D-Zooper Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Jeg lurer på hva disse symbolene betyr. Går det bra å vaske på 30 grader maskin (ble litt usikker av den vaskebaljen, skjønner at det er 30 grader, men er det kun håndvask?) med vanlig Omo Color? (Burde vel brukt Kvinneguiden men jeg har ikke konto! ) Det står litt på noen sider som http://www.dinside.no/936159/hva-betyr-vaskesymbolene-paa-klaer , men det er mye rart. Endret 18. juli 2016 av D-Zooper Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Vask (dette gjelder maskinvask, håndvask har bilde av balje med vann og hånd): Ikke over 30c Tåler ikke bleking Tåler ikke rens (sirkel med kryss) Tørk: Tåler ikke tørketrommel (sirkel med firkant og kryss) Hengetørkes Etc: Stryking (1 prikk = lav varme, 2 prikker = middels varme, 3 prikker = høy varme) Endret 18. juli 2016 av Dragen Lenke til kommentar
D-Zooper Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Takk! Da skjønner jeg alle 6, bortsett fra det siste, oppgitt som "tåler ikke rens" i forrige post. Hva betyr det, tåler ikke vaskemiddel? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Tåler ikke rens betyr tåler ikke kjemikaliene som renseriene bruker. Endret 18. juli 2016 av Mr D Lenke til kommentar
D-Zooper Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Tusen takk for hjelpen her! Oppklart. Da er det bare å vaske i veg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå