Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp med Excel her.

 

Jeg har vært noen forskjellige steder og arbeidet (4 steder hittil), og alle blir ført inn i samme timeliste på på et excel dokument. 

 

Oppsettet er altså da slik at Arbeidssted står i kolonne E (E5:E44), og timene i kolonne C (C5:C44).

Jeg ønsker at å samle alle timene på et arbeidssted i bunn av arket, så hver gang det står "Arbeidssted A" i kolonne E (E5:E44 for være presis), så tar excel og legger til tallet fra 2 rader til venstre (kolonne C (C5:C44)). Det er flere ganger jeg har vært på samme sted, så alle disse skal da summeres opp. 

 

Noen som kunne ha hjulpet meg med dette? Skjønner ikke hvordan jeg skal få til dette. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...