo alltids være snakk om en ødelagt kabel Lenke til kommentar
bjornemann Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2016 Etter x antall omstarter så fikk jeg plutselig bilde på skjerm nr. 2 Merkelige greie. Takke for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå