Gå til innhold

Ny mobil til ca 3000 kr

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe ny mobil snart og den skal brukes til det meste, sosiale medier, bilder, spille (mest Pokemon Go) :) Vil helst ikke ha større skjerm enn 5,2" og den må ha 32gb lagringsplass eller minnekortplass.

Skal bruke ca 3000 kr, men kan gå litt over hvis nødvendig. Ser ut som Honor 7 og Nexus 5x kan være bra til den prisen. Hvilken burde jeg velge mellom disse to? Eller har dere noen andre mobiler som kan være bra? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk litt hvilken utgave av Android du kan tenke deg. Nexus med ren Android, eller evt EMUI fra Huawei. Jeg personlig foretrekker ren Android, mens andre er storfornøyd med Huawei sitt ui.

Jeg liker ren android best, men hvis jeg kjøper Honor 7 så kan jeg bare laste ned en launcher så det er ikke noe problem.

Er det noen som vet hvordan batteritiden på Nexus 5x er i forhold til batteritiden på Honor 7? 

Lenke til kommentar

Nexus 5x har litt dårligere batteritid enn honor 7. Ønsker du bedre batteritid kan du jo sjekke ut honor 7 lite evt P9 lite da disse har mer strømsparende (og svakere) CPU som gir bedre batteritid.

Du kan f.eks bruke gsmarena sin sammenligningsside for å få et genrelt inntrykk av batteritid til telefoner:

http://www.gsmarena.com/battery-test.php3

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...