JokerN_ Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Har ikke vurdert Giroud. Skulle gjerne hatt Defoe fremfor Anichebe, men det har jeg ikke råd til. Alternativet er å selge Hazard eller Coutinho for å få råd til en bedre spiss enn Anichebe, men gullguttene mine beholder jeg.Hvis du har Couthino allerede burde du ikke gå for Firmino. Anbefaler jeg en 5-6ish i midten og Defoe på topp. Ikke noe galt i å ha dobbel fra det laget som scorer mest i ligaen. De har i tillegg veldig gode fixtures. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Coutinho, Aguero eller Hazard som kaptein mon tro? Aguero har enklest kamp, men har ikke vært on fire denne sesongen, og er usikker pga skade. Sunderland har hatt to gode kamper og slipper inn lite borte, men potensielt en kamp Coutinho kan herje. Hazard har vanskeligst kamp mot Spurs, men vil ikke gå glipp av poengbonanza om Chelsea går bananas. Jeg heller faktisk mot å gamble på Hazard... Augero står som kaptein foreløpig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Prøvde meg med Coutinho, jeg. Har forresten valgt å ikke bruke Aguero eller Costa denne sesongen (som ifjor), synes det er mer morsomt å prøve lykken med å rotere spisser ofte. Taper en del poeng på det, men mye gøyere når man drar inn masse poeng fordi man har en spiss "ingen" andre har Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Gikk for Firmino © over Coutinho. Helt jævlig at KDB er benket. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Jeg har hatt Costa i alle kamper, og Aguero i korte perioder... ikke de kampene han har dratt inn mye poeng. Jeg vil egentlig selge han, men frykter at han drar inn masse poeng så fort jeg gjør det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Glemte endre lag for ente gang i år. Zzz Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Gikk for Agüero som kaptein. Helt OK Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hadde heldigvis han som kaptein fra før. Men Fer er nok på benken. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Coutinho som kaptein var ingen suksess! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Irriterende at Milner står som midtbanespiller i dag som Liverpool faktisk holder nullen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Så jævlig tabbe å bytte kaptein fra Aguero til Hazard i siste liten. Får følge fornuften neste gang. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko. Aguero som kaptein var no brainer Hvis ikke Lukaku begynner å bli mer stabil kommer jeg til å bytte han ut..LlorisWalker - McAuley - ClyneFirmino - Alexis - McArthur - CapoueCosta - Lukaku - AgueroBenken: Grant - Smith - Allen - Friend Endret 26. november 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Jeg har tjent mye på å bruke Hazard og Costa helt fra første runde, og kommer nok til å fortsette med det. Liverpool er mestscorende i ligaen, så absolutt ikke dumt å ha to angrepsspillere fra Liverpool heller. Liverpool har dessuten veldig enkelt program fremover, som også taler for minst to Liverpool-spillere. Endret 4. desember 2016 av knipsolini Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Har tapt mye på å bytte ut Hazard etter den dårlige starten. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko. Aguero som kaptein var no brainer Hvis ikke Lukaku begynner å bli mer stabil kommer jeg til å bytte han ut.. Lloris Walker - McAuley - Clyne Firmino - Alexis - McArthur - Capoue Costa - Lukaku - Aguero Benken: Grant - Smith - Allen - Friend Aguero som cpt no brainer? Arsenal har "lett" heimekamp. Pool det samme. Og burnley er som kjent gjerrige på heimebane. Og aguero var gul fredagskvelden. ....eg klarte iallefall m denne tankerekka og skifte til coutinho som cpt. #sjakktrekk Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) .Aguero som cpt no brainer? Arsenal har "lett" heimekamp. Pool det samme. Og burnley er som kjent gjerrige på heimebane. Og aguero var gul fredagskvelden. ...eg klarte iallefall m denne tankerekka og skifte til coutinho som cpt. #sjakktrekk Følger bare med og derfor får info... Endret 27. november 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko. Ja du er jammen meg smartere enn jeg først trodde, som visste at Countino kom til å bli bært ut på båre etter en halvtime. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hva sa jeg angående å både ha Firmino og Couthino? Det som gjelder er å spre risiko. Ja du er jammen meg smartere enn jeg først trodde, som visste at Countino kom til å bli bært ut på båre etter en halvtime. Skaden er ting, men liverpool gjorde ingen god kamp. Begge fikk ikke nevneverdig poeng på fantasy og derfor bør man spre risikoen!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Kjøpte inn Milner jeg og rykker stadig opp på tabellen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 @#Wengerout Såpass smart at du visste at Liverpool ikkje kom til å gjere en god kamp også. Full av overraskelser du. =) Veit du alt no kem som er beste kaptein neste runde også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå