Gå til innhold

Fantasy Premier League 16/17


Maefteda

Anbefalte innlegg

 

Har ikke vurdert Giroud. Skulle gjerne hatt Defoe fremfor Anichebe, men det har jeg ikke råd til. Alternativet er å selge Hazard eller Coutinho for å få råd til en bedre spiss enn Anichebe, men gullguttene mine beholder jeg.

Hvis du har Couthino allerede burde du ikke gå for Firmino. Anbefaler jeg en 5-6ish i midten og Defoe på topp.
Ikke noe galt i å ha dobbel fra det laget som scorer mest i ligaen. De har i tillegg veldig gode fixtures.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coutinho, Aguero eller Hazard som kaptein mon tro? Aguero har enklest kamp, men har ikke vært on fire denne sesongen, og er usikker pga skade. Sunderland har hatt to gode kamper og slipper inn lite borte, men potensielt en kamp Coutinho kan herje. Hazard har vanskeligst kamp mot Spurs, men vil ikke gå glipp av poengbonanza om Chelsea går bananas.

 

Jeg heller faktisk mot å gamble på Hazard... Augero står som kaptein foreløpig.

Lenke til kommentar

Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko. 

Aguero som kaptein var no brainer  :w00t:

Hvis ikke Lukaku begynner å bli mer stabil kommer jeg til å bytte han ut..

Lloris

Walker - McAuley - Clyne

Firmino - Alexis - McArthur - Capoue

Costa - Lukaku - Aguero

Benken: Grant - Smith - Allen - Friend

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Jeg har tjent mye på å bruke Hazard og Costa helt fra første runde, og kommer nok til å fortsette med det. Liverpool er mestscorende i ligaen, så absolutt ikke dumt å ha to angrepsspillere fra Liverpool heller. Liverpool har dessuten veldig enkelt program fremover, som også taler for minst to Liverpool-spillere.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko. 

Aguero som kaptein var no brainer  :w00t:

Hvis ikke Lukaku begynner å bli mer stabil kommer jeg til å bytte han ut..

Lloris

Walker - McAuley - Clyne

Firmino - Alexis - McArthur - Capoue

Costa - Lukaku - Aguero

Benken: Grant - Smith - Allen - Friend

Aguero som cpt no brainer? Arsenal har "lett" heimekamp. Pool det samme. Og burnley er som kjent gjerrige på heimebane. Og aguero var gul fredagskvelden. ....eg klarte iallefall m denne tankerekka og skifte til coutinho som cpt. #sjakktrekk

Lenke til kommentar

 

Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko.

 

Ja du er jammen meg smartere enn jeg først trodde, som visste at Countino kom til å bli bært ut på båre etter en halvtime.

Skaden er ting, men liverpool gjorde ingen god kamp. Begge fikk ikke nevneverdig poeng på fantasy og derfor bør man spre risikoen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...