Procrastinator Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Heisann, skal på backpacker ferie til sommeren, og lurte på hvilket GoPro kamera som man får mest for penga. Trenger ikke UltraHD 1080 kvalitet osv, men heller ikke den billigste Har tenkt til å filme ut fra motorsykkel, i skogen, og kanskje under vann. Kan maks betale 3 000. Skal muligens selge det etter jeg er ferdig med turen. Lurte på hvilke ekstrautstyr til GoPro som man MÅ ha med? Vil selvfølgelig ha stangen, men hva trenger jeg mer?? Håper på svar Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Du trenger en del batteri, dem sluker strøm som en tørst kamel. Anbefaler å bruke ebay til ekstra deler da det er veldig dyrt i butikk. Lenke til kommentar
Nøkkelknippe Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Har du vurdert et annet merke enn GoPro? Eksempelvis er jeg veldig fornøyd med mitt Contour Roam 2-kamera. Har brukt det til filming fra motorsykkel, i skogen og under vann. Prisen var omtrent halvparten av budsjettet ditt. Endret 6. april 2019 av aklla gjenopprettet innhold Lenke til kommentar
Procrastinator Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Du trenger en del batteri, dem sluker strøm som en tørst kamel. Anbefaler å bruke ebay til ekstra deler da det er veldig dyrt i butikk. Hva mener du med en del batterier? 2-3, eller 10?? Og GoPro utstyr er jo grassalt dyrt, selv om du kjøper det brukt! Endret 19. juli 2016 av Procrastinator Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Batteriene varer i ca 2 timer. Så du må vurdere hvor lenge du ønsker å filme og ta med batteri etter det. Her har du for eksempel en grei pakke med 4 stk batteri til GoPro 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå