Gå til innhold

Fantasy Premier League 16/17


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@#Wengerout

Såpass smart at du visste at Liverpool ikkje kom til å gjere en god kamp også. Full av overraskelser du. =)

 

Veit du alt no kem som er beste kaptein neste runde også?

Sier ikke at jeg vet det, men at det er en risiko at de kan ha en dårlig kamp og da kan det være greit å ha spillere fra andre lag. 

 

Dette sier ikke bare jeg, men også de som scorer høyt hvert år, og det sier seg forøvrig selv. 

 

Beste kaptein til neste runde?

 

Kane tror jeg kan score mange når de møter Swansea på lørdag. Ingen av lagene har midtuke kamp, men Swansea har sluppet inn mange mål i år og tidvis er de veldig dårlig samkjørte. Kane og spurs er nødt til å vinne for å holde tett opp med topp 4 lagene. 

 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Mitt syn på å "spre risiko" er å ha flere spillere fra lag som henter mye poeng. I Liverpool er det vanskelig å plukke ut én spiller som skal gjøre det bra neste kamp, men normalt vil enten Coutinho eller Firmino, evt begge, hente mye poeng. Ellers er Hazard og Costa eksempel på to spillere man MÅ ha. Det å plukke enkeltspillere virker mer risikabelt enn å se på kampprogram og hente spillere fra lag som bør hente mye poeng.

Lenke til kommentar

Det gir ingen mening å "spre risiko" når fantasy spilles over en hel sesong, ikke en og en uke. Eller hadde du ikke både Sturridge og Suarez i 13-14? Mahrez og Vardy i fjor? Hazard og Costa i år?

Jo i fjor hadde jeg Mahrez og Vardy, men selv da ble jo Vardy skadet en periode. Uansett, var dette en sesong hvor Leicester var helt umenneskelig.  

 

Hvorfor i helsike skal jeg ha hazard når jeg har muligheten til å velge alexis, gitt at jeg kan bare ha en av dem   :love:

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

 

Jo i fjor hadde jeg Mahrez og Vardy, men selv da ble jo Vardy skadet en periode.

Hæ? Vardy spilte 36 kamper (snitt på 87 minutter pr. kamp). De andre to kampene var han suspendert, men det var uansett helt på tampen av sesongen da folk hadde byttet ut Leicester-spillere med folk som hadde DGW.

 

hmm sier du det. Mener at han var ute noen uker, men da må det være en annen de klarte seg uten en periode.

Lenke til kommentar

 

Det gir ingen mening å "spre risiko" når fantasy spilles over en hel sesong, ikke en og en uke. Eller hadde du ikke både Sturridge og Suarez i 13-14? Mahrez og Vardy i fjor? Hazard og Costa i år?

Jo i fjor hadde jeg Mahrez og Vardy, men selv da ble jo Vardy skadet en periode. Uansett, var dette en sesong hvor Leicester var helt umenneskelig.

 

Hvorfor i helsike skal jeg ha hazard når jeg har muligheten til å velge alexis, gitt at jeg kan bare ha en av dem :love:

Fordi Hazard har vært billigere og bedre? ;)

Lenke til kommentar

Liker ikke at jeg har Lukaku for øyeblikket. Everton er i fritt fall, og verdi på han er 9.6 mill og hvis jeg velger å bytte han ut får jeg 9.3 mill. Bytter jeg både Lukaku og McArthur kan jeg få midler til å disponere på Mane eller Hazard. Tar jeg Hazard må jeg bytte ut Lloris med en annen keeper, Smith til en annen forsvarer med lavere verdi. Fristende med tanke på hvor "enkelt" kamp program liverpool og chelsea har framover. Har to bytter tilgjengelig forøvrig.  

Vil enten Mane eller Hazard generere mer poeng enn Lukaku, (evt. Lloris) og benksliterne? Sikkert ja..

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Trudde du satt på fasit eg?

 

..og hadde ikkje du både Costa og Firmino? En vis mann sa til meg at en må spre risikoen. ^^

 

..spøk til side så har visstnok Mane en tendens til å kun generere fpl-poeng på heimebane. 

Skal ikkje du heller forsøke å få inn Kane? Kan vel omtrent berre bestille det hattricket i helga.

 

Edit: eller er du den typen diehard gunnersfan, som aldri rører spurs samme ka som skjer? =)

Endret av Whiteshit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

.

Har jo både Lloris og Walker, så nei :)

 

Greit nok at Kane scorer hatrick i helga, men må liksom se litt framover også. I tillegg er Kane noe dyrere, og i tillegg ser jeg for meg at torsdagskampene kan være en faktor her.

 

 

 

Tror Kane har en fin desembermåned i vente. Og ja, det gjelder å se fremover, som du sier. Det kan fort komme et par scoringer i hjemmekampene mot Burnley og Hullogså, selv om det naturligvis blir tøft borte mot United og Southampton. Men så kommer det også en bortekamp mot Watford som også er fin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...