Kurt Lekanger Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Lanseringen av den endelige utgaven nærmer seg.Nå kan du laste ned den siste utviklerversjonen av Android 7.0 Nougat Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Må snart ha meg en nexus kjenner jeg! Min snart 2 år gamle (fra lansering) note 4 er straks 2 år bak nexus med fortsatt fravær av Android 6xx. Slitsomt for en som elsker og oppgradere sw... Ja, jeg har hørt om root... 2 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Må snart ha meg en nexus kjenner jeg! Min snart 2 år gamle (fra lansering) note 4 er straks 2 år bak nexus med fortsatt fravær av Android 6xx. Slitsomt for en som elsker og oppgradere sw... Ja, jeg har hørt om root... roote? 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 root... roote? Har rotet? 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Google og Samsung og andre bør endre metoden de utgir Android på. Å vente i over et år på nyeste versjon er for dårlig. 2 Lenke til kommentar
simolo Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 En behagelig endring i den nyeste oppdateringen var at man kan slå av Wifi og bluetooth med 1 tasteklikk fra den korte utgaven av nedtrekksmenyen. Dette var noe som krevde litt mer arbeid tidligere, og som kunne være til irritasjon. Kan også virke som at enkelte bugger i bluetooth er fikset opp i, da den ble merkbart bedre etter gårsdagen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Som vanlig er det i hovedsak Nexus-mobiltelefoner og -nettbrett som vil få de første utgavene av de nyeste Android-versjonene. Disse enhetene kan installere Developer Preview 5 av Android 7 Nougat: Nexus 5X Nexus 6 Nexus 6P Nexus 9 Pixel C General Mobile 4G (Android One) ^ Og dette er grunnen til at jeg har en Nexus 5X, samt en Pixel C på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg