edge Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Som tittelen sier; min Z2 begynner å bli bra sliten og det nærmer seg nok tid for bisettelse. I den sammenheng driver jeg å funderer på hva som skal få det ærefulle oppdrag å erstatte den gamle krigeren min, som har måttet gjennomgå både møter med baderomsflis fra flere ganger sin egen høyde, såvel som flerfoldige timer ubeskyttet i lommer sammen med nøkler og det som verre er. Jeg har i min søken funnet flere kandidater jeg vurderer som gode, men tenker kanskje at en students lommebok kanskje kan lide unødig dersom det i nær framtid skal komme en 'giant killer'. Mine fremste bruksområder er musikklytting og bruk av kamera, samt endel sosiale medier - men dette vil jeg tro de fleste telefoner klarer greit. Lyden fra Z2en vil jeg klassifisere som helt ok, så om noen vet om en produsent som investerer mer på denne siden av saken så ville det veid endel for min del, selv om det selvsagt er alternative måter å få til dette på. Mener å huske at HTC satset endel på dette, men såvidt jeg kan huske var ikke dette veldig utslagsgivende mtp lydkvalitet? Uansett, om noen vet om det kommer noe snasent i nær framtid hadde det vært kult å høre om. Og hvis ikke, er det da S7 som er veien å gå i dag, eller er det alternativer? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå