Gå til innhold

Ny Pc. Ser dette greit ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- +

1.179,00 1.179,00

du kan finne et bra HK til halve prisen mener jeg. mtp det du har av deler så neppe point og bruke mer en 1500 ivertfall. selv har jeg alltid spart på et rimelig HK for det gir jo ingen forskjell i ytelse mtp gaming. bare ha et som har det man trenger av tilkoblinger osv. og sånn at man kan overklokke. hadde glatt gått for et HK til halve prisen og kjørt på med i7 6700k istedefor.

rimelig sikker på at det skal gå greit og bytte ut det her. platinum er fancy ja, men 100% ikke nødvendig. gold er mer en bra nokk liksom. og med en 750 watt så er du jo godt innafor.

en får jo gtx 980ti for under 5k også. men det er jo nesten din vurdering hva du vil ha. det går jo egentlig på om man vil ha mer ytelse og en pc som varer lengre eller litt mindre og spare penger...

Endret av /-eple-\
Lenke til kommentar

Jeg ville gjort:

- Tatt en billigere hovedkort. 3200 for et Z170 HK er mye syntes jeg.

- Byttet PSU til Corsair RM750X - penger spart.

- Tatt minne brikker med høyere hastighet - Kanskje noe fra G.skill fra Proshop, typisk 3600mhz elns

- Kjøpt et tastatur med mekaniske brytere. 680 kroner for et membrantastatur hørtes ikke ut som beste valg

- Vedr valg av CPU AIO kjøler så skal jeg ikke blande meg for mye - det er mye meninger her. Men mange opplever de medfølgende viftene som bråkete. Det kan godt tenkes at du blir vel så fornøyd med en Noctua NH-D15 luftkjøler. Ellers kan man jo alltids bytte ut de medfølgende viftene på en AIO - men det koster jo mer. Det kan nevnes at Enermax Liqtech 240 er kjent som en av de mer stillegående AIO'ene. 

- Kabinett .. smak og behag. Ingen kommentarer her :)

Lenke til kommentar

Flott. Takk for svar. Har brukt noen av forslagene og prisen har kommet godt ned. Regner med at denne pcen drar det meste og holder ihvertfall i 5 år til mitt bruk. Bruker også ps4 og xbox one så er ikke så veldig kravstor men kjekt med windows crossbuy for å se spillene litt finere og alt jeg kjøper via Humblebundle :)

Ønskeliste oppdatert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...