Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Nei? Klar Sanchez Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Blir Sanchez her ihvertfall. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Velg mellom oppsettene: Wijnaldum - Højbjerg - KaneFirmino - Pedro/walcott/Eriksen - OrigiHazard - Redmond - Origi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Solgte Aguero jeg Lenke til kommentar
rsun Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Solgte Aguero jeg Har sittet langt inne, men nå skal han vekk. Inn med Zlatan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Gikk for llorente selv. Så kan jeg punge ut for en god keeper neste runde. Penger på bank! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Solgte Aguero jeg Nei ikke si det til de andre da Byttet Aguero og Eriksen mot Kane og Hazard Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Glemte ordne lag igjen. To free transfers som råtner bort enda en uke og Aguero som kaptein. Hurra. Endret 3. desember 2016 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Kane ©, men ikke mye annet å rope hurra for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Fjotteri når verken Allen eller Vokes starter. 33 poeng med de gea, Milner og Jagielka igjen Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Smart å velge Sanchez som kaptein, TY Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Bare hyggelig. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hadde Sanchez kamptein selv, men angrer på at jeg ikke hit'a ut Aguero for Kane. Feiga ut :/ Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Velg mellom oppsettene: Wijnaldum - Højbjerg - Kane Firmino - Pedro/walcott/Eriksen - Origi Hazard - Redmond - Origi Gikk for Origi og Eriksen, uten noe straffe poeng. Alexis som kaptein også, særdeles fornøyd med begge valgene jeg tok Leit jeg satte Muniesa på benken dog. Endringer etter Aguero fikk rødt: Lloris Clyne - McAuley - Walker Firmino - Capoue - Hazard - Alexis Costa - Kane - Origi Benk: Grant - Allen - Muniesa - Friend Endret 4. desember 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Lloris Clyne - McAuley - Walker Firmino - Capoue - Hazard - Alexis Costa - Kane - Origi Benk: Grant - Allen - Muniesa - Friend Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko. Endret 4. desember 2016 av Latias Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Lloris Clyne - McAuley - Walker Firmino - Capoue - Hazard - Alexis Costa - Kane - Origi Benk: Grant - Allen - Muniesa - Friend Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko. Du glemte å bolde kane og Clyne Ja, på tidspunktet jeg sa det var det jo et valid tips. Ser nå bare i dag at Firmino og Clyne gir 0 uttelling for eksempel. Endret 4. desember 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Evt så hadde du bare flaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Spørsmål, hvor mange minutter må en forsvarsspiller spille for å få clean sheet-points? Bellerin kom inn på 24 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå