Gå til innhold

Siste nytt: Økseterror på tog i Tyskland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er altså vedkommende enslig flyktning på 17år. Da er det systemet i tyskland som har sviktet i å følhe han opp å peile han på rett spor i livet. Kanskje ikke så rart mtp at tyskland har tatt imot et vanvittig antall de siste årene, ergo sprengt kapasitet til å hjelpe.

Lenke til kommentar

Slapp av, ingen fare. Han gikk sikkert ikke ofte nok i moskeen og ba bare fire ganger om dagen, ikke fem, så han teller ikke. Han var bare en vanlig tysker som hadde en dårlig dag. Ingenting med islam å gjøre.

Ingenting med kjønnet hans heller, right?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Her er altså vedkommende enslig flyktning på 17år. Da er det systemet i tyskland som har sviktet i å følhe han opp å peile han på rett spor i livet. Kanskje ikke så rart mtp at tyskland har tatt imot et vanvittig antall de siste årene, ergo sprengt kapasitet til å hjelpe.

Det er ikke et annet samfunn sitt ansvar å "pleie" denne mannen. Tyskland og andre samfunn i Europa greier ikke en gang å "pleie" sine egne innbyggere, både eldre og generelt sett unge menn også (i alle fall å gi dem god utdanning og gode holdninger) i følge statistikk.

Endret av Bruker-406935
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Slapp av, ingen fare. Han gikk sikkert ikke ofte nok i moskeen og ba bare fire ganger om dagen, ikke fem, så han teller ikke. Han var bare en vanlig tysker som hadde en dårlig dag. Ingenting med islam å gjøre.

Ingenting med kjønnet hans heller, right?

I følge riktig tankegang, er dette helt klart på grunn av at han er mann. Årsaken til at han gjorde dette, er at han er priviligert, og dermed angriper samfunnet fordi "han er sint, pga at han ikke har fått det han har fortjent/har mistet sine privilegier og samfunnet har blitt mer rettferdig". Om jeg skal bruke ekte Amerikansk feminist kjønnsstudie språk.

Endret av Bruker-406935
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Vel, nei.

Fornekter du sannheten? Det er en tanke kriminalitet. Enten er du for riktige tanker, eller så skal du forsvinne og nedverdiges!

Lenke til kommentar

Dette er et argument IMOT å ta inn flyktninger. I Norge har vi ikke engang psykolog-kapasitet til egen befolkning.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Fornekter du sannheten? Det er en tanke kriminalitet. Enten er du for riktige tanker, eller så skal du forsvinne og nedverdiges!

Vis meg en professor i "Amerikansk feminist kjønnsstudie", eller noen med en grad i "Amerikansk feminist kjønnsstudie", som sier at "Årsaken til at han gjorde dette, er at han er priviligert, og dermed angriper samfunnet fordi "han er sint, pga at han ikke har fått det han har fortjent/har mistet sine privilegier og samfunnet har blitt mer rettferdig"".

Jeg venter i spenning.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Vis meg en professor i "Amerikansk feminist kjønnsstudie", eller noen med en grad i "Amerikansk feminist kjønnsstudie", som sier at "Årsaken til at han gjorde dette, er at han er priviligert, og dermed angriper samfunnet fordi "han er sint, pga at han ikke har fått det han har fortjent/har mistet sine privilegier og samfunnet har blitt mer rettferdig"".

Jeg venter i spenning.

Nei, dette er noe en Amerikansk professor i kjønn skrev om hvite menn som var sinte, fordi de hadde mistet sine privilegier/at samfunnet var blitt mer rettferdig, og at dette kunne bli sett på skole skytinger osv.  Jeg husker ikke navnet i farta, men poenget var at det ikke låg noe annet bak at noen Amerikanere var irriterte, eller norske menn for den del, men de hadde mistet sine privilegier. Han nektet altså å si at de ikke hadde noe å være irriterte på, slik som ulike diskriminerende fenomen, eller at det kanskje var andre, ikke kjønn/rase baserte årsaker. Slik de blant annet hevder med svarte som skyter politi osv.

Det jeg gjorde var å skifte denne retorikken om til å handle om denne øks mannen.

Endret av Bruker-406935
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-406935

Boken handler ikke om dette angrepet, du fantaserer deg frem til hva du skulle ønske folk ville sagt om denne saken.

Unskyld meg, men du burde lese det jeg skriver. Eller sove litt. Jeg bare byttet om på rollene, den nevnte gruppen til denne økse mannen. Det var ment som en vits. Takk for meg.

Lenke til kommentar

Den 17 årige gutten. Ikke jenten.

Det er altså avsporing å påpeke kjønn, mens det ikke er avsporing å påpeke religion. Beleilig for ikke-muslimske gutter/menn på diskusjon.no.

Hva er egentlig poenget ditt?

Redigering: Glem det, det gikk opp for meg at du bare er enda en politisk korrekt tulling som skal unnskylde muslimene for alt de gjør. Han gjorde det fordi han var mann, ikke noe annet  ..... :rofl:

Endret av Den åttende profet
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...