OHJohansen Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Kan den hamle opp med Samsungs nye, knallsterke 7-serie?TEST: Sony KD-55XD8505 Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Kjekt med HDR brightness i nits målt og hvor mye av REC 2020 farrve rom den måler ? Følger den Dci P3 eller REC 2020 kurven i HDR ? 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hei, jeg har X8505C (65") sony fra i fjor, den fikk HDR for en evighet siden (gjennom oppdatering). Android ble også oppdatert, jeg synes det er en knallbra TV fremdeles. Særlig er det ting som solnedganger, gress og annet som er det beste jeg har sett på en TV hittil. Har ikke sett noe HDR enda, men Netflix har i det minste et par HDR-serier. Jeg startet en episode for å teste og deteksjonen fungerer (tven svitsjer over på HDR-modus). Black Sails var det jeg testet. Ytelsen på tven ble bedre etter noen oppdateringer, samt den ble mer stabil. Klart at sortnivået er ikke der det vra på LG Oled jeg hadde, men jevnhet i farger og fargene er jo bedre enn LG Oled'en jeg hadde. I tillegg var jo 55" alt for lite :-P Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Godpris på 65" hos lefdal. fikk lyst på http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/KD65XD8505BAE/sony-65-led-smart-tv-kd-65xd8505bae?scid=Pricecomparison2989 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå