Gå til innhold

Fantasy Premier League 16/17

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å bytte ut Lingard, da han nok ikke får starte like mye denne sesongen som forrige. Noen som har tips til alternative gode midtbanespillere for 6m?

Kjem jo litt an på speletid osv, men av offensive spelerar har du jo Zaha, Cabaye, Januzaj(?), Gudmunsson(?), King, Ox og Bojan.

Gaston Ramirez, Nathan Redmond, Sofiane Feghouli (fortsatt noe usikker for start).

6a64gat.png

Hmm, takk for tips! Ble litt revet med av Community Shield... Men en liten skade, Jose har spilt Mata på kant, og Mkhitaryan så bra ut i innhoppet mot Soton, fører nok til at han langt ifra kommer til å spille hver kamp.

• [5.5] (CRY) - Zaha: ~90p to siste sesonger. Startet to kamper allerede.
  • [5.9] (CRY) - Cabaye: ~100-110 siste 4 sesonger. Men kun fått 15 og 45 min hittil. Gått litt ned i pris, så et bra kjøp om han begynner å slå til
  • [5.5] (SUN) - Januzaj: 82p den sesongen han spilte bra under Moyes. Veldig usikkert kort føler jeg. Ikke mest offensive laget.
  • [5.5] (BUR) - Gudmunsson: Ny. Kun spilt 16 og 35 min hittil.
  • [5.5] (BUR) - King: Tenker du på Joshua? Nesten 100p i fjor. Fikk bare 4 min i sin andre kamp. Men veldig offensiv midtbanespiller.
  • [6.0] (ARS) - Ox: I snitt bare 50p de siste 5 sesongene. Sliter vel mye med skader.
  • [6.0] (STK) - Bojan: Nesten 100p forrige sesong. Kan ende opp å gjøre det bra.
  • [5.5] (MID) - Ramirez: Sett grei ut hittil. Men spilte svært lite i fjor, og avsluttet vel sesongen med skade. Så også der et litt usikkert kort mtp spilletid.
  • [6.0] (SOU) - Har allerede, og gitt litt poeng hittil. Men spent på Soton denne sesongen uten Mane og Pelle.
  • [5.4] (WHU) - Feghouli: Som du skriver, skadet. Så venter nok litt med han.

Blir vel å plassere Lingard på benk, og følge litt med på pre-match intervju om han nevnes. Kanskje ha en spiller jeg jevnlig kan bytte med formspillere/spillere som ikke er på topplag og som ikke møter den vanskeligste motstanden noen kamper på rad. Fortsatt litt usikker på Hazard. Sett bra ut hittil, men ikke sikkert at Chelsea kommer til å score mest denne sesongen. Kanskje Hazard mot Sterling (som Pep har snakket varmt om), og en spiller til rundt ~8m mot Lingard hadde vært lurere.

Lenke til kommentar

Foster

Valencia - McAuley - Amat

Coutinho - Hazard - Redmond - Bojan

Negredo - Ibrahimovic - Aguero

Jakupovic, Walker, Januzaj, Paredes

Står litt fast. Hater å ha Valencia og Ibra, men ser ikke noe alternativ til Antonio, og Zlatan er umulig å unngå nå. Ikke veldig fan av noen lagdeler egentlig. Innspill?

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Det er så jævla typisk! Tar vekk triple captain på Coutinho i siste sekund forrige runde. Har trua denne runden og setter den på da, men spiller muligens sin verste kamp gjennom hele sesongen...

Modig å bruke trippel-kaptein på en runde som ikke gir to kamper.

Nei, ikke modig, bare dumt.

Som nevnt tidligere i tråden er dette min første sesong. Skikkelig noob på dette :p

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde endret til Zlatan, men glemte å lagre, så er fortsatt Agüero her i hvert fall! Delt førsteplass inntil videre  :w00t: (Men er litt fucked med Lingard... Sunket i verdi til 5.9, og plutselig må jeg vurdere spillere til 5.5 og ikke 6 for å erstatte han).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...