daahl Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg var inne på internett og surfa og plutselig hadde en toolbar blitt instalert.. Det er ikke no gærent med å ha den der men jeg liker den ikke og vil ha den vekk.. Screen Shot : http://home.no/petterdt/toolbar.jpg PS : jeg skal ha fjerna den fra maskien ikke bare fjerna så jeg ikke ser den for det veit jeg hvordan jeg gjør. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Se om du finnern på Add/Remove Programs. Noen av de er snille nok til å legge seg der Lenke til kommentar
Cid Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 søk med ad-aware, sikkert bare spy-virus-spam-fukke-maskina-di-program Lenke til kommentar
daahl Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 takk...det funka.. ganske greit det ad-aware programet Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har fått den samme "tollbaren" innstallert selv. Fikk slettet den i add/remove programs, men det er noen rester til annen funksjonalitet på maskinen min. Hva er ad-aware? Erik Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har fått den samme "tollbaren" innstallert selv. Fikk slettet den i add/remove programs, men det er noen rester til annen funksjonalitet på maskinen min. Hva er ad-aware? Erik Ett program som fjerner spy ware. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Lavasoft USA Endret 25. november 2003 av jasco Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har den forsatt! Selv om jeg har prøvd å fjerne den både manuelt, med Ad-aware og et annet program... hjelp!!! Den er så irriterende!!! Lenke til kommentar
robgar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Trykk på vis på menyen i explorer, værktøylinjer også merker du av den. den blir ikke avinstalert, men den kommer ikke opp lenger. Lenke til kommentar
andm Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Den kommer opp hver gang jeg starte Explorer og noen ganger når jeg åpner ett nytt vindu. Det er irriterende nok synes jeg... Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 ...eller prøv Spy-bot! Det funker ganske greit Lenke til kommentar
Undertaker Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fikk samme meny linja tidligere en gang etter jeg instalerte msn plus! ved "next - next" metoden. Prøvde også å kjøre adaware, men det funka ikke. Så jeg avinstalerte plus´en kjørte adaware igjen, og instalererte den på nytt. Men huka da vekk alle de tinga som vi ikke vil ha - Chris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå