spots Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Hei, jeg hadde glemt å laste opp kompetansebevis på Samordna opptak. Jeg søkte hovedsaklig på studier som krevde R1, R2 og fysikk 1 som jeg har bestått. Jeg sjekket i dag og de retningene jeg hadde søkt på stod det at jeg ikke oppfylte kravene (R1, R2, og fysikk 1). Er det noen som har vært i samme situasjon? Er det noe håp for å studere i år? Setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Hei, jeg hadde glemt å laste opp kompetansebevis på Samordna opptak. Jeg søkte hovedsaklig på studier som krevde R1, R2 og fysikk 1 som jeg har bestått. Jeg sjekket i dag og de retningene jeg hadde søkt på stod det at jeg ikke oppfylte kravene (R1, R2, og fysikk 1). Er det noen som har vært i samme situasjon? Er det noe håp for å studere i år? Setter pris på hjelp. Du bør nok ringe fortere enn svint før plassen din går til noen andre, det blir iallefall ikke bedre av å drøye det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå