oscrue10 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Vært altfor mye surr med mobilt internett hos disse to operatørene i år, så jeg må nesten bytte enda en gang... Feil på sim-kortet fra Telipol, så jeg fikk noen feilmeldinger. Samme da jeg fikk nytt sim-kort. Og med Hello som jeg har nå har jeg plutselig mistet tilgangen på mobilt internett fullstendig. Helt utrolig. Og kundeservicen er mildt sagt elendig. Veldig lite ringing og sms. Vil gjerne ha 3 GB 4G og betale minst mulig. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Jeg har aldri hatt problemer med Hello. Har brukt dem i flere år. Har 3GB 4G fra Hello 200,- i måneden. Endret 18. juli 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Men jeg har det, og jeg er rimelig forbanna på dem nå. Det er jo derfor jeg skal bytte. Chattet med en svenske nå, som bare linket til innstillinger (som jeg sa at jeg har fått på e-post, uten at det hjalp noe å følge den linken) og sa at jeg skulle sette inn sim-kortet på nytt og restarte. Så bare forsvant han. Haha... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Funker tilnærmet smertefritt her, så kanskje det er utstyret det er noe i veien med? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Jeg har mobilt internett igjen, og jeg fortsetter hos Hello inntil videre. Kundeservicen er skrekkelig dårlig, men jeg får bare se om jeg får behov for å kontakte dem ofte eller ikke. De var i ferd med å sende meg et nytt sim-kort, men jeg sendte et skjermbilde av innstillingene og da fikk jeg beskjed om å gå inn på aksesspunkt og se om det står Telenor der. Der stod det Ventelo, så jeg måtte bytte til Telenor. Det var alt som skulle til. Ganske amatørmessig å ikke foreslå dette langt tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå