OhEasy Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Suspended until sep. 24th står det hos meg. Sikkert ut den 24. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Ligacup teller vel med. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Stemmer^ "he will now miss the game against Manchester United on Sept. 10 as well as the home clash with Bournemouth on Sept. 17 and EFL Cup tie at Swansea City four days later." Endret 21. september 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Ligacup teller vel med. Stemmer! Litt rart at han er rød på fantasy enda, men det endres vel i kveld. Har satt ut mange allerede. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Stemmer! Litt rart at han er rød på fantasy enda, men det endres vel i kveld. Har satt ut mange allerede. Det er ikke rart. Han har ikke sonet ferdig karantenen enda. Kampen i kveld kan f.eks. bli utsatt, og da må han sone ferdig i ligaen til helga. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 stekelenburgWalker Sagna BainesRodwell Antonio Capoue De bruyneCosta Lukaku Aguero © Benk:Jakupovic | Valencia McAuley FerSånn passe fornøyd med laget Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Må jeg bytte Shaw? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Glemte bytte Shaw, og glemte gjøre et par andre endringer jeg hadde tenkt å gjøre fordi kids. Og fuck deg Vardy. Du kan i det minste putte et mål eller noe. Endret 24. september 2016 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Tror Fantasy bugger seg for meg. Satt Coutinho som kaptein fredag kveld, men når jeg sjekket i stad sto det plutselig at Benteke var kaptein. Og ja, jeg trykket på lagre-knappen! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Tror Fantasy bugger seg for meg. Satt Coutinho som kaptein fredag kveld, men når jeg sjekket i stad sto det plutselig at Benteke var kaptein. Og ja, jeg trykket på lagre-knappen! Fantasy har bugget seg for meg mellom mobilapp og browser på Mac'en. De endringene jeg har gjort via browser vises ikke i appen. Svært frusterende. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Byttet nettopp ut De bruyne med Alexis pga kampprogram og bredde. Hadde ingen fra Arsenal og har Sagna og Aguero fra City. Håper jeg har gjort riktig valg :o Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Stemmer! Litt rart at han er rød på fantasy enda, men det endres vel i kveld. Har satt ut mange allerede. Det er ikke rart. Han har ikke sonet ferdig karantenen enda. Kampen i kveld kan f.eks. bli utsatt, og da må han sone ferdig i ligaen til helga. Godt poeng. Heldigvis skjedde ikke det, og han ble ansvarlig for over halvparten av mine poeng denne runden! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Fer og Ward på benken. Lamela starter igjen, men bommer på straffe... Endret 2. oktober 2016 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Ambivalent følelse å ha Aguero på banen/i laget men ha tatt fra ham kapteinsbindet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2016 Smått deilig å ha Holebas og Austin Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Opp på tredjeplass ja, thanks Holebas! Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Agüero (cap) og Ibra på banen, De Gea og Valencia på benken. Snakkes, alle forsprang jeg hadde på noen. Endret 19. oktober 2016 av sfkarlsen Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hmm Agüero out? http://www.tv2.no/sport/8674408/ Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Opprettet ny liga på jobb idag. Jobbliga altså. Vil poengene vi har frem til og med runde 8 nulles internt i ligaen slik at vi starter på null der? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Opprettet ny liga på jobb idag. Jobbliga altså. Vil poengene vi har frem til og med runde 8 nulles internt i ligaen slik at vi starter på null der? Jeg tror du starter på hvor mange poeng dere har nå. Endret 21. oktober 2016 av Mladic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå