AfterGlow Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Skal ha lagt frem forslag om høyere royalty-utbetalinger for Spotify, men slipper unna selv.Apple vil gjøre musikkstrømming dyrere for konkurrentene sine Lenke til kommentar
Populært innlegg FB.934880505 Skrevet 18. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. juli 2016 Det er ikke rart at det eneste Apple utstyret jeg har er en utdatert iPad. Maken til søppelselskap, når ikke de klarer å får flere kunder en konkurrenten på vanlig vis så skal de heller sabotere dem, som vanlig. 12 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Det er ikke rart at det eneste Apple utstyret jeg har er en utdatert iPad. Maken til søppelselskap, når ikke de klarer å får flere kunder en konkurrenten på vanlig vis så skal de heller sabotere dem, som vanlig. Jeg vil vel kalle dette clickbait for å få sånne som deg på kroken. Her har Amerikanske myndigheter bedt om uttalelser fra de største aktørene i strømmebransjen. Det er altså ikke Apple som på eget initiativ har gått til angrep på noen. Jeg vil tippe at de andre aktørene sine forslag bygger opp under egne businessmodeller også, og ikke konkurrentene. Hva tror du? 3 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Kommer ikke til å skje i EU i hvertfall. Slike misbruk av markedsposisjon slår de ofte hardt ned på. 4 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Det er ikke rart at det eneste Apple utstyret jeg har er en utdatert iPad. Maken til søppelselskap, når ikke de klarer å får flere kunder en konkurrenten på vanlig vis så skal de heller sabotere dem, som vanlig. Jeg vil vel kalle dette clickbait for å få sånne som deg på kroken. Her har Amerikanske myndigheter bedt om uttalelser fra de største aktørene i strømmebransjen. Det er altså ikke Apple som på eget initiativ har gått til angrep på noen. Jeg vil tippe at de andre aktørene sine forslag bygger opp under egne businessmodeller også, og ikke konkurrentene. Hva tror du? Og Apple kommer med fordyrende forslag i en modell de selv ikke er en del av? 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg har hele tiden påstått at crApple har en monopoliserende holdning. Så selv om produktene er teknisk sett og/gode etc, så styr unna på pga det nevnte + ekstra kostnader etc. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg