Clintern68 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Skal kjøpe meg et nytt hovedkort men det er en jungel der ute. i dag har jeg en P4 2,4 som jeg har tenkt å overklokke en del, samt et Radeon 9600 atlantis pro. Jeg er kun ut etter best mulig ytelse. takker for svar Mvh Clint Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Her er noen utkast, bare se på pris og tilleggsprogramer når du velger. Abit ic7 eller ic7-g eller ic7 max3 Abit is7 eller is7-e eller is7-g Asus P4C800-E deluxe elns eller P4P800 Deluxe Her er omtrent de best ytende og mest overklokkingsvennlige kortene du får til P4 for tia Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Case closed :o) Ville nok ha gått for Abit IC7-MAX3 dersom du er ute etter et MAX kort. Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har samme tråden i gang nå og du kan jo lese hva folk har anbefalt meg. Er faktisk de samme kortene men det er ett par bra linker der du kan lese tester om kortene, så sjekk denne linken her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=170555&hl= Selv så går jeg for Abit IC7-MAX3, tror jeg Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det er alltid det dyreste, beste og mest fansye du ender opp med hver gang uansett om du i utgansgspunktet bare hadde tenkt deg et kort midt på treet.... Lenke til kommentar
worldin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 gå for ic7-max3 det er genialt , har dette selv !! Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 gå for ic7-max3 det er genialt , har dette selv !! hva er så genialt med dette kortet? Prisen er ihvertfall ikke genial....uansett hvor mye du snur og vender på det så er prisen høy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det er alltid det dyreste, beste og mest fansye du ender opp med hver gang uansett om du i utgansgspunktet bare hadde tenkt deg et kort midt på treet.... Word. Opplever det samme selv hver gang jeg er på jakt etter noe. Klarer ikke å holde meg, må ha det pheteste. Slik er det med alt omtrent. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er du ute etter ett kort som du klarer å klokke med til det maksimale, og ha ett hk som støtter mest mulig, ville jeg gått for MAX3 som de fleste andre her sier. Det er det kortet jeg skal kjøpe meg om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg er helt enig med at du bør gå for max3 kortet, dette skal jeg også kjøpe meg om ikke så altfor lenge... Desuten er ikke kortet så dyrt i sin klasse, hvis du søker igjennom de forskjellige produsentene i prisguiden og søker på i875p brikkesettet vil du se at mange av kortene ligger rundt 1500 kr. Bortsett fra MSI sitt kort til 400 kr men dette ville jeg styrt LANGT unna Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 gå for ic7-max3 det er genialt , har dette selv !! hva er så genialt med dette kortet? Prisen er ihvertfall ikke genial....uansett hvor mye du snur og vender på det så er prisen høy Trådstarter skrev at han ville ha det med best ytelse - stod ingenting om at han tenkte økonomi... MAX3-kortet er etter min mening det kortet med best ytelse - altså det han spurte etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå