Uncle Scrooge Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Det er så jævla typisk! Tar vekk triple captain på Coutinho i siste sekund forrige runde. Har trua denne runden og setter den på da, men spiller muligens sin verste kamp gjennom hele sesongen...Modig å bruke trippel-kaptein på en runde som ikke gir to kamper. Nei, ikke modig, bare dumt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 To assist på Negredo kan redde meg fra 2 kjappe tap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Jaggu scorte ikke van Anholdt også. Sweet. Må West Ham holde nullen så kan det gå inn Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Vurderer å bytte ut Lingard, da han nok ikke får starte like mye denne sesongen som forrige. Noen som har tips til alternative gode midtbanespillere for 6m? Kjem jo litt an på speletid osv, men av offensive spelerar har du jo Zaha, Cabaye, Januzaj(?), Gudmunsson(?), King, Ox og Bojan. Gaston Ramirez, Nathan Redmond, Sofiane Feghouli (fortsatt noe usikker for start). Hmm, takk for tips! Ble litt revet med av Community Shield... Men en liten skade, Jose har spilt Mata på kant, og Mkhitaryan så bra ut i innhoppet mot Soton, fører nok til at han langt ifra kommer til å spille hver kamp. [5.5] (CRY) - Zaha: ~90p to siste sesonger. Startet to kamper allerede. [5.9] (CRY) - Cabaye: ~100-110 siste 4 sesonger. Men kun fått 15 og 45 min hittil. Gått litt ned i pris, så et bra kjøp om han begynner å slå til [5.5] (SUN) - Januzaj: 82p den sesongen han spilte bra under Moyes. Veldig usikkert kort føler jeg. Ikke mest offensive laget. [5.5] (BUR) - Gudmunsson: Ny. Kun spilt 16 og 35 min hittil. [5.5] (BUR) - King: Tenker du på Joshua? Nesten 100p i fjor. Fikk bare 4 min i sin andre kamp. Men veldig offensiv midtbanespiller. [6.0] (ARS) - Ox: I snitt bare 50p de siste 5 sesongene. Sliter vel mye med skader. [6.0] (STK) - Bojan: Nesten 100p forrige sesong. Kan ende opp å gjøre det bra. [5.5] (MID) - Ramirez: Sett grei ut hittil. Men spilte svært lite i fjor, og avsluttet vel sesongen med skade. Så også der et litt usikkert kort mtp spilletid. [6.0] (SOU) - Har allerede, og gitt litt poeng hittil. Men spent på Soton denne sesongen uten Mane og Pelle. [5.4] (WHU) - Feghouli: Som du skriver, skadet. Så venter nok litt med han. Blir vel å plassere Lingard på benk, og følge litt med på pre-match intervju om han nevnes. Kanskje ha en spiller jeg jevnlig kan bytte med formspillere/spillere som ikke er på topplag og som ikke møter den vanskeligste motstanden noen kamper på rad. Fortsatt litt usikker på Hazard. Sett bra ut hittil, men ikke sikkert at Chelsea kommer til å score mest denne sesongen. Kanskje Hazard mot Sterling (som Pep har snakket varmt om), og en spiller til rundt ~8m mot Lingard hadde vært lurere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Husk at Palace sliter med å score i to sesonger nå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Foster Valencia - McAuley - Amat Coutinho - Hazard - Redmond - Bojan Negredo - Ibrahimovic - Aguero Jakupovic, Walker, Januzaj, Paredes Står litt fast. Hater å ha Valencia og Ibra, men ser ikke noe alternativ til Antonio, og Zlatan er umulig å unngå nå. Ikke veldig fan av noen lagdeler egentlig. Innspill? Endret 21. august 2016 av niko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Kommer til å kjøp Benteke etter landslagpausen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Det er så jævla typisk! Tar vekk triple captain på Coutinho i siste sekund forrige runde. Har trua denne runden og setter den på da, men spiller muligens sin verste kamp gjennom hele sesongen...Modig å bruke trippel-kaptein på en runde som ikke gir to kamper. Nei, ikke modig, bare dumt. Som nevnt tidligere i tråden er dette min første sesong. Skikkelig noob på dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Må le høyt av de som kjøpte Coutinho etter 1.runde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Sanchez er i gang ser jeg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Ligger bra ann i H2H-ligaen etter tre runder. 3/3 seiere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Runden er ikke over da, begge har Aguero som cap eller? Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Trodde jeg hadde endret til Zlatan, men glemte å lagre, så er fortsatt Agüero her i hvert fall! Delt førsteplass inntil videre (Men er litt fucked med Lingard... Sunket i verdi til 5.9, og plutselig må jeg vurdere spillere til 5.5 og ikke 6 for å erstatte han). Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Håper kaptein Aguero redder en ellers håpøs runde Har vært sykt uheldig med skader, har blitt 3x så mange bytter som det burde til nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Må le høyt av de som kjøpte Coutinho etter 1.runde. Coutinho, Barkley er to FPL-troll. Et par gode runder etterfulgt av et par måneder hvor de knapt sanker poeng. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Dere med Aguero på laget, hva er deres backup? Veldig nysgjerrig nå mtp at jeg ikke har han på mitt lag Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Midtbane med fem. Barry - Hazard - Redmond - Sterling - Lamela. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Dere med Aguero på laget, hva er deres backup? Veldig nysgjerrig nå mtp at jeg ikke har han på mitt lag bytta han mot Costa. bytter tilbake om 3 runder Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Dere med Aguero på laget, hva er deres backup? Veldig nysgjerrig nå mtp at jeg ikke har han på mitt lag bytta han mot Costa. bytter tilbake om 3 runder Lukaku her! Tenker også å bytte tilbake, så jeg sparer pengene til da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Ousider med Benteke som cap Endret 9. september 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå