Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Ser fram til kinesisk innsprøytning av energi og ressurser. Tror Opera kan bli større enn noensinne.Håkon Wium «Lee» sikter mot 1 milliard brukere Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Lie er en mann med integritet, så hvis han stoler på kineserne så trenger det ikke være så ille som det kanskje høres ut. Men jeg er fortsatt skeptisk til å bruke en nettleser kinesere står bak. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 https://vivaldi.com/?lang=nb_NO Vivaldi er ett alternativ. 4 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Man vet at Opera lenge har slitt med å komme over 350 mill brukere, så hvis Håkon stoler på at kineserne kan føre dem til 1 milliard brukere, så er jo det bra for selskapet. Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Lie er en mann med integritet, så hvis han stoler på kineserne så trenger det ikke være så ille som det kanskje høres ut. Men jeg er fortsatt skeptisk til å bruke en nettleser kinesere står bak. Lie er en mann uten visjon. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Håper Vivaldi kommer med en Android-versjon. Har Opera nå. Skeptisk til Folkerepublikken Kina. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Lie er en mann med integritet, så hvis han stoler på kineserne så trenger det ikke være så ille som det kanskje høres ut. Men jeg er fortsatt skeptisk til å bruke en nettleser kinesere står bak. Lie er en mann uten visjon. Det stemmer dårlig overens med det han har oppnådd i livet. Han regnes blant annet som CSS' far. Hva får du ut av å lire av deg slikt rør? 1 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Lie er en mann med integritet, så hvis han stoler på kineserne så trenger det ikke være så ille som det kanskje høres ut. Men jeg er fortsatt skeptisk til å bruke en nettleser kinesere står bak. Lie er en mann uten visjon. Uten visjon ja... En av grunnene til at du kan se visuelle og grafiske elementer på et nettside er blant annet på grunn av hans arbeid med CSS på 90-tallet. Hvis det er visjonsløst å gjøre internett bedre for alle mennesker som bruker det, så er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Lie er en mann med integritet, så hvis han stoler på kineserne så trenger det ikke være så ille som det kanskje høres ut. Men jeg er fortsatt skeptisk til å bruke en nettleser kinesere står bak. Lie er en mann uten visjon. Det stemmer dårlig overens med det han har oppnådd i livet. Han regnes blant annet som CSS' far. Hva får du ut av å lire av deg slikt rør? Veldig enkelt, Teknisk i formen av teknologi for alle så var han en visjonær. Industrielt altså de siste 10 ish årene han har holdt på. Vi har sett Opera, nettleseren som frem til 2013 var like innovativ i sin sjanger som CSS i 1995 dø i fosterstilling. Opera idag er under tvil halvparten så funksjons rik som originalen, og det er inklusiv at de nå slipper å bygge Presto og det er litt flaut. Men uten grunnleggerne så ser man jo hva som er Håkons visjon for opera "Sell it, Sell it all" litt som "Burn it, Burn it all" Litt visjoner kan man spør etter, begynn med å komme på par med originale Opera. Crome/Opera sin inspector versus Opera sin Dragonfly, Opera Unity, torrent-nedlaster innebygget, fane mapper, tja de hadde ett produkt som de ikke greide å selge men visjonen stod det ikke på. Operas gamle visjon var i området "dying trying" som krever masse tæl, og gjorde dem til en nettleser man kunne respektere, idag er operas brukere på opera nesten utelukkende fordi de andre ikke har gestures og en god "home". Henter crome dette så er opera død. Lenke til kommentar
Griffinz Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Da blir det lett en overgang til Vivaldi, eller kanskje man skulle prøve edge, nå som den støtter utvidelser.... Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Lie er en mann med integritet, så hvis han stoler på kineserne så trenger det ikke være så ille som det kanskje høres ut. Men jeg er fortsatt skeptisk til å bruke en nettleser kinesere står bak. Lie er en mann uten visjon. Det stemmer dårlig overens med det han har oppnådd i livet. Han regnes blant annet som CSS' far. Hva får du ut av å lire av deg slikt rør? Veldig enkelt, Teknisk i formen av teknologi for alle så var han en visjonær. Industrielt altså de siste 10 ish årene han har holdt på. Vi har sett Opera, nettleseren som frem til 2013 var like innovativ i sin sjanger som CSS i 1995 dø i fosterstilling. Opera idag er under tvil halvparten så funksjons rik som originalen, og det er inklusiv at de nå slipper å bygge Presto og det er litt flaut. Men uten grunnleggerne så ser man jo hva som er Håkons visjon for opera "Sell it, Sell it all" litt som "Burn it, Burn it all" Litt visjoner kan man spør etter, begynn med å komme på par med originale Opera. Crome/Opera sin inspector versus Opera sin Dragonfly, Opera Unity, torrent-nedlaster innebygget, fane mapper, tja de hadde ett produkt som de ikke greide å selge men visjonen stod det ikke på. Operas gamle visjon var i området "dying trying" som krever masse tæl, og gjorde dem til en nettleser man kunne respektere, idag er operas brukere på opera nesten utelukkende fordi de andre ikke har gestures og en god "home". Henter crome dette så er opera død. Det som er flaut er måten du angriper ham på uten å ha peiling på hva du snakker om. Det er ikke Lie som leder utviklingen av Opera-nettleseren. Tvert imot, han jobber vel akkurat nå med en helt ny nettleser under Opera-paraplyen, og jeg tror også han var involvert i Opera Coast-prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå