Godrick Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det sånn at floppy disken skal lyse helle tiden? Jeg klarer ikke å lese disketer. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det sånn at floppy disken skal lyse helle tiden?Jeg klarer ikke å lese disketer. Snu floppykablen. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Er det sånn at floppy disken skal lyse helle tiden?Jeg klarer ikke å lese disketer. Snu floppykablen. Dette skal jeg se på. Takk for svaret. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jepp det var riktig det. Flause av meg Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jepp det var riktig det.Flause av meg Fort gjort, ikke noe å være flau over. Lenke til kommentar
kain Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hmmmm. trudde nesten at alle hadde sluttet å bruke floppy? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hmmmm. trudde nesten at alle hadde sluttet å bruke floppy? Skal man legge til f.eks. SATA-drivere er det et must. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hmmmm. trudde nesten at alle hadde sluttet å bruke floppy? Skal man legge til f.eks. SATA-drivere er det et must. Eller når du vil nullstille passord på brukerkontoer i win2k/xp, for mye stress å mekke bootbar cd Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Eller når du vil nullstille passord på brukerkontoer i win2k/xp, for mye stress å mekke bootbar cd Off topic: Hvordan gjør du det? Nullstiller passord altså. Sjefen min hadde problem med å komme seg inn på sin pc med Win2k for en tid siden, da noen hadde endret passordet hans. Artig å kunne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå