AfterGlow Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 «Gear IconX» kan langt på vei erstatte treningsarmbåndet.Samsung lanserer trådløse øreplugger med pulsmåler Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Jeg vil ha en bitteliten Bluetooth-mottaker/hodetelefonforsterker som jeg kobler de eksisterende øretelefonene mot. Da kan jeg skjule kablene under klærne, men samtidig ha mobilen fri.Nvm, fant det: https://www.amazon.com/Technica-AT-PHA05BT-Bluetooth-Headphone-Amplifier/dp/B0065V9TXC Denne kan visst drive ganske store hodetelefoner uten at lyden blir blass. Det er et pluss. Endret 19. juli 2016 av Psykonaut Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Psykonaut: Helt enig Jeg bruker denne https://www.prisguide.no/produkt/MjQ2XjEwNTE1OQ kjempebillig og bitteliten, og fungerer helt fint. Men om den kan drive større hodetelefoner kan jeg ikke stå inne for. Jeg synes uansett det er kjemperart at ikke slike løsninger er mer utbredt! Jeg kunne gjerne betalt ekstra for bedre forsterker i enheten og bedre batteritid til dagligdags bruk, men det store fortrinnet til nokia-enheten er at den er ekstremt liten, så jeg bruker den primært under treningsøkter. Har du android kan du benytte smart lock til å holde telefonen opplåst så lenge den er tilkoblet bluetooth-enheten, noe som er et must når en har telefonen i sele på armen og ikke kommer til fingeravtrykksleseren! Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Må man ha med seg mobilen når man trener for å bruke dette? Ingen klokke? Helt uaktuelt i så fall, men pulsmåling via øre virker interessant. Lenke til kommentar
flinx Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Må man ha med seg mobilen når man trener for å bruke dette? Ingen klokke? Helt uaktuelt i så fall, men pulsmåling via øre virker interessant. Nei, disse fungerer uten mobil, men mobilen brukes for å konfigurere dem. Du kan f.eks. dra ut på joggetur uten mobilen og lytte til musikk mens treningsøkten spores og lagres for senere synkronisering med mobilen. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Må man ha med seg mobilen når man trener for å bruke dette? Ingen klokke? Helt uaktuelt i så fall, men pulsmåling via øre virker interessant. Nei, disse fungerer uten mobil, men mobilen brukes for å konfigurere dem. Du kan f.eks. dra ut på joggetur uten mobilen og lytte til musikk mens treningsøkten spores og lagres for senere synkronisering med mobilen. Men selve poenget er jo å vite sanntidspulsen under økten og da må man vel ha mobil? Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Må man ha med seg mobilen når man trener for å bruke dette? Ingen klokke? Helt uaktuelt i så fall, men pulsmåling via øre virker interessant.Nei, disse fungerer uten mobil, men mobilen brukes for å konfigurere dem. Du kan f.eks. dra ut på joggetur uten mobilen og lytte til musikk mens treningsøkten spores og lagres for senere synkronisering med mobilen. Men selve poenget er jo å vite sanntidspulsen under økten og da må man vel ha mobil? Du får pulsen opplest av ørepluggene når du vil vite pulsen. Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det jeg ønsker er ett pulsmåleband med GPS som er i stand til å logge på samme måte som en telefon/armbånd. Skjønner ikke hvorfor noen ikke har laget dette enda. Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 The dash kopi Dash fikk vel mer eller mindre stryk avThe Verge. Lenke til kommentar
flinx Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 The dash kopi The Dash virker som et kult produkt, men har problemer med tilkoblingen avhengig av hvor du plasserer telefonen på kroppen. I tillegg er det mange som rapporterer problemer med at fastvareoppdateringen enten ikke fungerer, eller at den ene øreproppen slutter å virke etter oppdateringen. Supporten deres er overbelastet som et resultat, så det blir egentlig litt russisk rullett inntil de får rettet opp i problemene. Den koster også $300, mot $200 fra Samsung som i tillegg gir deg et større kundestøttenettverk og den norske kjøpsloven i ryggen. Fordelene med The Dash er at du kan du svømme med den og at den har noe større batteri. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Må man ha med seg mobilen når man trener for å bruke dette? Ingen klokke? Helt uaktuelt i så fall, men pulsmåling via øre virker interessant.Nei, disse fungerer uten mobil, men mobilen brukes for å konfigurere dem. Du kan f.eks. dra ut på joggetur uten mobilen og lytte til musikk mens treningsøkten spores og lagres for senere synkronisering med mobilen. Men selve poenget er jo å vite sanntidspulsen under økten og da må man vel ha mobil? Du får pulsen opplest av ørepluggene når du vil vite pulsen. Konge. Da gjenstår det å se hvor nøyaktige disse er. Kan de for eksempel brukes nogenlunde nøyaktig med 4x4 intervaller der man har opp mot 95% av makspuls? Endret 22. juli 2016 av Allostasis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå