AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Hei Jeg er en gutt på 16 år, og lurer på en ting.Jeg har ei jente som vil ha sex med meg, men jeg tørr ikke. Grunnen til dette er at jeg har litt trang forhud, og er da redd for hva hun tenker når hun ser det. Jeg klarer å trekke forhuden bak penis hodet på undersiden men ikke på oversiden når jeg bruker olje(uten parfume), men jeg har tenkt til å bruke kondom de første gangene, så har det noe å si om jeg har litt trang forhud hvis jeg bruker kondom i starten? også et spm til, jenta liker å ha oralsex, hvordan skal jeg gjøre det da? Grunnet til anonymt innlegg er fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. håper på gode svar til en fortvilet gutt som vil ha sex Anonymous poster hash: cd369...55d 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Du kan "trene" opp forhuden litt ved å strekke og dra i den ofte, dette vil ta litt tid da, så ikke forvent resultater på ett par dager. men hver gang huden strekkes og strekkes og strekkes så vil den bli litt mykere + at det vokser til ny hud der man får "små sprekker". Så om man har så vidt trang hud så kan dette være til hjelp, men kan ta månedsvis før det blir bra nok. Alternativ to som jeg vil anbefale, oppsøk fastlegen din, evt en urolog eller også sykesøster/helsestasjon på skole eller i kommunen du bor. De har taushetsplikt alle sammen og de kan henvise deg videre til en som kan utføre ett lite inngrep. Fastleger kan som regel ta de, men de pleier å henvise til urologer som spesialiserer seg på slikt. Et det så vidt du har trang forhud så kan ett bittelite snitt etter lokalbedøvelse være nok. Eller så kan det også være anbefalt å fjerne hele forhuden. hva og hvordan prater du med legene som kan utføre inngrepet. Det er mange som får fjernet forhuden helt og det er ingen komplikasjoner med det! Det blir noen sting rundt penis, 1 uke med bandasje og skift/rens jevnlig. Stingene kan fjernes som regel etter 1-2 uker og ikke lenge etterpå så er det bare å kose seg med sex. Så prat med helsevesenet, få en lege til å ta en titt og komme med sin egen vurdering så blir dere enig om videre fremgang. 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Som han over sier, snakk legen. Dette er bare flaut første gangen. Du kan ha sex uten å ut umiddelbart gjøre noe med det men da må du være forsiktig og det kan by på en ekstra utfordring en uerfaren stud kan klare seg uten. Sørg for at utstyret funker optimalt før du tar det ut av garasjen for å imponere damene. Når du kommer til legen så innser du at dette er helt normalt og han kommer ikke til å reagere i det hele tatt. Når du går derfra så har du blitt tøffere allerede. Det er veldig sunt for en kar i din alder å utfordre komfortsonen din, også får du fiksa kuken i samme slengen. Win/win. Edit; Mht hva du skal gjøre med henne i senga; Det bør du snakke med henne om. Ikke vær redd for å snakke sammen om hva dere liker og hva dere vil prøve. Jenter er ikke som oss gutter. Det som funker på jenta mi funker nødvendigvis ikke på jenta di. Endret 18. juli 2016 av Invader Zim Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg slet med det samme. Men kanskje enda trangere enn deg. Klarte ikke å få den over hodet på noen som helst måte. Jeg gjorde ingenting med det. Det fikset seg selv da jeg begynnte å ha sex. Det gjorde litt vondt de første 3-4 gangene, men etter det så utvidet forhuden seg naturlig. Det gikk ikke mer enn et par uker, så tenkte jeg ikke over det noe mer. Så mitt råd er å bare la det stå til. Prøv. Det er absolutt ikke nødvendig å gjøre noe forhastet som en operasjon, om det kan løses ved sex. Anonymous poster hash: 582d7...602 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Og er det et så stort problem for jenta at hun nekter, er det bedre om du finner noen som er litt triveligere å ha sex med... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Det kan gå seg til av seg selv, men det kan ta mange år og være smertefult. Anbefaler at du ser om det går seg til av seg selv før et eventuelt inngrep. Jeg har ikke hatt spesielt trang forhud, men hos meg var forhuden vokst fast i penishodet, noe som løsnet etter hvert med de smerter det medførte. Måtte bare bite tenne sammen og rive løs noen milimeter nå og da. Til slutt var forhuden løs for noe over 20 år siden. Videre tror jeg at for mye hud var vokst fast i strengen slik at det ble for stramt og forhuden aldri kom ordentlig tilbake under sex slik den skal. Hadde faktisk sex i årevis før dette løsnet i et gedigent blodsø og smerteinferno under sex da 2-3 cm av hud/streng ble revet løs. Kvinnen jeg var med ble hysterisk :o Forståelig nok siden det var mye blod og en fyr som bærer seg i smerte. Det ble mer komfortabelt og givende å ha sex etter at det løsnet der nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg